וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: גורי משיקה סדרת מוצרים ללא גלוטן

החברה השיקה את המותג GFREE, שכולל מוצרי מזון קפואים, מוצרי מזון יבשים וחטיפים נטולי גלוטן. בחברה מעריכים כי בתוך שנה יחלוש מותג על נתח שוק של כ-30% מהקטגוריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה ללא גלוטן של גורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת גורי השיקה מותג למוצרים ללא גלוטן תחת השם GFREE, שכולל מוצרי מזון קפואים, מוצרי מזון יבשים וחטיפים נטולי גלוטן, במהלך שעלותו 1.5 מיליון שקל. GFREE יציע בשלב הראשון לחם פרוס, לחמניות, פיצה, פירורי לחם, פסטות, עוגיות וכן תערובות להכנת לחם, עוגות, מאפינס ופנקייק. כמו כן משיקה החברה את המותג הברזילאיROOT TO GO , שכולל סדרת חטיפי צ'יפס על בסיס ירקות שורש ברזילאים ללא גלוטן.

"מגוון המוצרים נטולי הגלוטן גדל בשנים האחרונות בצורה משמעותית, אך הקטגוריה עדיין סובלת ממבחר מצומצם", אמר עודד גורי מנכ"ל גורי. "המותג שפיתחנו,GFREE , יצא לדרך לאחר שזיהינו את הצורך במוצרי מזון נטולי גלוטן, והוא יאחד תחתיו מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים בהשוואה למחירים הנוכחיים בשוק זה". לדברי גורי, כל המוצרים בסדרה עברו סקרי איכות ומבחני טעם וזאת במטרה "לשנות את התפיסה שמוצרים ללא גלוטן הם פחות טעימים, ממוצרים מקבילים. הצפי שלנו ל-2017 הוא להגיע לנתח שוק של כ-30%".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-5% מאוכלוסיית בישראל צורכים מוצרים ללא גלוטן. לתוך הנישה הזו נכנסת עכשיו חברת גורי עם סדרת מוצרים חדשה. היקף קטגוריית המוצרים ללא הגלוטן בעולם הגיע ל-4.6 מיליארד דולר ב 2015- והוא צפוי לגדול ל 7.27- מיליארד דולר עד שנת 2021 . שוק זה נמצא במגמת עלייה גם בישראל, אך בהיקפים צנועים יותר: 22 מיליון דולר ב-2015, בהשוואה ל-1.7 מילארד דולר בארה"ב, וכמעט חצי מיליארד בגרמניה. לפי נתוני סטורנקסט, שוק המוצרים ללא גלוטן גדל בשיעור של 20% בשנה, כשחצי מהמוצרים הם דגנים, לחמים, מאפים, פסטה אטריות וחטיפים, ואילו מוצרי המזון הקפוא מהווים כ-35% מהקטגוריה.

גורי היא חברת שיווק והפצה שהיקף פעילותה נאמד ב-300 מיליון שקל בשנה. החברה נוסדה בשנת 1972, והיא מייבאת, משווקת, מוכרת ומפיצה מגוון מותגים, בהם מוצרי היגיינת הפה של GSK הכוללים את סנסודין, פורודונטקס, אקווה פרש וקורגה, אוליביה, הרדוף, חמצוצים, ריינולדס, סוד ופרסיל סומאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully