וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים ישתף פעולה עם האקסלרטור מאסצ'אלנג'

14.2.2016 / 13:46

מדובר באחד האקסלרטורים הגדולים בעולם הפועל ללא כוונת רווח ונחשב לידידותי ביותר. תוכנית ההאצה הראשונה תיפתח בירושלים ביולי

אקסלרטור בנק הפועלים.
אקסלרטור בנק הפועלים

בנק הפועלים בשיתוף פועלים היי-טק חתמו על הסכם שיתוף פעולה עם האקסלרטור האמריקאי המוביל מאסצ'אלנג' (MassChallenge), שפתח בימים אלה שלוחה בירושלים. מסצ'אלנג' נחשב לאקסלרטור הידידותי בעולם. הוא פועל ללא מטרות רווח והוא לא לוקח אחזקות מהחברות המשתתפות בתוכניות שלו.

על-פי התוכנית של מאסצ'אלנג', ישתלבו בשנתיים הקרובות כמאה מיזמים מישראל ומחו"ל בתוכנית ההאצה שתופעל בירושלים. התוכנית הראשונה תפתח בחודש יולי ותימשך ארבעה חודשים. ההרשמה למחזור הראשון של התוכנית החלה השבוע, נ(יתן להירשם כאן)

בשש השנים האחרונות. השתתפו בתוכניות הגלובליות של האקסלרטור שנוסד בבוסטון 835 חברות שגייסו יותר ממיליארד דולר. שיתוף הפעולה יאפשר לחברות המשתתפות בתוכניות ההאצה בירושלים לקבל שירותים בנקאיים מפועלים היי-טק ולחבר יזמים בתחומים הרלוונטיים לגורמים מקצועיים בבנק הפועלים שיוכלו לסייע להם.


השותפות עם מאסצ'אלנג' מצטרפת לשורת מהלכים ייחודיים שביצע בנק הפועלים, במטרה להעמיק את הקשר עם עולם היזמות ולקדם חדשנות טכנולוגית. הקמת פועלים היי-טק, מערך בנקאות ארצי מוביל לחברות היי-טק, ותוכנית הפינטק, שבמהלכה בחן למעלה מ-350 חברות בתחום הטכנולוגיה הפיננסית, אימץ טכנולוגיות של יותר מעשר חברות מהן והשקיע במספר חברות. בנוסף, הבנק השלים באחרונה את תחרות BankAPP2 לפיתוח אפליקציות פיננסיות, שזכתה להתעניינות רבה, וערך גם תחרות האקטון לפיתוח אפליקציות פיננסיות בקרב עובדיו.


יוסי ויניצקי, הממונה על ההיי-טק בבנק הפועלים: "שיתוף הפעולה עם האקסלרטור המוביל בעולם, מאסצ'אלנג', יחזק את הקשר שלנו לעולם היזמות ויצטרף לקשר שלנו עם האקסלרטורים המובילים בארץ וההשקעה בקרנות הון סיכון. ההחלטה של מאסצ'אלנג' לפתוח את השלוחה בירושלים מהותית לפיתוח ועידוד יזמים הפועלים בעיר, ותתרום להרחבת השירותים שמעניק פועלים היי-טק לחברות הטכנולוגיה בירושלים".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully