וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: למה ג'סיקה אלבה מאכזבת את לקוחותיה?

4.8.2015 / 12:20

החברה של ג'סיקה אלבה נקראת אמנם honest company אבל לא בטוח שבפועל השם מייצג נכונה את החברה. שורה של לקוחות התלוננו על קרם ההגנה של החברה - שלא באמת מגן על המורחים מפני השמש

מערכת וואלה!

חברת מוצרי הטיפוח של השחקנית ההוליוודית ג'סיקה אלבה אמנם נקראת "החברה ההוגנת" (the honest company) אך סערה שיצר מקדם ההגנה שמשווקת החברה מערערת על רמת הגינותה. החברה שמגלגלת נכון להיום כמיליארד דולר בשנה, ספגה ביקורות קשות בימים האחרונים מעשרות לקוחות שרכשו את קרם ההגנה שהיא משווקת בטענה כי הקרם פשוט לא עובד.

עשרות צרכנים מאוכזבים העלו תמונות לרשתות החברתיות בהן נראה כיצד נכוו בכל גופם לאחר שעשו שימוש בקרם ההגנה, שהוגדר על ידי לא מעטים מהם כמוצר הכי גרוע בעולם. כך למשל כתבה הגולשת לינדזי מרשל בעמוד הטוויטר שלה לאחר שצירפה תמונה בה היא נראית שרופה בפלג גופה העליון "אל תקנו את מקדם ההגנה של Honest אלא אם כן אתם רוצים להראות כך". גם באתר אמזון, בו ניתן לרכוש את מוצרי החברה, ניתן לראות תגובות מאוכזבות של לקוחות שרכשו את מקדם ההגנה ואף הורידו את דירוג מקדם ההגנה ל-2.9 כוכבים מתוך 5. כך למשל כתבה הגולשת ג'יימי צ'פמן, שהעלתה תמונה של בתה לאחר החופשה המשפחתית בהוואי "ישבנו מספר שעות בבריכה עם הילדים, כולם השתמשו במקדם ההגנה של Honest וזה היה ממש כמו להשתמש בשמן תינוקות. זה פשוט המוצר הכי גרוע בעולם!".

אך אם הצרות האלו לא מספיקות לאלבה, מסתבר שרשת החדשות האמריקנית NBC, ערכה בדיקות מעבדה למוצר בהן נמצאה רמת אבץ נמוכה מהמקובל בכ-10%. החברה להגנתה טוענת כי הוסיפה מרכיבים אחרים למקדם ההגנה שאמורים לפצות על ההבדל בכמות האבץ. כמו כן טוענת החברה כי המוצר נוסה על ידי גורמים חיצוניים וקיבל ביקורות חיוביות וכי מספר המתלוננים על המוצר היא זניחה ביחס לכמויות בו הוא נמכר.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully