וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו: האנשים שעסוקים בהצלת החיים שלכם

20.12.2015 / 8:14

מה גורם לקצין בצבא, אחות, אדריכלית, מהנדס ועורכת דין לעזוב קריירה מצליחה ולעבור לתחום הביטוח? רמז: לא מדובר רק בשכר גבוה ורמת חיים מפליגה

שיווק. עיבוד תמונה
סוכני הביטוח/עיבוד תמונה

"ההזדמנות הגדולה שלך יכולה להיות בדיוק היכן שאתה נמצא כעת" טען העיתונאי והסופר האמריקני נפוליאון היל, ונדמה שאין צודק ממנו. תחום העיסוק או מהותו לא ממש משנים, המוטיבציה להצליח וההתלהבות הפנימית הן אלה שמרכיבות את פאזל האושר.

סיפורים על אנשים שמבצעים שינוי משמעותי במהלך קריירה או כאלה שגילו עצמם מחדש בגיל בוגר יחסית הם לא דבר חדש, אבל סיפורים על אנשים שהחליטו להפוך את עולמם מבלי שרקמו לעצמם איזה חלום נוצץ בסוף התהליך, הם תמיד מעניינים, במיוחד אם הם גם מוכנים לתת טיפ חכם למי שמנסה להיכנס לעולמם החדש/ישן.

תחום הביטוח אולי סובל מתדמית אפורה מעט אך מסתבר שהאנשים שעוסקים בו הם צבעוניים במיוחד. מצאנו חמישה סוכני ביטוח ושאלנו אותם שלוש שאלות – איך נכנסת לתחום הביטוח? מה הטיפ הכי טוב שאת/ה יכול להציע למי שזה עתה שוקל להיכנס לתחום? ומה דעתך על התדמית ממנה סובל התחום כולו כתוצאה מהפרסומות בטלוויזיה? לא בטוח אם בסוף המאמר תדמיינו את עצמכם עם וילה ובריכה פרטית אבל יציבות ורצון לסיפוק אישי אדיר – זה ביטוח.

ים יצהר, סוכן ביטוח עצמאי מהיישוב נילי, לשעבר קצין בקבע

וותק בענף: כשש שנים

למה דווקא ביטוח? הייתי קצין שלישות בצבא קבע ולפני שש שנים החלטתי לעשות הסבה להצטרף לסוכנות של אבי. גם בצבא וגם כסוכן ביטוח אני עובד עם אנשים ונותן שירות וזה גורם סיפוק. כשאתה עוזר לאנשים לסיים תביעה בניצחון זה מרגש מאוד".

הטיפ הטוב ביותר שהיית נותן? "תחום הביטוח מתאים רק למי שמחפש אתגרים אמיתיים. אין הרבה צעירים שנכנסים לתחום וזה חבל, כי מדובר במקצוע בו כל תושב במדינה הוא לקוח פוטנציאלי".

הקמפיין נגד סוכני הביטוח: "כל קמפיין שמציג את חולשות של האחר סופו להיכשל. מי שטוב ואמין לא חושש מתחרות, להיפך".

סוכני ביטוח. ShutterStock
סוכן ביטוח יודע למעשה הכל על המבוטחים/ShutterStock

יעל כהן, סוכנת ביטוח עצמאית מרחובות, לשעבר אדריכלית

וותק בענף: כשש שנים.

למה דווקא ביטוח? "גיליתי שאפשר לעשות טוב לאנשים בהמון ורסיות. זה נכון שאנחנו לא ממציאים תרופות אבל אנחנו יכולים לממן את התרופות מצילות החיים האלה. כשהמבוטחים שלי נמצאים במצוקה הטלפון הראשון שלהם זה אליי כדי לדעת שיש להם כיסוי ביטוחי. זה סיפוק אדיר לסייע להם. סוכן ביטוח יודע למעשה הכל על המבוטחים שלו ויש תחושת קרבה שקשה לתאר".

הטיפ הטוב ביותר שהיית נותנת? "נכון שאפשר לתרום לאנשים אחרים וגם להרוויח מזה בכבוד, אבל קודם צריך למצוא את הנישה הנכונה ולהתמקצע בה. משם תגיע המומחיות".

הקמפיין נגד סוכני הביטוח: "זה שהענף כולו סובל מתדמית שלילית זה ידוע אבל רק מי שנמצא בפנים מבין את התרומה שלנו לציבור המבוטחים. הלקוחות מעריכים אותי מאוד ומבינים שטיפול נאמן לא מתבצע באינטרנט".

סוכני ביטוח. ShutterStock
תפקיד שמאפשר לעשות טוב לאנשים בהמון ורסיות/ShutterStock

מירה פרחי, סוכנת ביטוח וותיקה מרעות, אחות לשעבר

וותק בענף: 23 שנים.

למה דווקא ביטוח: "אבי היה מבין מייסדי ענף הביטוח בישראל ואני מוצאת בו שליחות אמיתית למרות התדמית האפורה שלנו כמתווכים. זה מקור לגאווה כי אני דואגת לרווחתם של הלקוחות שלי וכל פגישה שלי מרגישה כמו פגישה ראשונה. אני יודעת שאפילו אם לא החתמתי אותו כלקוח אני מאמינה שעשיתי למענו משהו טוב".

הטיפ הטוב ביותר שהיית נותנת? "עוד לפני שבכלל מתחילים לחשוב על לימודי ביטוח כדי להיצמד למישהו וותיק שיש לו ארגז כלים מבוסס ושניתן ללמוד ממנו הכל".

הקמפיין נגד סוכני הביטוח: "אני מתייחסת לזה בשוויון נפש כי רק אני ולקוחותיי יודעים את גודל התרומה שלי לחיים האישיים והמקצועיים שלהם. אני לא מתביישת להודות שלא פעם הצלתי חיים של מבוטחים ולזה אין תחליף".

איצ'ה גושן, סוכן ביטוח עצמאי מרעננה, מהנדס לשעבר

וותק בענף: 28 שנים.

למה דווקא ביטוח? "בגיל 42 עשיתי הסבה מקצועית לתחום הביטוח אחרי המון שנים בתעשייה ובהנדסה. התחום ריתק אותי".

הטיפ הטוב ביותר שהיית נותן? "אורך נשימה. כל מצטרף חדש לתחום הביטוח חייב לדעת שהוא חייב להתחיל מאפס ולהבין שבתקופה הראשונה ההכנסות תהיינה נמוכות. כמו כן, הוא חייב להתחיל לחשוב כבר בהתחלה על בניית תיק לקוחות".

הקמפיין נגד סוכני ביטוח: "הלקוחות שלי לא מושפעים מזה אבל לקוחות חדשים אולי כן. יש הרבה צדדים טובים של המקצוע וחשוב להראותם. אני בעצמי הצלתי לא פעם את לקוחותיי מלהגיע לקו העוני. אני מבין שבאינטרנט ובמוקדים הישירים למיניהם רוצים לחסוך דמי ניהול אבל מה יקרה ביום הדין? חברת הביטוח תעזור למבוטחים לתבוע את עצמה"?

יעל דרוקמן עירון, סוכנת ביטוח מהרצליה, עורכת דין לשעבר

וותק בענף: כחמש שנים.

למה דווקא ביטוח? "ההתאמה של מגוון הפתרונות לכלל סוגי האנשים והטיפול המוצלח בתביעות. אנו מגנים על ההשלכות הכלכליות של המון אנשים ודואגים שהלקוחות ימצאו את היכולת הכלכלית לממן את הטיפול במצוקות שלהם. זה סיפוק אדיר. אני באמת אוהבת את הלקוחות שלי".

הטיפ הטוב ביותר שהיית נותנת? "סוכן ביטוח הוא מקצוע של משרת אמון. אנו יודעים את מצבו הבריאותי, הכלכלי וגם האישי של המבוטח. לכן, תמצאו מישהו שאתם מתחברים אליו, שאתם יודעים שהוא "רואה אתכם" וידאג לכם ברגע האמת. הוא ילווה אתכם לאורך הדרך הארוכה שהחיים היפים האלו מציעים".

הקמפיין נגד סוכני ביטוח: "סוכנת ביטוח טובה אחת עדיפה על תשעה מיליון מוקדנים מתחלפים".

לאיתור סוכן הביטוח הקרוב לביתך לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף לשכת סוכני הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully