וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המספרים והתחזיות בדוחות שתפרסם אפל

27.4.2015 / 13:46

אפל תפרסם היום את תוצאותיה. בשוק צופים רווח למניה של 2.19 דולר על הכנסות שיא של כ-56 מיליארד דולר. ע"פ ההערכות, אפל מכרה יותר מ-58 מיליון אייפונים בעוד מכירות האייפדים צנחו ב-17%

אפל, טים קוק, אייפון 6, apple watch, שעון חכם. AP
טים קוק/AP

אפל צפויה לדווח היום (ב') בתום המסחר בוול סטריט על תוצאותיה ברבעון הראשון של השנה. בשוק מעריכים כי ענקית הטכנולוגיה תפתיע שוב ותדווח על צמיחה דו ספרתית ברווח הנקי למניה ועל הכנסות שיא.

ע"פ סקר שערכה חברת FactSet בקרב 40 אנליסטים, מרביתם העניקו למניית אפל המלצת "overweight" והצמידו לה מחיר יעד ממוצע של 140.18 דולר ל-12 החודשים הקרובים. כלומר, הם מעריכים כי שווי השוק של האפל יטפס ל-816 מיליארד דולר, לעומת 749 מיליארד כיום.

קונצנזוס האנליסטים בשוק מצביע על כך שאפל תדווח על רווח נקי של 2.14 דולרים למניה (על בסיס GAAP) או 2.19 דולרים לא על בסיס GAAP, רווח המשקף צמיחה של 24% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. נציין כי אפל הצליחה לעקוף את תחזיות האנליסטים בנוגע לרווח למניה (non-GAAP) במשך שישה רבעונים רצופים.

בנוגע להכנסות, המספר שמרחף בשוק עומד על כ-56 מיליארד דולר, זינוק של 22% לעומת הכנסות השיא שרשמה אפל ברבעון המקביל אשתקד, שעמדו על 45.5 מיליארד דולר. בטווח העליון של התחזיות מספר אנליסטים אף מעריכים כי ההכנסות יאמירו ל-57.2 מיליארד דולר. בכל מקרה, התחזיות בשוק הן מעל התחזיות הפנימיות של אפל, שצופה הכנסות של בין 52 ל-55 מיליארד דולר. ב-8 הרבעונים האחרונים אפל הצליחה לעקוף את תחזית ההכנסות בשוק.

כמה אייפונים מכרה החברה?

בשוק מעריכים כי אפל מכרה יותר מ-58 מיליון מכשירי אייפון ברבעון הראשון, זינוק מרשים של 33% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. עם זאת, האנליסטים מעריכים כי מכירות האייפד המשיכו לצנוח ברבעון הראשון וצופים מכירות של 13.6 מיליון יחידות בלבד, ירידה של 17% לעומת הרבעון הראשון ב-2014. מכירות המקבוקים צפויות להסתכם בכ-4.7 מיליון יחידות.

מניית אפל ( 130.28 +0.47% ) נהנתה מזינוק של 73% ב-12 החודשים האחרונים וב-14.5% מאז הדוחות האחרונים שפרסמה החברה בינואר. אנליסטים ה-Sell-side הגדילו לאחרונה את התחזיות השוריות שלהם על אפל בעיקר בשל העובדה כי מכירות האייפון 6 עלו על התחזיות המוקדמות והמומנטום סביב הסמארטוואץ' שהיא השיקה לאחרונה מתעצם.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully