וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון מבטיח: דמי אבטלה לעסקים קטנים ובינוניים

25.1.2015 / 10:57

"הנושא של שוויון הזדמנויות בין עסק קטן לגדול הוא חשוב, בגלל שהם קופחו במשך שנים אפשר לעשות העדפה לעסקים קטנים ובינוניים"

יו"ר כולנו משה כחלון בראיון לוואלה! חדשות. ראובן קסטרו
יו"ר כולנו משה כחלון בראיון לוואלה! חדשות/ראובן קסטרו

יו"ר "כולנו", משה כחלון, מבטיח להנהיג מתן דמי אבטלה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים וכמו כן מתחייב להקל על מתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים.

"מחולל הצמיחה הכי גדול במשק הוא העסקים הקטנים והבינוניים ואחת הבעיות המרכזיות שלהם היא האשראי", אמר היום (א') כחלון בוועידה לעסקים קטנים ובינוניים. "צריך לטפל בזה דרך בנק ישראל – שאחוז מהאשראי יגיע לעסקים קטנים ולא יישאר למעלה. אני בעד כלכלה חופשית, אני מאמין שהמדינה צריכה לייצר הזדמנויות ולתת לעסקים לפרוח; אבל הרגישות החברתית צריכה להיות יותר ממה שהיא היום.

"אני בעד לתת לעסקים תמריצים כדי שירוויחו. כמי שהחזיק עסק קטן אני יודע איך זה עובד - נותנים יתרונות לא הוגנים לגודל. הנושא של שוויון הזדמנויות בין עסק קטן לגדול הוא חשוב, בגלל שהם קופחו במשך שנים אפשר לעשות העדפה לעסקים קטנים ובינוניים, זה טוב למדינה שהם יצמחו ויתפתחו ויחזיקו יותר עובדים ויותר משפחות יתפרנסו".

כחלון קרא להקל על הרגולציה כדי לעודד עסקים קטנים ובינוניים: "עד שאתה מקבל רישיון אתה סוגר את העסק כי יש יותר מדי רגולציה וצריך להקל על העסקים הקטנים גם בנושא הזה".

כאמור, הוא הבטיח להחיל תשלום דמי אבטלה לעסקים קטנים ובינוניים דרך ביטוח לאומי ואמר כי "השאלה היא לא אם יאשרו דמי אבטלה וקרנות פנסיה לעצמאים אלא מתי זה יקרה. לא יכול להיות שלכולם יש פנסיות ולכם אין. אין לי ספק שיש לפעול למען כך כי זה נכון, צודק ומוסרי. אפשר לסיים את זה בחקיקה ובהבהרה ברורה, לתת את היתרונות האלה לעסקים קטנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully