וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצעי יום קולומבוס - איפה אפשר לגלות מציאות?

12.10.2015 / 20:05

האמריקאים חוגגים ביממה הקרובה את יום קולומבוס - אבל גם אזרחי ישראל יכולים להנות ממבצעי החג השונים. מבגדי תינוקות ועד למותגי יוקרה, אספנו בשבילכם מספר דוגמאות

לפטופ וכרטיס אשראי. ShutterStock
לפטופ וכרטיס אשראי/ShutterStock

אם לא שברתם את תכנית החיסכון במהלך חופשת החגים ונשאר לכם קצת כסף לבזבז, תדעו ש- 24 השעות הקרובות הן זמן מצוין לכך. ארה"ב מציינת היום (ב') את חג "קולומבוס דיי" וכמיטב המסורת האמריקנית, הרשת חוגגת בשלל מבצעים והנחות שגם אתם יכולים ליהנות מהם. אמנם מרבית האתרים אינם מציעים משלוחים ישירות לישראל, אך רובם מספקים משלוח חינם בתוך ארה"ב, כך שאת המשלוח לארץ תוכלו לבצע באמצעות אתרים דוגמת buy2usa ו-DealTas שאף מציעה 20% על שילוח אקספרס לנרשמים.

ביגוד והנעלה

6PM: אתר הנעליים האמריקני מציע טווח הנחות רחב שנע בין 15-50% הנחה על מגוון הנעליים לגברים ולנשים. כך למשל מוצעות נעלי הפלסטיק של המותג "מליסה" הפופולארי ב-20% הנחה. תוכלו גם למצוא הנחות בגובה של עד 30% על מבחר נעלי הספורט והסניקרס של המותגים המובילים וביניהם ניו באלאנס, לקוסט, סקצ'רס ריבוק ועוד.

לאתר לחצו כאן


Macy's: במקביל למבצעי הסתיו, מציע כלבו הענק מגוון רחב של הנחות לרגל ה"קולומבוס דיי" שנעים בטווח של 15-75 אחוזי הנחה. כך למשל, מכנסי הג'ינס לגברים של המותג "ליוויס" נמכרים באתר ב-36.99 דולר ועד 39.99 דולר. כמו כן תוכלו למצוא מעילי נשים בהנחה של 30-50% וכן מבחר גדול של בגדי נשים הכולל חולצות, ז'קטים, שמלות ומכנסיים נמכר בעד 60% הנחה.

לאתר לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Old navy: מותג האופנה האמריקני מבית "גאפ", מציע גם הוא שלל הנחות על מגוון הפריטים שבאתר ל-24 השעות הקרובות. בהכנסת הקוד שמופיע על גבי עמוד הכניסה של האתר, תוכלו ליהנות מ-40% הנחה על פרטי הלבוש, ההנעלה והאקססוריז של המותג.

לאתר לחצו כאן

בגדי תינוקות וילדים

Carter's ו- OshKosh: מותגי בגדי התינוקות והילדים הפופולריים, יוצאים בהנחות שוות במיוחד לרגל החג ומציעים 50% הנחה על כל המוצרים באתר. כך למשל תוכלו למצוא חליפות בנים ובנות ב-12 דולרים במקום 24 דולרים, מבחר רב של נעלי בנות ובנים נמכרים במחיר של עד 22 דולרים וכן מעילים לבנים ובנות בטווח מחירים הנע בין 37 דולרים ל-45 דולרים. כמו כן, האתר מקפיץ את מבצעי "doorbuster" שמציעים מבחר רב של פריטים ב-5 דולרים בלבד. כך למשל תוכלו למצוא מגוון רחב של בגדי גוף לפעוטות (בנים ובנות) וכן שורה ארוכה של מוצרים נוספים שמתעדכנים בכל עת.

לאתר לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותגי יוקרה:

Nieman markus last call: קמעונאית אופנת היוקרה מציעה לרגל החג מבחר רחב של בגדים, נעליים ואקססוריז לנשים ולגברים ב-30% הנחה. כדאי לשים לב שהאתר אף מקפיץ אחת לכמה זמן 10% הנחה נוספים על הפריטים בהכנסת הקוד שניתן. האתר מציע משלוחים חינם לארה"ב בקנייה מעל 99 דולרים והוא אינו מספק משלוח ישירות לישראל. כך למשל תוכלו להיערך לקראת החורף ולרכוש מגפיים של המותג "פריי" ב-237 דולרים במקום 339 דולרים.

לאתר לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האתר אף מציע ממבחר תיקי מותג היוקרה "פורלה". כך תוכלו לרכוש את תיק העור מדגם "musa" ב-136 דולרים במקום 195 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

j.crew: מותג האופנה האמריקני מציע לרגל החג 30% הנחה על מגוון רחב של פריטים באתר וכן מספק משלוח חינם בתוך ארה"ב.

לאתר לחצו כאן

ואם עדיין לא הכרתם את אתר com.Ebates, כדאי שתמהרו ותרשמו אליו שכן אתר זה מציע קופוני "קאש בק" (כסף חזרה) ממבחר רחב של למעלה מ-1,800 חנויות ברחבי הרשת. לאחר שתרשמו לאתר תקבלו לכתובת המייל עדכונים בזמן אמת על מבצעי ה"קאש בק" שהאתר מציע וכך תוכלו לחסוך בכל קנייה שתבצעו דרכו הנחה נוספת של בין 6 ל-10 אחוזים.

לאתר לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully