וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מעורבת באסיה; שנחאי יורדת לאחר נתון הצמיחה

15.7.2015 / 8:19

היום דווח בסין כי הצמיחה ברבעון השני של 2015 עמדה על 7% לעומת צפי כלכלנים להתרחבות של 6.9% ■ עוד דווח כי התפוקה התעשייתית ביוני גדלה ב-6.8% לעומת יוני אשתקד ולעומת צפי כלכלנים ל-6%

בורסת שנחאי. ShutterStock
בורסת שנחאי/ShutterStock

בורסות אסיה נסחרות היום (ד') במגמה מעורבת, לאחר פרסום נתוני מאקרו בסין ויפן וסגירה חיובית בוול סטריט. במסחר בחוזים על מדדי ניו-יורק נרשמות עליות קלות.

באסיה, היום דווח בסין כי הצמיחה ברבעון השני של 2015 עמדה על 7% לעומת צפי כלכלנים להתרחבות של 6.9%. עוד דווח כי התפוקה התעשייתית ביוני גדלה ב-6.8% לעומת יוני אשתקד ולעומת צפי כלכלנים ל-6%. המכירות הקמעונאיות צמחו ביוני ב-10.6% בסין לעומת צפי לגידול של 10.2%.

ביפן החליט הבנק המרכזי להשאיר את המדיניות המוניטארית ללא שינוי אולם הוריד את תחזית הצמיחה ל-2015 מ-2% ל-1.7%.

כאמור, המסחר בוול סטריט ננעל אתמול בעליות, כשעונת הדוחות נכנסת להילוך גבוה. בגזרת יוון האופטימיות ששררה שלשום בעקבות ההסכם עם יוון התחלפה מהר מאוד לפסימיות כאשר בשוק חוששים מהאפשרות שראש ממשלת יוון לא יצליח להעביר בפרלמנט את הרפורמות והחוקים שעליהם הוא התחייב.

במחלקת המחקר של יוטרייד מעריכים כי לאור החולשה בשוק המניות הסיני ותקופת ההחלמה שאירופה תהיה חייבת לעבור, הון רב ימשיך לזרום לעבר חוף המבטחים הטבעי שהוא הדולר האמריקני ונכסים שונים הנקובים במטבע הזה. "תרחיש שבו ערכו של הדולר יהיה גבוה יותר מערכו של האירו הוא אינו תרחיש בדיוני בהתחשב בתנאים המאקרו כלכליים הקיימים כיום בכפר הגלובאלי".

בטוקיו בולטות מניות נינטנדו ואולימפוס בעליות של כ-3% ואילו בהונג קונג יורדת מניית BHP ביליטון בכ-2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully