וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים מעצבים: איך מדמיינים הצעירים את חדרם?

פרויקט של מכללת שנקר המפגיש סטודנטים במכללה עם תלמידים מרחבי הארץ איפשר לנערים לעצב את חדרם כפי שהם היו מדמיינים אותו. אז איזה רהיטים נכנסו ומה נשאר בחוץ?

מערכת וואלה!

אין היו נראים חדרי ילדים עם ילדים היו מעצבים אותם? לשאלה הזו מנסב פרויקט של מכללת שנקר לענות – כאשר לבני נוער ניתנה הזדמנות לעצב חדר שינה כראות עיניהם.

בחדר שעיצבה יעל אזרואן לדוגמא, הוחלף הארון המסורתי במתלה בגדים פתוח. שחר שמש לעומתה ייחדה מקום רב לטלוויזיה גודלה – דבר שלדבריה חסר לה בחדרה הנוכחי. יש חציין ששתי המעצבות לא הכניסו שולחן כתיבה לחדרן כפי שהן מדמיינות אותו.

"אנחנו רוצים לחשוף ילדים לאמנות כבר מגיל צעיר ויש לנו אפילו גני ילדים ש'אימצנו' כבר מגיל 4", מספרת קרן ביתן שמש, מנהלת היחידה למעורבות חברתית בשנקר. "הפרויקט שנעשה בשיתוף האוס אין מפגיש בין סטודנטים במכללה לתלמידים שמגיעים מרחבי הארץ מהדרום ועד הצפון והתלמידים נחשפים לכל סוגי הסדנאות בשנקר, סדנאות האמן עם הרצאות של הסטודנטים. הנושאים בספקטרום מאוד רחב – מאמנות ועד גרפיקה. המטרה שלנו היא לא רק שיילמדו את הטכניקה אלא שיביעו את עצמם, את עולמם הפנימי – אנחנו רק מביאים את הפלטפורמה".

  • עוד באותו נושא:
  • שנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully