וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק מקום עבודה: עובד גוגל התנחל בחניון החברה

24.10.2015 / 13:04

לעובד גוגל נמאס לשלם הרבה כסף על בית בו הוא כמעט לא נמצא. הפיתרון: העבוד שכר משאית ועבר לגור בחניון החברה

מערכת וואלה!

ברנדון אס, בן ה- 23 עובד במטה החברה בסן פרנסיסקו, החליט לוותר על מגורים קונבנציונאליים לטובת פתרון יצירתי שחוסך לו לטענתו עד 90% מהכנסתו החודשית.

ומה הפתרון? הוא פשוט עבר לגור במשאית במגרש החניה שמחוץ למשרדי החברה, בעיצוב מינימליסטי הכולל מיטה, שידה ומתלה למעילים. המיקום החדש חוסך לברנדון פקקים בבוקר בדרך לעבודה, והוא פשוט יכול להתעורר 10 דקות לפני שהוא כבר צריך לפקוד את המשרד.

למזלו הוא עובד באחת החברות שהכי נח לעבוד בהן בעולם, כך שלמעשה הוא יכול להתקלח בגוגל, ולאכול שלוש ארוחות ביום על חשבון החברה. בבלוג שלו הסביר ברנדון שבקיץ האחרון כשעבד כמתמחה בחברה, הוא שכר את הדירה הכי זולה שיכל באזור- דירת שני חדרים אותה חלק עם 3 שותפים נוספים ונאלץ לשלם 65 דולר ליום, בחישוב מהיר, כ-2000 דולר מדי חודש.

אז כמי שלא ממש מבלה זמן פנוי בבית, הוא החליט לוותר על דמי השכירות הגבוהים, לרכוש משאית בעשרת אלפים דולרים וכעת החשבונות שלו מסתכמים רק בכ-121 דולר לחודש. הוא חוסך אלפי דולרים בשנה, וגם יכול להרשות לעצמו כך הוא כותב בבלוג שלו, לאכול במסעדות הטובות ביותר שיש לסן פרנסיסקו להציע.

אז הנה לכם השראה לאיך אפשר לחסוך, אם רק תוותרו על שירותים, מזגן, מקרר ואיכות חיים באופן כללי.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully