וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: פרסומת של אופטיקה הלפרין מחקה את אראל מרגלית

ימים ספורים לאחר שעלה לאוויר סרטון ההסברה הלוחמני של אראל מרגלית, ממהר יעקב הלפרין, הבעלים של רשת אופטיקה לנכס את הצלחת הסרטון לקמפיין פרסומי משלו. צפו

יח"צ - חד פעמי

בשבוע שעבר פרסם ח"כ אראל מרגלית מהמחנה הציוני סרטון מפתיע ובוטה שתוקף את הימין וקורא להתפקד למפלגת העבודה. יעקב הלפרין, מבעלי רשת אופטיקה, הידוע בססמתו "משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי", מנצל את ההזדמנות ומשחרר סרטון פרסומת משלו, טייק אוף על הסרטון של מרגלית.

הסרטון מצולם ומסוגנן בצורה של קמפיין פוליטי: "פישלנו, כי נתנו להם למרוח, למרוח ולצחוק לנו בפנים. מכרו לנו אשליות, אשליות אופטיות. מכרו לנו שעל חתיחת פח עם ידית מפלסטיק אפשר לגבות תג מחיר של אלפי שקלים. מכרו לנו שמשקפי שמש זה אופנה.ומה קיבלנו? פלסטיק צבוע שדופק לנו את הראיה". מדקלם הלפרין בסרטון הפרסומי, בעודו מסתכל לצופה בעיניים, זועם וזועף בדיוק כמו ח"כ מרגלית בסרטון המקורי. לבסוף כמובן מגיע לאותה מסקנה כתמיד "משקפיים זה מוצר צריכה בסיסי".

כמה זמן מותג מוכר יכול לרכב על אותו סלוגן? כנראה שכמה שנים טובות, כך לפחות עושה אופטיקה הלפרין, ומצליחה. כעת מוסיפים לזה קצת פלפל של סאטירה אקטואליה, ואפשר להציג את המסר בפעם נוספת באריזה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully