וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצר חדש לתינוקות הסובלים מרגישות לחלב פרה

15.2.2015 / 10:17

"סימילאק אלימנטום", המיועד לתינוקות הסובלים מאלרגיה ומבעיות עיכול. בחברה טוענים כי בקרב מרבית התינוקות, המוצר יפחית את תסמיני העיכול הנובעים מרגישות לחלבון בתוך יממה

סימילאק. סימילאק
סימילאק/סימילאק

חברת אבוט משיקה מוצר חדש תחת השם "סימילאק אלימנטום", המיועד לתינוקות הסובלים מאלרגיה ומבעיות עיכול בגלל רגישות לחלבון חלב פרה. בחברה טוענים כי בקרב מרבית התינוקות, המוצר יפחית את תסמיני העיכול הנובעים מרגישות לחלבון בתוך 24 שעות.

תינוקות הסובלים מאלרגיה או מרגישות לחלבון ממזון עלולים לסבול מתסמינים כמו אקזמה, נזלת והקאות. בעבור אלה מציע סימילאק אלימנטום תחליף חלב היפואלרגני, נטול לקטוז המספק תזונה מלאה. חלבון החלב בפורמולה עבר תהליך פירוק במטרה למנוע תגובות אלרגיות.

באבוט מספרים על מחקרים המראים כי כ-2.5% מכלל התינוקות מפתחים אלרגיה לחלבון חלב פרה בשנה הראשונה לחייהם, וכי כ-10% מהתינוקות הסובלים מקוליק הינם רגישים לחלבון. לפי החברה, במחקר תצפיתי, כל התינוקות שהתנסו בסימילאק אלימנטום שיפרו משמעותית את משקל גופם וצרכו כמות נאותה מהפורמולה.

רונית דוייב, מנהלת מדעית אבוט יצרנית סימילאק, מסרה כי "כשתינוקות סובלים מאלרגיות למזון או מספיגה לקויה בגין רגישות לחלבון, הדבר מדאיג את ההורים. במקרים רבים, סימילאק אלימנטום הנו חלופה טובה לשיקולם של הגורמים המטפלים, מפני שהנו היפואלרגני ופותח במיוחד לסבילות גבוהה ולעיכול קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully