וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Global Finance: הפועלים - הבנק הטוב לניירות ערך

23.5.2016 / 9:28

המגזין בחן את השירותים שמעניקים הבנקים לגופים בינלאומיים שלקוחותיהם משקיעים בשוק ההון בישראל. "המשקיעים הגדולים בעולם מעדיפים לפעול באמצעות גופים שמצטיינים במהירות הפעולה ובהיכרות המעמיקה שלהם עם השוק המקומי וכללי הרגולציה"

חדר עסקאות בבנק הפועלים, אוגוסט 2015. ראובן קסטרו
חדר עיסקאות בבנק הפועלים/ראובן קסטרו

בנק הפועלים נבחר ל"בנק הטוב ביותר בישראל בשירותי ניירות ערך" על ידי המגזין Global Finance. הבחירה התבססה על בחינת השירותים שמעניקים בנקים בישראל לקסטודיאנים בינלאומיים (גופים בינלאומיים שלקוחותיהם משקיעים בשוק ההון בישראל). זכייה זו מצטרפת לבחירה של Global Finance בבנק הפועלים כ"בנק הטוב ביותר בישראל", שנה חמישית ברציפות, שהוכרזה בחודש מרץ 2016.

ההכרזה על הבנקים הזוכים בעולם בשירותי ניירות ערך, בתוכם בנק הפועלים, נעשתה לאחר בחינה מקיפה שכללה התייעצויות עם מומחים חיצוניים וניתוח של מידע שהתקבל מהבנקים, על סמך שורה של קריטריונים, כגון קשרי לקוחות, איכות השירות, מחירים תחרותיים, תשתיות וערוצים טכנולוגיים, שירותי סליקה והכרת הרגולציה והנהלים המקומיים.

עורכי Global Finance ציינו, כי המשקיעים הגדולים בעולם מעדיפים לפעול באמצעות גופים שמצטיינים במהירות הפעולה ובהיכרות המעמיקה שלהם עם השוק המקומי וכללי הרגולציה.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully