וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים השיק סניף חדש בדיר אל אסד-בענה

12.4.2016 / 9:49

מדובר בסניף ה-27 של הבנק ביישובים במגזר הערבי. השקת הסניף היא חלק ממהלך אסטרטגי של הבנק להרחבת שירותיו במגזר. קינן: "עד סוף השנה יעמדו לרשות הלקוחות במגזר 30 סניפים ביישובים ערביים ועוד 15 בערים מערובות"

יאיר סרוסי יו"ר בנק הפועלים בכנס גלובס. אורי לנץ
יאיר סרוסי/אורי לנץ

בנק הפועלים השיק סניף חדש בדיר אל אסד-בענה, הסניף הראשון שמשיק הבנק ב-2016. באירוע ההשקה נכחו יו"ר בנק הפועלים יאיר סרוסי, מנכ"ל הבנק ציון קינן, ראש מועצת דיר אל אסד, אחמד דבאח, ראש מועצת בענה, עבאס תיתי, מכובדים מכפרי השגור ואנשי עסקים.

הסניף דיר אל אסד-בענה מצטרף לעוד 26 סניפים של הבנק שנמצאים ביישובים ערביים. פתיחת הסניף היא חלק ממהלך אסטרטגי ארוך טווח של בנק הפועלים הפועל להרחיב את מתן השירותים לאוכלוסיה הערבית בישראל. הסניף החדש ינוהל על ידי דליה בוכניק.

יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים, אמר כי "פתיחת הסניף היא יום חג לבנק הפועלים ולתושבים, ואני רואה בו צעד נוסף במימוש התוכנית האסטרטגית של הבנק להרחיב את פעילותו ביישובים ערביים – תכנית שכבר הניבה תוצאות מרשימות. בנק הפועלים מחויב לפיתוח הכלכלי ביישובים הערביים, הן כגורם מוביל במשק שתורם להעסקת אקדמאיים שמשתלבים במערך כוח האדם בבנק, והן בתרומתו להתפתחות העסקית ביישובים הערביים. שילוב האוכלוסייה הערבית הוא הכרחי להמשך צמיחת המשק. חשיבות מיוחדת אנו רואים בעידוד עסקים קטנים ובינוניים ביישובים הערביים, שמהווים מנוע צמיחה מרכזי לאוכלוסייה שמתגוררת ביישובים אלה ולמשק כולו".

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, אמר כי "אני גאה ונרגש להיות בהשקה המיוחדת הזו שפותחת לתושבי דיר אל אסד ובענה את האפשרות ליהנות מהשירותים המיוחדים שמעניק הבנק המוביל במדינה. הסניף, בנראות ובשירותים שייתן לתושבים, משקף את המובילות של בנק הפועלים. פתיחתו נעשית במסגרת תוכנית אסטרטגית שמקדם הבנק בקרב האוכלוסייה הערבית. הצפי והיעד הם שעד סוף שנת 2016 יעמדו לרשות הלקוחות במגזר הערבי כ-30 סניפים ביישובים ערביים ועוד 15 סניפים הנמצאים בערים מעורבות או בסמיכות לישובים ערביים".

ראש מועצת דיר אל אסד, אחמד דבאח, וראש מועצת בענה, עבאס תיתי, ברכו את הבנק על פתיחת הסניף ביישוב והביעו תקווה שהסניף יתפתח וישגשג, וכי יימשך שיתוף פעולה בין הבנק למועצות השונות באזור השגור.

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully