וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מעורבת באסיה; שנחאי צונחת ביותר מ-3%

7.7.2015 / 7:12

עליות בבורסות של טוקיו ואוסטרליה. המסחר בוול סטריט הסתיים אמש בירידות. עליות קלות בחוזים על מדדי וול סטריט

נפילות בבורסות אסיה. רויטרס
נפילות בבורסות אסיה/רויטרס

מגמה מעורבת נרשמת היום (ג') בבורסות אסיה, לאחר שהמסחר בוול סטריט הסתיים אמש בירידות. עליות נרשמות בבורסות של טוקיו ואוסטרליה ומנגד בורסות שנחאי והונג קונג נסחרות בירידות. עליות קלות נרשמות בחוזים על מדדי וול סטריט. "הסרט היווני" ימשיך להשפיע על השווקים היום ובימים הקרובים.

יוון ונושיה האירופאיים מוכרחים לחזור לשולחן הדיונים על מנת להשאיר את המדינה בתוך גוש האירו, כך אמר אתמול דובר הבית הלבן ג'וש ארנסט. "המטרה היא אותה המטרה", גם לאחר משאל העם, הוא אמר, והוסיף כי "שני הצדדים אותתו על רצונם לפתור את המשבר כך שיוון תשאר בגוש האירו, והדרך היחידה בה זה יוכל לקרות היא הסכמה על חבילת סיוע ורפורמות שיחזירו את יוון למסלול של צמיחה כלכלית. "ארה"ב תמשיך לשחק תפקיד בסוגיה, אולם המשבר ביווני הוא אתגר שעל אירופה לפתור", הוא מסר.

יו"ר קרן המטבע הבינלאומית, כריסטין לגארד, אמרה אתמול כי הקרן "עוקבת אחר המצב מקרוב, ומוכנה לסייע ליוון אם היא תתבקש לעשות כן".

בתוך כך, ה-ECB הודיע כי הוא מותיר את תוכנית מימון החירום לבנקים ביוון על כנה, כלומר בהיקף של 89 מיליארד אירו, מה שצפוי להקשות מאוד על הבנקים לפתוח את דלתותיהם בקרוב. היום ומחר צפויים הבנקים ביוון להישאר סגורים.

הריבית באוסטרליה נותרה היום ללא שינוי על 2%. הבנק המרכזי של אוסטרליה מסר כי "עדיין נבחנת ההשפעה של הורדות הריבית בשיעור מצטבר של 0.5% בחצי הראשון של השנה".

בטוקיו, "מחפשי מציאות" רוכשים בעיקר מניות של היצואניות הגדולות לאחר הירידות החדות שנרשמו אתמול. נציין את סוני ופנאסוניק.

בסיאול רושמת מניית סמסונג אלקטרוניקס עלייה של כ-1% לאחר שהחברה פרסמה תחזית לרווח תפעולי של כ-6.9 טריליון וון ברבעון השני, נמוך במקצת מקונצנזוס האנליסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully