וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת בגדי ההיריון Motherhood Maternity מגיעה לישראל

דנה נחום

28.6.2015 / 11:31

על פי תוכנית רשת האופנה H&O, שקיבלה את הזיכיון למוצרי הרשת האמריקנית, ייפתחו כ-20 נקודות מכירה עד לסוף השנה, ו-60נקודות בתוך 5 שנים. הסניפים הראשונים: בגן העיר בתל אביב ובביג פאשן באשדוד

מדרהוד. אלעד גוטמן,
סניף Motherhood Maternity בגן העיר בת"א/אלעד גוטמן

על פי תוכנית רשת האופנה H&O, שקיבלה את הזיכיון למוצרי הרשת האמריקנית, ייפתחו כ-20 נקודות מכירה עד לסוף השנה, ו-60 נקודות בתוך 5 שנים. הסניפים הראשונים: בגן העיר בתל אביב ובביג פאשן באשדוד

רשת בגדי ההיריון האמריקנית Motherhood Maternity מגיעה לראשונה לישראל ותפתח כ-20 נקודות מכירה עד לסוף השנה. את הזיכיון למותג האמריקני קיבלה רשת האופנה H&O, שהביאה לישראל את המותגים האמריקניים קרטר'ס ואושקוש המתמחים בשוק בגדי הילדים. בכוונת הרשת לפתוח בתוך 5 שנים 60 סניפים ברחבי הארץ - מחציתם חנויות עצמאיות ומחציתם נקודות מכירה בתוך סניפי הרשת.

לדברי עמיר משה, מנכ"ל רשת H&O, שוק בגדי ההיריון בישראל מגלגל כ-200 מיליון שקלים בשנה, אך לא אופיין בחידושים בולטים בשנים האחרונות. לטענתו "הצורך למותג מתמחה בבגדי היריון עלה מהשטח ולאחר שערכנו ניתוח שוק מעמיק, גילינו ששוק בגדי ההיריון בישראל סובל מחסך גדול של היצע, מגוון, איכות ומחיר אטרקטיבי".

שתי החנויות הראשונות של Motherhood Maternity ייפתחו בתחילת יולי בקניון גן העיר בתל-אביב ובמתחם ביג פאשן החדש באשדוד, ויימכרו בשלב זה בגדי הריון עד מידה 48. הרשת תציע חידושים בתחום בגדי ההיריון הכוללים חליפות מכנסיים וחצאיות מחויטות לנשים עובדות בטווח המחירים הנע בין 149 שקלים ל-279 שקלים, וכן מגוון גדול של הלבשה תחתונה, כולל תחתונים עם חגורות בטן מובנות דוגמת שלישיית תחתוני היריון ב-69.90 שקלים. כמו כן תשווק הרשת מגוון ג'ינסים עם חגורות פטנטיות מובנות במחיר ממוצע של 129 שקלים המאפשרים לשנות את מידותיהן ואף להשתמש בהן אחרי הלידה.

בדומה לחנויות הרשת בארה"ב, תאי המדידה יהיו מצוידים בכריות שיאפשרו ללקוחות לבדוק איך ייראו הבגדים בחודשים המתקדמים. לדברי משה "הלקוחה הישראלית רוכשת בממוצע 6 פריטים להיריון בשתי קניות מרוכזות, לעומת האמריקאית הרוכשת 11 פריטים בשל ההיצע הגבוה. אנחנו רוצים להעלות את תכיפות וכמות רכישת הפריטים באמצעות שיפור המגוון והצגת מחירים נמוכים בדומה למחירים בארה"ב".

קבוצת Destination Maternity בעלת 2,859 חנויות ברחבי העולם והחלה דרכה כחברה שהוקמה תחת השם Mother Work, וכיום היא הקבוצה הגדולה בעולם בתחום קמעונאות אופנת בגדי היריון (כולל ייצור ועיצוב) ומובילה את השוק בארה"ב עם נתח שוק של כ-40%. החברה נסחרת בנאסדק (DEST) בשווי של כ-182 מיליון דולר והמטה המרכזי שלה יושב בניו ג'רזי. על פי סקר שנערך בארה"ב, כ-80% מהאימהות רוכשות בחנויות הקבוצה לאחר לידת ילדם הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully