וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק פינטו יהיה המנכ"ל הבא של בנק הפועלים

24.5.2016 / 12:51

פינטו, סמנכ"ל תפעול וממלא-מקום המנכ"ל, יחליף את ציון קינן שהודיע באחרונה על עזיבה. המינוי טעון אישור המפקחת על הבנקים

אריק פינטו.
אריק פינטו

אריק פינטו מונה למנכ"ל בנק הפועלים כך לפי המלצת ועדת האיתור בראשות יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון הבנק. המינוי טעון אישור של המפקחת על הבנקים. פינטו יחליף בתפקיד את ציון קינן, שפורש מהבנק לאחר 38 שנים, מתוכן שבע שנים כמנכ"ל.

פינטובן ה-55 הצטרף לבנק הפועלים לפני 36 שנים כבנקאי במחלקת השקעות בסניף פולג בנתניה, ומאז מילא שורה של תפקידים בהצלחה רבה שאפשרו לו היכרות מעמיקה עם המערכת הבנקאית בישראל ובעיקר עם בנק הפועלים. בין היתר, שימש פינטו כמנהל מדור אשראי דוקומנטרי בסחר חוץ, סגן מנהל הסניף המרכזי ויו"ר ארגון העובדים, מנהל אגף משאבי אנוש, מנהל אגף אשראי קמעונאי ומשכנתאות וכן שימש כחבר הנהלה ובמסגרת זו מילא שלושה תפקידים: ממונה על חטיבת האסטרטגיה, ממונה על החטיבה הקמעונאית וכיום – מ"מ מנכ"ל ו- COO – הממונה על אסטרטגיה, משאבים ותפעול.

יאיר סרוסי, יו"ר דירקטוריון הבנק, מסר כי "ועדת האיתור קיימה תהליך מעמיק שבמסגרתו נבחנו מועמדים חיצוניים מרשימים לצד המועמד הפנימי. אריק פינטו הרשים את הוועדה בראייה ארוכת הטווח שלו, בהישגיו הראויים לציון וביכולת שלו להוביל ארגון מסוגו של בנק הפועלים, שמונה כ- 12 אלף עובדים. אנו גאים ביכולת שלנו למנות למנכ"ל מועמד פנימי שצמח בבנק ומילא בו שורה של תפקידים במשך 36 שנים, שאיפשרו לו להכיר את הבנק היטב. אני מאחל לאריק בהצלחה רבה ורוצה לנצל את ההזדמנות להודות לציון קינן, בשמי ובשם בעלת השליטה הגב' שרי אריסון, חברי הדירקטוריון, המנהלים ועובדי הבנק, על היותו חלק ממשפחת הפועלים ועל עבודתנו הצמודה בשנים האחרונות שהביאה את הבנק להיות המוביל במערכת הבנקאית בישראל".

ציון קינן, המנכ"ל הפורש מסר כי "אני מברך על הבחירה הנכונה. אני מאחל לאריק פינטו הרבה הצלחה בתפקידו החדש, שימשיך להוביל את הבנק להמשך עשייה והישגים נוספים. יש לו את הניסיון והמנהיגות הנדרשים כדי להצעיד את הבנק ולשמור על מעמדו המוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully