וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפנק עד הסוף: 8 מתנות שיהפכו את החג לשמח באמת

5.4.2016 / 12:01

תשכחו מעציצים, מצעים וסט סירים: עם קצת מחשבה תוכלו להפתיע את הקרובים שלכם וגם להישאר עם כסף בכיס. ממכונת קפה יוקרתית ועד מסאז' מפנק וצניחה חופשית

פסח מתקרב ואווירת הקניות כבר מורגשת בחנויות. הניקיונות בבית, הרצון לרענן הכל והאביב שמחייב לארגן את ארון הבגדים, גורם כמעט לכולם לצאת החוצה לחנויות ולהתחדש. ארוחות החג והמפגשים עם משפחה וחברים, מהווים אף סיבה מצוינת לקנות מתנות שוות במיוחד.

ואולם, בחירת מתנות מתאימות היא משימה לא פשוטה בכלל. השאלה מה לקנות, למי ולמה, היא תמיד מאתגרת גם אם מדובר במכרים קרובים שנדמה לנו שאנו מכירים היטב. אז מה באמת קונים? הנה רשימה של שמונה מתנות שכל אחד ישמח לקבל.

נס קפה דולצ'ה ויטה. יח"צ,
נסקפה דולצ'ה גוסטו: יזכרו בכם בכל בוקר באהבה/יח"צ

הכי מפנק - מכונת קפה

כשאומרים מכונת קפה רוב האנשים חושבים על מכונה שמכינה אספרסו. מסתבר שניתן למצוא מכונות שמכינות מגוון משקאות, כמו שוקו או קפוצ'ינו, משקאות חמים ומשקאות קרים. מכונת קפה היא מתנה מושלמת שיכולה לשדרג לכל אחד את המטבח ואת חווית הקפה.

דמיינו בוקר עם כוס קפה איכותי ומושקע ואולי גם עם שוקו משודרג לילדים. אין צורך להרתיח מים ואפילו אין צורך לשכנע את הילדים לשתות משהו בבוקר, המכונה עושה את העבודה.
הישראלי הממוצע שותה יותר משלוש כוסות קפה ביום ולכן המתנה הכי שימושית ואיכותית יכולה להיות מכונת קפה.

חפשו מכשיר שמתאים לסוגים שונים של משקאות וקפסולות בטעמים שונים המיועדות למשקאות שונים, כמו כן חפשו מכונה קלה להפעלה.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, רמת המחירים בשוק לא מרתיעה. כך למשל, מכונת הקפה של נסקפה דולצ'ה גוסטו מדגם JOVIA לדוגמה עולה 399 שקלים בלבד.

כמובן שניתן להשקיע הרבה יותר, זה כבר תלוי בכם, מה שבטוח זו מתנה שתגרום למקבל להיזכר בכם כל בוקר באהבה. שימו לב שחג הפסח הוא הזדמנות לרכישת מכונות קפה ולו רק בשל המבצעים מיוחדים הכוללים גם מארזי קפסולות חינם לרוכשים.

מחיר משוער: החל מ- 399 שקלים

סיפור בדקה תיירות חופשה מפחיתה סיכוי למוות. ShutterStock
לעצום את העיניים ולחשוב מה היעד הכי שווה/ShutterStock

הכי מרגיע – חופשה

מתנה לא חייבת להיות מוצר, אפשר לחפש מקום לחופשה מפנקת ולצאת לבילוי רגוע או סוער (תלוי מה אוהבים). אנחנו חיים בעולם מלחיץ, העבודה דורשת והלחץ מורגש בכל שלב ביום ולכן מי שמחפש מתנה משמעותית, אפשר לצאת מהקופסא ומהבית ולהעניק זמן איכות ורוגע מיוחד ועמוס בחוויות.

הכי קל פשוט לעצום את העיניים ולחשוב מה היעד שנראה לכם מתאים ולכוון לשם. היום ניתן למצוא קופונים או שוברים כללים ללילה זוגי במלון. אין ספק שזו מתנה מוצלחת.
מחיר משוער: החל מ- 500 שקלים ללילה.

אילוסטרציה. ShutterStock
מחקרים מראים כי מוסיקה מקרבת אותנו לעבר האושר/ShutterStock

הכי משמח – כרטיס להופעה

אומרים שלמוזיקה יש אפקט מרגיע ויכולת לנתק מהלחץ בשגרה. מוזיקה אהובה גורמת לאנשים לחייך ומחקרים מראים כי היא מקרבת אותנו לעבר האושר. כרטיס להופעה של להקה אהובה יכול בקלות להעלות חיוך על פרצופו של כל מי שמקבל אותו ואם אתם מעניקים את הכרטיסים למארחים, אין ספק שהם יתלהבו להירגע קצת אחרי ארוחת החג. מתנה מושלמת לחופשת החג או אחריה.

מחיר משוער: החל מ-200 שקלים לכרטיס זוגי.

אישה מקבלת טיפול בספא. ShutterStock
חוויה בלתי נשכחת. עיסוי/ShutterStock

הכי זוגי – מסאז'

רובנו שקועים בשגרה מלחיצה ומצליחים לייצר זמן זוגי פנוי בעיקר בימי שישי, כשהילדים במסגרות החינוכיות ושבוע העבודה הסתיים. מסאז' זוגי או טיפול וואטסו יכולים להיות חוויה בלתי נשכחת, בעיקר כשהם זוגיים. חפשו מקום מומלץ או מטפלים מומלצים, כאלה שקיבלתם עליהם המלצות.

ברחבי הארץ ישנם מרכזי ספא רבים שיכולים להעניק טיפול זוגי מפנק. אין ספק שזו לא מתנה שגרתית אבל בעלת ערך.

מחיר משוער: החל מ- 300 שקלים לטיפול זוגי.

אוזניות. ShutterStock
אוזניות. איכות שמיעה היא מתנה/ShutterStock

הכי רגוע – אוזניות

מי שמחזיק ברשותו זוג אוזניות יקר ואיכותי יכול להבין למה אנחנו מתכוונים. בעולם בו התקשורת מתבצעת כל הזמן בסמארטפון וסביבת העבודה לפעמים מרעישה, לאוזניות טובות, בעזרתן אפשר לדבר אבל גם להאזין למוזיקה, או לנהל שיחות ועידה, יש ערך מאד גבוה.

מחיר: החל מ- 200 שקלים.

תיאטרון. ShutterStock
מנוי לתיאטרון. היתרון הגדול הוא המתנה המתמשכת/ShutterStock

הכי תרבותי - מנוי לתאטרון

התאטראות בארץ ומרכזי התרבות מציעים מנויים מעניינים למגוון הצגות. יציאה להצגה מלווה תמיד בהתרגשות ולקבל מתנה שכזאת מרגשת גם היא. היתרון הגדול הוא מתנה מתמשכת, שמלווה את המקבל זמן רב ולא מסתיימת מיד כשפותחים אותה. הבחירה של מנוי צריכה להתחשב באזור גאוגרפי ובסוג ההצגות שאוהב המקבל. שימו לב שחלק מהמנויים כוללים מחזות זמר.

מחיר: החל מ- 300 שקלים, תלוי בסוג המנוי ובכמות ההצגות.

צניחה חופשית. ShutterStock
צניחה חופשית. כדאי לחפש מקום קרוב למקבל המתנה/ShutterStock

הכי אקסטרים - צניחה חופשית

לא לכולם מתנה כזאת יכולה להתאים, אבל אם אתם קונים מתנה למישהו שיש לו הכל והוא גם חובב אקסטרים, כנראה שזאת המתנה המושלמת. שילוב של אדרנלין וחופש ויצירת רגעים בלתי נשכחים. צניחה חופשית נערכת במספר מקומות, לא מדובר במתנה זולה אבל בהחלט מיוחדת.

כדאי לחפש מקום קרוב למקבל המתנה ולבדוק היטב ביטוחים ולקרוא את האותיות הקטנות. אל תשכחו ללוות את הצונח ולהנציח הכל בתמונות.

מחיר משוער: החל מ-900 שקלים

כעת כל מה שנשאר הוא לבחור את המתנה המושלמת בשבילכם, שמתאימה לתקציב ושתשמח את המקבל. לארוז יפה ולא לשכוח ברכה מרגשת.

חג שמח!

רוצים לפנק או להתפנק במכונת קפה איכותית?

וואלה! NEWS בשיתוף דולצ'ה גוסטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully