וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקת רקע: סניף נוסף לזאפה בעזריאלי חיפה

21.8.2016 / 8:30

משבוע הבא יוכלו תושבי חיפה והסביבה לקפוץ לקניון כדי לקנות חולצה ועל הדרך להאזין להופעות חיות - קבוצת קניוני עזריאלי פותחת סניף נוסף של מועדון הזאפה בעזריאלי חיפה, וזה לא הכל: יש עוד הפתעות

זאפה חיפה. הבילוי של הקיץ
מותג ההופעות הכי גדול בישראל. זאפה חיפה/הבילוי של הקיץ

אם רוצה תושב חיפה, הקריות והסביבה להאזין להופעה של אמן גדול כמו שלום חנוך, קובי אפללו או אביתר בנאי, סביר שיצטרך להרחיק עד אמפי שוני. אין ספק: בחיפה ובסביבה מועדוני מוזיקה רבים וטובים, אבל אף אחד מהם לא מביא לפתחו אמנים גדולים בתכיפות רבה כל כך כמו מועדוני מרכז הארץ.

השבוע כל זה צפוי להשתנות: ב?17 באוגוסט תפתח קבוצת קניוני עזריאלי סניף חדש של מועדון הזאפה בקניון עזריאלי חיפה. בערב הראשון יופיע אביב גפן ואחריו יגיעו, בזה אחר זה, אריאל זילבר, אברהם טל, דיוויד ברוזה ועילי בוטנר.

"זהו הסניף השני של זאפה שאנחנו פותחים, אחרי זאפה הרצליה", מספר עופר ירום, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של קבוצת קניוני עזריאלי. "מדובר במותג ההופעות הכי גדול בישראל. המותג מביא את האמנים הכי גדולים ומפיק את ההופעות ברמה הכי גבוהה בארץ", אומר ירום וגם צודק: רשת מועדוני זאפה היא אחד מעמודי התווך של תעשיית המוזיקה בארץ וביתם החם של אמנים ומוזיקאים רבים.

פחות אינטואיטיבי, אבל בהחלט עובד

ירום יודע שהצבת מועדון הופעות, איכותי ככל שיהיה, לצד קניון, היא החלטה לא טריוויאלית, אבל מאמין שהמיקום של המועדון מנצח: "הקהל בצפון מחכה לזה בכליון עיניים. אין שם משהו בסקייל הזה. המיקום של המועדון, במפגש צירי תחבורה מרכזיים וליד חניה נוחה, יביא כל מיני סוגי קהל לקניון ויאפשר למבקרים בילוי משולב – קניות, מוזיקה טובה ואוכל מצוין".

מועדון זאפה החדש יעמוד, כמו אחיו, בסטנדרטים גבוהים ביותר של סאונד ותאורה, ויוגשו בו שתייה איכותית ואוכל מפנק. במועדון 350 מקומות ישיבה ועיצובו, כנהוג ברשת, חם ואינטימי.

הפתיחה של מועדון זאפה בעזריאלי חיפה היא רק חלק ממגמה כללית שעליה החליטו לא מכבר בהנהלת קבוצת הקניונים – כניסה לתחומי עניין שירום מגדיר "פחות אינטואיטיביים לעולם הקניונים.

"אנחנו רוצים לצ'פר את הלקוחות שלנו בהטבות שהם לאו דווקא רגילים לקבל מאיתנו. ההנחה להופעה של סיה היא ההנחה הכי גדולה שניתנה להופעה הזו, ומובן שגם סבסדנו חלק ממנה. ככה אפשרנו ללקוחות שלנו להשיג את הכרטיס במחיר הכי נמוך שניתן".

מוזיקה וסרטים על גג הקניון

עוד במסגרת אותה גלישה לתחומי העניין החדשים: בשנה שעברה התקיימה תחרות פרסי MTV ישראל על גג קניון עזריאלי. במסגרת התחרות זכה הזמר אליעד נחום באפשרות לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית במילאנו.

הכרטיסים לאירוע לא הוצעו למכירה, אלא נמסרו ללקוחות הקניון שצילמו את עצמם לצד פסל MTV (שהוצב בקניונים) והעלו את התמונות לחשבון האינסטגרם שלהם. "מטעמי רישוי הגג יכול להכיל רק 900 מבקרים, כך שכל הקודם זכה. ההיענות הייתה גבוהה מאוד ולצערי לא יכולנו להכניס את כל מי שרצה להיכנס לאירוע". מלבד הטקס המדובר על גג הקניון מתקיימים אירועים נוספים וצפופים פחות, כמו קולנוע קיץ פתוח.

לדברי ירום בשנה הקרובה דברים דומים עוד יתרגשו על קהל הלקוחות של הקניון, אבל בשלב זה הוא לא חושף פרטים נוספים. "אנחנו צפויים לתת חסות להופעות בינלאומיות רבות, אבל על מה שעוד לא נחתם מול גופי ההפקה אני לא יכול לספר". מה נאמר? נשמע שיש למה לחכות.

וואלה! NEWS בשיתוף קניוני עזריאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully