וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בנק הפועלים יפתחו אפליקציות לשימוש הלקוחות

7.9.2015 / 10:56

הבנק הכריז על תחרות "האקתון" בקרב עובדי הבנק בה יוכלו כל העובדים להציע ולפתח אפליקציות חדשות שבעתיד יוכנסו לשימוש לקוחות הבנק

סמארטפון עם אינסטגרם. ShutterStock
סמארטפון/ShutterStock

בנק הפועלים הכריז על עריכת "האקטון" בקרב עובדי הבנק. בכך מגייס הבנק את "חוכמת הארגון" לצורך קידום פיתוחן של אפליקציות בנקאיות חדשות, שמהן יוכלו ליהנות בעתיד הלקוחות. בתחרות יוכלו להשתתף כל עובדי הבנק, גם עובדים ללא רקע טכנולוגי.

תחרויות האקתון מוצעות בדרך כלל למפתחים, מעצבים וגיקים טכנולוגיים. במסגרת יוזמה להעצים את הידע והניסיון שנצבר בכל זרועות הבנק, מציע עתה הבנק לכל העובדים להשתתף בהאקתון. עובדים שיציגו רעיון לאפליקציה חדשה וירצו לממש אותו, יוכלו להיעזר בצוותים מחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב בבנק, שמובילה את המהלך, שילוו אותם ויסייעו להם להשתתף בתחרות.

שיאו של התהליך יהיה באירוע בן יומיים, שייערך ב-27-28 באוקטובר, שבו יפותחו האפליקציות וייבחרו הזוכים. חברי צוות האפליקציה הזוכה יזכו בפרס וייבחן שילובה של האפליקציה בחנות האפליקציות של הבנק.

בנוסף, יערוך בנק הפועלים בשבועות הקרובים - זו השנה השנייה ברציפות - את התחרות לפיתוח אפליקציות מובייל פיננסיות שמתבססות על Open API (ממשק פתוח לתכנון אפליקציות) ייחודי שפיתח הבנק. בשנה שעברה עוררה התחרות עניין רב ונרשמו אליה קרוב ל-900 יזמים.

מהלכים אלה מצטרפים לסדרת מהלכים בתחום הפינטק, שמובילה חטיבת האסטרטגיה בבנק הפועלים, בשלוש השנים האחרונות. מטרת תכנית הפינטק היא לחשוף את הבנק לחדשנות ולהטמיע טכנולוגיות חדשות כחלק מהצעת הערך ללקוחות, ובמקביל להקנות ליזמים את האפשרות להשתמש בתשתיות הבנק, כדי לבחון את עצמם בתנאים של "שוק אמיתי". צוותים משותפים של חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב, חטיבת האסטרטגיה והיחידות העסקיות הרלוונטיות בבנק, ביחד עם פועלים שוקי הון, בחנו עד כה כ-350 חברות פינטק, והבנק אימץ למעלה מעשר חברות במודלים שונים של שיתופי פעולה.

הבנק ופועלים שוקי הון גם ביצעו מספר השקעות בתחום הפינטק, הן באמצעות שיתוף פעולה עם קרנות הון סיכון והן כהשקעה ישירה בחברות. בין המהלכים: שיתוף פעולה עם קרן מונטה סיד בהשקעה בחברות סטארט אפ בתחום הפינטק, והשקעות בחברת ThetaRay העוסקת בתחום ההגנה על תשתיות קריטיות, ובחברת TipRanks שפיתחה מערכת מידע אודות המלצות אנליסטים המדרגת את האנליסטים בהתאם להצלחתם בתחזיות – השקעה שבוצעה בעקבות הצלחת הטמעת השירות של החברה באתר בנק הפועלים.

בנוסף, הבנק משתף פעולה, במסגרת הזו, עם מספר חברות נוספות, ביניהן: Personetics, חברה שמציעה פלטפורמה ל-Personal Guidance בעולם הבנקאות, המבוסס על יכולות אנליטיות וביג דאטה, שמוטמעת באתר ישראכרט ובאתר בנק הפועלים, חברת Hopon (שבה גם ביצע הבנק השקעה), שפיתחה פלטפורמה לתשלומים בתחבורה ציבורית באמצעות הסמארטפון והאפליקציה שלה כבר משולבת באפליקציית "ארנק פועלים" של הבנק, וחברת בי טכנולוגיה פיננסית, שפיתחה מערכת לדירוג תעודות סל, המוטמעת ככלי תומך החלטה בקרב יועצי ההשקעות בבנק.

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully