וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופיקס בדרך לבורסה בתל אביב

אילנית חיות

4.5.2015 / 11:28

עם השלמת העסקה יחזיקו בעלי קופיקס ב-84.5% מהחברה, כאשר יתרת המניות (15.5%) תוחזק בידי הציבור.. הרשת תתרחב בקרוב ותפתח את "סופר קופיקס" - סופרמרקט שבו יימכרו כלל המוצרים ב-5 שקלים ליחידה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת קופיקס בדרך לבורסה: היזם ובעל השליטה אבי כץ, בדרך לרכישת השלד הבורסאי של חברת אגרי אינווסט. לפני שעה קלה הופסק המסחר באגרי אינווסט וזאת לאור ההודעה הצפויה.

לאגרי אינווסט המצויה בשליטת ליאור תמר השקעות (40%), אקרמן אורי (25%) ושלטי עזריאל (19.5%), אין כל פעילות עסקית. את שנת 2014 היא חתמה עם 0 הכנסות, והפסד של 389 אלף שקלים. לחברה הון עצמי של 1.96 מיליון שקל.

עם השלמת העסקה יחזיקו בעלי קופיקס ב-84.5% מהחברה, כאשר יתרת המניות (15.5%) תוחזק בידי הציבור. רשת קופיקס הושקה לראשונה בספטמבר 2013 וחוללה סערה בשוק כשהחלה למכור קפה, מוצרי מאפה וכריכים, במחיר של 5 שקלים למוצר בלבד.

הרשת המבוססת על רשת זכיינות, מונה כבר 70 סניפים, ובסוף החודש הנוכחי היא תרחיב את פעילותה לפורמט חדש תחת השם "סופר קופיקס" - סופרמרקט שבו יימכרו כלל המוצרים ב-5 שקלים ליחידה.

"סופר קופיקס" תפתח סניפים בת"א (ברחוב הרצל פינת פלורנטין וברחוב יגאל אלון) שאחד מהם יושק בשבוע האחרון של מאי ויהיה הסניף הראשון ברשת. סמוך לכך תפתח "סופר קופיקס" סניפים גם בפתח-תקוה ובשכונת נווה אמירים בהרצליה. הרעיון הוא שבכניסה לכל סניף של "סופר קופיקס", יוקם סניף של קופיקס. בעלי קופיקס מתכוונים להשתמש בשלד הבורסאי על מנת לגייס הון שיאפשר להם התפתחות מהירה של שתי הרשתות בישראל. אגרי נסחרת בבורסה לפי שווי של 30 מיליון שקל. בעלי העניין העיקריים בשלד הבורסאי הם ליאור תמר השקעות (40%), אורי אקרמן (25%) ומשקיע חיפושי הנפט עזריאל זולטי (19.5%).

  • עוד באותו נושא:
  • קופיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully