וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי בניו יורק ומי מתפנק?

רונית מטיאס

27.1.2016 / 11:10

מה חגג אדם סינגולדה, מה השיק מישל תמיר, מה העניק רפי שדה, מה גילה משה אדרי

ישראלים בניו יורק

גיא פרנקלין, עודד הר-אבן, יוני בלוך, יהלי סער. ליאור זוסמן,
גיא פרנקלין, עודד הר-אבן, יוני בלוך, יהלי סער/ליאור זוסמן

גיא פרנקלין, יוצר ומוביל Israeli Mapped in NY-מפת הסטארט-אפים הישראלים בניו יורק, השיק במשרדי WeWork בבריאנט פארק, קמפיין וידאו שנועד לסייע לחברות טכנולוגיה בעלות קשר ישראלי שפועלות בניו-יורק, לגייס עובדים למשרות בתחומי טכנולוגיה, שיווק ופיתוח עסקי.

במשיקים: אדם סינגולדה, מנכ"ל Taboola; הזמר והיזם יוני בלוך העומד בראש חברת Interlude; ג'ואי לואו, מייסד חממת סטאר-פארם; עו"ד עודד הר-אבן, שותף ומנהל משרדי ZAG/S&W הפועלים בארה"ב, אירופה, סין וישראל; ד"ר מיכל צור, מייסדת Kaltura; דניאל רמות, מנכ"ל ומייסד של הסטרארט-אפ התחבורתי Via; עידו אהרוני, הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק; יפעת אורון, מנהלת זרוע הדיגיטל של בנק לאומי, לאומי-טק.

בוקר של כושר

מישל תמיר, חיים רפטוב. אלירן אביטל,
מישל תמיר, חיים רפטוב/אלירן אביטל

מישל תמיר, סמנכ"ל שיווק קבוצת רנואר, וחיים רפטוב, מנכ"ל החברה לניהול דיזינגוף סנטר, נפגשו במכוון הכושר ג'ימי בדיזינגוף סנטר סנטר, ולא כדי לעשות כושר, השניים התייצבו להציץ מקרוב לקולקציית RUSH-קולקציית הספורט של חברת האופנה טוונטיפורסבן. השניים לא נגעו בפיתויים המתוקים וספרו על הרגלי הכושר שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ערב חם

מורן בן ציון וגיא לוי. אור גפן,
מורן בן ציון וגיא לוי/אור גפן

טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית הוט; מירית טובי, מנהלת הדרמה ב-HOT; יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן; יוני דותן משנה למנכ"ל ADD, השיקו ב-ARIA לאונג' בר את העונה החדשה של הסדרה המצליחה "פצועים בראש".

פול נון

נעמה איריס ראור ברץ. רונית מטיאס,
נעמה איריס ראור ברץ/רונית מטיאס

איריס ראור ברץ, מנכ"לית מתחם שרונה, ונעמה בליצקי, מנהלת השיווק, לקחו צעד קדימה את הארוחה העסקית והשיקו מהלך שיווקי-צרכני בשם FULL NOON כדי למנף את התנועה בשרונה בשעות הצהריים ולחשוף את תמהיל המתחם הכולל אופנה בינלאומית ומקומית, חנויות לייף סטייל, גסטרונומיה, ואמנות. הפול מון יתקיים בימי חול בין השעות 12:00 עד 17:00 ובפרויקט יושקעו כ-200 אלף שקלים. השתיים מקוות לשנות את הרגלי הצריכה של הלקוחות, ולהגדיל את פדיון החנויות באמצע השבוע ב-30%.

על הסכין

יוחאי זייד ואופיר גוטמן. שוקה כהן,
יוחאי זייד ואופיר גוטמן/שוקה כהן

במרדף אחר הגילוח המושלם, פיתחה "ג'ילט" סכין גילוח כזה שהגברים לא יתאמצו לשנות את פוזת הגילוח. מאחר וישראל נבחרה למדינה הראשונה בעולם להשקת ה-FUSION PROSHIELD™ , הוזמנו גברים מסוקסים ל-ZOU BISOU, טעמו מהמנות של דיוויד פרנקל, ושמעו את הראל סקעת. אופיר גוטמן, סמנכ"ל P&G , השיק אפליקציה בשיתוף Gett, המאפשרת רכישת סכין וקבלתו תוך 10 דקות מרגע ההזמנה. במתגלחים: שי וערן זהבי, קפטן מכבי תל אביב בכדורגל; הכדורסלן גל מקל וארוסתו דניאל סימס; אנחל בונני; אורי פפר; גיא זוארץ שוויתר על הקרנת הישרדות.

תשע בריבוע

יואב בסן, סיגל כספי, דליה בר דוד. רפי דלויה,
יואב בסן, סיגל כספי, דליה בר דוד/רפי דלויה

סיגל כספי, סמנכ"לית אסטרטגיה ושיווק קבוצת בריל, השיקה את קולקציית התיקים והנעליים של רשת NINE WEST בחנות הדגל בקניון רמת אביב. צעדו על השטיח האדום ונהנו מ-50% הנחה: דליה בר דוד, מנהלת שיווק אלפא קוסמטיקה; טלי מרגלית, מנהלת שיווק קניון רמת אביב; יואב בסן, מבעלי מותג "מקגרגור" בישראל; מאמנת הכושר ענת הראל.

בוקר גוטה

אופירה אסייג, שגית רביבו, לימור חן. רונית מטיאס,
אופירה אסייג, שגית רביבו, לימור חן/רונית מטיאס

מעצבת האופנה לימור חן, בעלת מותג "גוטה", הזמינה את החברות ל"פלמינגו בר" במלון בראון ביץ' תל-אביב, כדי להציץ ראשונות לקולקציית אביב-קיץ 2016, שעוצבה בהשראת בירות אופנה מובילות, וחשפה כי הקיץ קבלה בבלעדיות את השיווק של מותג בגדי הים beach bunny swimwear.

באופנתיות: קרן בן דוד, יו"ר דוידסון; המעצבת שגית רביבו והשדרנית אופירה אסייג; דנה בלושינסקי; ומיכל אמדורסקי.

המפתחות בפנים

רפי שדה וגדעון צור. סיון פרג,
רפי שדה וגדעון צור/סיון פרג

רפי שדה, מנכ"ל רשת מלונות דן העניק לגדעון צור, עובד הרשת והזוכה במבצע "מצוינות בשרות" של הרשת, מפתחות לרכב קיה פיקנטו. באירוע שנערך במלון דן פנורמה, הוכרזו גם שמותיהם של 15 עובדים מצטיינים שנבחרו מכל מלון ומההנהלה הראשית, שזכו בחבילת נופש של 6 ימים בברלין, הכוללת טיסות, מלון, סיורים עם מדריך צמוד, ארוחות ודמי כיס.

הנסיכה אן חוגגת

גיא, אן, ודנה בלושינסקי. סיגל איילנד,
גיא, אן, ודנה בלושינסקי/סיגל איילנד

דנה גיא בלושינסקי, בעל, חגגו יום הולדת 7 ליורשת העצר אן, ב"פארק אטלנטיס" בארנה שעוצב כמו ארמון של נסיכות. על העוגה שלא הייתה מבייישת בית מלוכה ושולחן מתוקים שכבש את ליבם של המבוגרים והילדים הייתה הקונדיטורית קרן פרנסס.

בחוגגים: איש העסקים רוני מאנה, אשתו ג'ני צרווני וביתם אמילי; מאמנת הכושר אירה דולפין; רוית אסף; ועוד.

חגיגה בבצפר

יגאל בראון מנכל 'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום, חגג סיום שנה ב'חדר פרטי'. בראון סיפר כי 2015 הייתה שנה טובה לבצפר שגדל במספר התלמידים והקורסים, וב-2016 יוטמעו קורסים מעולמות הדיגיטל ויורחבו סדנאות הפרסום והשיווק בדיגיטל לארגונים.

הולה

שלא תגידו לא ידענו, עופר וילנסקי, מנכ"ל חברת האינטרנטHOLA הכריז כי מי שיסייע באיתור מפתחים חדשים למערך החברה יתוגמל ב-7000$ במידה והמפתחים יעברו את הליך הגיוס ויקלטו בחברה. הפרויקט פתוח לציבור הרחב בשלושת החודשים הקרובים.

יום כתום

מספיחי טו בשבט, ערן קריסטל, מנכ"ל בזק און ליין, שלח לעובדיו סלסלות פירות יבשים, אבי אטיאס, סמנכ"ל השיווק, חובב מישמשים, קיבל שדרוג לצלחת כתומה.

הוידוי

הדוגמנית מעין קרת התייצבה ביום עיון של משרד החינוך ובית הספר לחינוך בקריה האקדמית אונו, שעסק בזהות ודימויי גוף. קרת סיפרה על האנורקסיה ממנה סבלה, על הניצול ואידיאל היופי המעוות. פרופ' יובל אלבשן, הדקן לפיתוח חברתי בקריה האקדמית אונו, הודה לה על התעוזה להיחשף.

סוף עונת הענבים

ניר דקטר, מנכ"ל "ענבי טלי" מושב לכיש, ושאולי עמיר, מנכ"ל קטיף, חגגו את סוף בציר 2015 וסיום עונה מוצלח, ב"חצר נצר". "ענבי טלי" נמצא בבעלות 66 משקים פרטיים ממושב לכיש, ומשווק בישראל ולחו"ל, שוק המגלגל כ- 450 מיליון ¤ בשנה. שמעון בוסקילה ושירי מימון זמרו.

אדרי מפנק

משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי, שמע שחיילי גדוד 50 של הנח"ל, הצטלמו עם השלט "אם יהיה לנו 10,000 לייקים המפקדים שלנו מזמינים את כל המחלקה לסינמה סיטי VIP". אדרי החליט לחסוך מהלך, והזמין אותם לפופקורן ולסרט "נקודת פריצה" במתחם ה-VIP בסינמה סיטי גלילות.

גוטמן מתפנק

מאמן הפועל תל אביב בכדורגל אלי גוטמן, התייצב לצילומי קמפיין ארוחת הבוקר של גרג קפה, הוא התפנק על ארוחת בוקר עם מילי דרור, סמנכ"לית השיווק של הרשת, שהזמינה אותו לחתונתה במרץ ואף שריינה לו את הריקוד אחרי החתן.

עדן בגן עדן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדן הופמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עדן הופמן, מונתה למשנה למנכ"ל ה.שטרן ישראל. עדן שעובדת בחברה 14 שנה, הקימה ופיקחה על פעילות ה.שטרן ברוסיה, ובתפקידה האחרון הייתה מנכ"לית ה.שטרן ארה"ב, שם הייתה אחראית על שיפוץ ופתיחת חנות הדגל המחודשת של ה.שטרן בשדרה החמישית בניו יורק, הובילה שינויים ארגוניים ומבניים בחברה וניהלה את הפעילות השוטפת של החברה בארה"ב, כולל חנויות בבתי הכולבו Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus. השינוי מצטרף לפרישתו של ישראל קורט, מנכ"ל ה. שטרן ישראל לאחר 28 שנה, ומינוייה של שרון רוזנברג במקומו. הופמן תהיה אחראית על הפעילות השיווקית והמסחרית של החברה ועל הניהול האסטרטגי.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully