וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרצה למדעי המחשב שהחליט לעזור לנו לחתוך בהוצאות החודשיות

דנה נחום

11.6.2015 / 13:08

שי גולזרפור הקים אתר שמרכז את כל המידע על ההוצאות החודשיות שלכם ומסביר כיצד לצמצמן. "ההוצאות מצטברות ל-100 אלף שקל בשנה שאפשר לחסוך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שי גולזרפור/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הרעיון הוא להציג בפני הצרכנים אתרים וקישורים שיכולים לתת להם טיפים כדי לחסוך בעלויות החודשיות שלהם בכוחות עצמם. שיסתכלו על מה שהם מוציאים מדי חודש"

יוזמה אינטרנטית חדשה תנסה לעורר את המודעות של מאות אלפי צרכנים במטרה לחסוך להם בהוצאות החודשיות.
שי גולזרפור, העלה לאוויר את אתר "מכסחים את ההוצאות החודשיות" לפני שבוע בלבד וכבר זכה ליותר מ-50 אלף צפיות באתר. גולזרפור בן 33 מירושלים, מרצה ליישומי מחשב במכללת אתגר ובמגזר הפרטי שהחליט להקדיש חלק ניכר מהרצאותיו לנושא הצרכנות, כך שאנשים יבינו שבלחיצת כפתור אחת יש באפשרותם להוזיל את העלויות החודשיות.

"הרעיון הוא להציג בפני הצרכנים אתרים וקישורים שיכולים לתת להם טיפים כדי לחסוך בעלויות החודשיות שלהם בכוחות עצמם. שיסתכלו על מה שהם מוציאים מדי חודש את משכורתם ויופתעו לגלות שהם מוציאים אלפי שקלים מדי חודש ללא סיבה", מסביר גולזרפור. "אם זה בחבילות התקשורת, אם זה בכמויות האוכל שנזרקות, אם זה בביטוח שמשלמים כפל ביטוחים או דמי ניהול הגבוהים של הפנסיה - כל אלה מצטברים ל-100 אלף שקלים שניתן לחסוך בכל שנה".

האתר, שמתעדכן באופן שוטף על ידי גולזרפור, בנוי כטבלה גדולה המחולקת ל-3 טורים: האחד מפרט את מגוון הוצאות החודשיות שכל אזרח מכיר, השני מציג פתרונות ודרכי טיפול מיידיים בכל אחת מן ההוצאות והשלישית מציגה קישורים לאתרים ממשלתיים, אתרי השוואות מחירים וכן לכתבות ובלוגים נבחרים שמסבירים כיצד ניתן לחסוך או להתנהל נכונה בנוגע לכל אחת מההוצאות. כך למשל, לצד הקטגוריה של "חשבון חשמל" ניתנו פתרונות דוגמת שימוש בנורות חסכוניות מסוג LED, או קניית מוצר עם דירוג אנרגטי A, הקפדה על ניקוי הפילטרים של המזגן וכן שלל רעיונות נוספים שיאפשרו לכם חיסכון מהיר בעלויות החשמל. לצד זה, הוספו מספר קישורים של אתרים ממשלתיים דוגמת משרד התשתיות, בלוגים וכתבות שנכתבו בעבר בנושא ובהם פירוט והמלצות כיצד ניתן לחסוך בעלויות.

טבלה נוספת הנקראת "מכסחים את ההוצאות בחיים" מראה כיצד לחסוך בהוצאות הנוגעות למצבים ואירועים שונים בחיינו. למשל, אם תרצו לדעת כיצד לחסוך בעלויות החתונה, העלה גולזרפור מספר קישורים לאתרי השוואות מחירים וכן לכתבות שנעשו בנושא ומעלות שלל רעיונות מפי אנשי מקצוע וספקים בתחום, כיצד לחסוך בעלויות.

את הטבלאות העלה לראשונה לעמוד הפרטי שלו בפייסבוק ומשם זה התחיל לעבור באופן ויראלי בפורומים שונים והחל לצבור תאוצה. "הגיעו אלי המון פניות במייל בשבוע האחרון של אנשים שרוצים להוסיף מהתובנות האישיות שלהם ואני אכן מוסיף לטבלה אינפורמציה שלא הייתי מודע אליה קודם ומעדכן אותה כל הזמן".

גולזרפור הקים את האתר תוך 20 שעות לטענתו ומדגיש כי אינו ממומן ע"י שום גורם מסחרי "אני עושה את זה כשירות לציבור, אבל אם אנשים לא יישמו זה לא יהיה שווה דבר". הוא מוסיף ומדגיש: "המטרה עכשיו שאנשים יתחילו לעשות מעשה ויתקפו את עניין הוצאות החודשיות שלהם בכל פעם בתחום אחר. אני רוצה להגביר את המודעות ואת הידע של אנשים ולהפוך את האתר לוואן סטופ שופ לצרכנות נבונה ושלא יבכו כל הזמן שאין להם".

השאיפה של גולזרפור היא לייצר בעתיד גם אפליקציה שתהיה זמינה ונגישה לכולם ותאפשר להם בכל מקום ושעה להיות מודעים לאופציות העומדות בפניהם, במטרה אחת - לחסוך כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully