וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: השף החדש של יונייטד איירליינס

רונית מטיאס

28.9.2016 / 10:20

משפחת כוזהינוף מארחת, אורן רווח, ערן קראוס ואיתי זמיר נותנים חסות, אבי פרידמן מתוק

מתוקים

אבי פרידמן, אייבי פרץ, מיקי שמו. רונית מטיאס,
אבי פרידמן, אייבי פרץ, מיקי שמו/רונית מטיאס

אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס, והקונדיטור מיקי שמו, מבעלי רשת "קונדיטוריית שמו", השיקו את שיתוף הפעולה ביניהם, במסגרתו יונייטד איירלינס תציע לנוסעי מחלקת ה-Business First בקווים הישירים לניו-יורק ולסן פרנסיסקו מגוון של 7 מנות אחרונות של שמו במהלך השנה, בסבבי עונות סתיו, חורף, אביב וקיץ.

שמו מצטרף לצוות הקולינרי המייעץ של החברה בישראל עליו נמנים אביב משה ומאיר אדוני. יונייטד מקיימת בישראל כבר עשור קשרי עבודה קולינריים עם שפים-סלבריטאים המייצגים סגנונות בישול שונים, במטרה לייצר תפריט גורמה איכותי רגיל וכשר (גלאט) ברמה גבוהה.

ביחד

יעקב גולברי, בתיה שייף, דוד גולברי ומשה גולברי. אלעד גוטמן,
יעקב גולברי, בתיה שייף, דוד גולברי ומשה גולברי/אלעד גוטמן

בכירי GOLBARY ו- SACARA, השיקו חנות משולבת ראשונה מסוגה של שני המותגים בבני-ברק. המוזמנים נהנו מקוקטייל ומיצג אופנה ואיפור לחורף הקרוב.

השיקו כוסות: משה גולברי, מנכ"ל GOLBARY שגילה כי עלות ההשקעה בפתיחת הסניף נאמדת בכ-1,200,000 שקל"; אביב בן-יעקב, מנכ"ל רשת סקארה; דוד ויעקב גולברי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בראשית

אירמה אורנשטיין, דויד אפרתי, רינת ומוטי כוזהינוף, נורית כוזהינוף, אורית אפרתי. אולפני ראשון,
אירמה אורנשטיין, דויד אפרתי, רינת ומוטי כוזהינוף, נורית כוזהינוף, אורית אפרתי/אולפני ראשון

נורית כוזהינוף ובניה מוטי, יקי ואורן, חנכו את משרד המכירות של מגדל היוקרה "בראשית" בבלי. בתכנית ארוחת ערב של פלפל פרודקשן בבעלות טל חובש, והופעה של דויד דאו'ר שהקדיש שיר לנורית אם המשפחה.

עידן ורינת כוזהינוף. ישראל ברדוגו,
עידן ורינת כוזהינוף/ישראל ברדוגו

במשיקים: ענת ושמואל פרנקל, מנכ"ל אפסילון; ערן רולס, בעלים ויו"ר מרכז הבניה הישראלי; שי דוידוף, מבעלי קבוצת המסעדות TYO; אסי טוכמאייר, מנכ"ל קנדה ישראל; בן ציון פוזילוב, מייסד יהלומי פוזילוב; ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה; רון אבידן, מנכ"ל עופר נכסים; יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים; שמואל שניצר; אייל חכם, מנכ"ל מניבים; יובל צלנר; נחשון קיוויתי, מנכ"ל בסר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רינת ומוטי כוזהינוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוני ועידן כוזהינוף/מערכת וואלה!, צילום מסך
איריס ומאיר פלא. אולפני ראשון,
איריס ומאיר פלא/אולפני ראשון

דאדא במוזיאון

רוית ועופר נמרודי. סיון פרג,
רוית ועופר נמרודי/סיון פרג

במוזיאון תל-אביב לאמנות, נערך ערב הגאלה בסימן 100 שנה לתנועת הדאדא שנולדה בשוויץ כתגובה למלחמת העולם הראשונה, האירוע החל בפואיה המוזיאון עם מיצגי ריקוד, המשיך לחצר המוזיאון לקוקטייל של השף פול אסנהיים ומיצגי אמנות, והסתיים באגף החדש עם ארוחת ערב של אסנהיים ברכות, מיצגים ומופעים. הערב המושקע נערך בחסות קנדה ישראל בבעלות ברק רוזן ואסף טוכמאייר.

גלית לנדסמן, ורד רוזן יוסי לנדסמן. רונית מטיאס,
גלית לנדסמן, ורד רוזן יוסי לנדסמן/רונית מטיאס

באמנותים: סוזן לנדאו, מנכ"לית ואוצרת ראשית של המוזיאון; עירית רפפורט, יו"ר ידידי המוזיאון בישראל; דינה פפו, ראש אגף קשרי ציבור במוזיאון שארגנה את האירוע; בני שטיינמיץ; דפנה נחמד מיתר; הילה ורני רהב; אנה ודובי שיף; הגלריסטית נעמי גבעון; מיכל ועמי פדרמן; יעל ואיזי בורוביץ; משה פטרבורג; לימור גולדשטיין ורון אבידן , מנכ"ל עופר השקעות.

גלן פרי ועירית רפפורט. סיון פרג,
גלן פרי ועירית רפפורט/סיון פרג
לימור גולדשטיין ורון אבידן. רונית מטיאס,
לימור גולדשטיין ורון אבידן/רונית מטיאס
סמי וטובה סגול. רונית מטיאס,
סמי וטובה סגול/רונית מטיאס
עליזה יפו וגני גילרמן. רונית מטיאס,
עליזה יפו וגני גילרמן/רונית מטיאס
רוני ואלישבע מילוא. רונית מטיאס,
רוני ואלישבע מילוא/רונית מטיאס

הרובוטים

ד"ר גבי חיון, סיגל פירסט, פרופ' בועז גולני, ד"ר אלי אופר. כתום צלמים,
ד"ר גבי חיון, סיגל פירסט, פרופ' בועז גולני, ד"ר אלי אופר/כתום צלמים

ד"ר אלי אופר יו"ר מועדון ה-100, וסיגל פירסט יו"ר ארגון בוגרי הטכניון ומנכ"לית כצט אירחו את כנס עתידנות של הארגון במוזיאון ארץ-ישראל. בתכנית פאנל מומחים בתחומי הרובוטיקה, רפואה ומערכות אוטונומיות, והצגת פיתוחים חדשניים שמקבלים תמיכה מהארגון.

בנוכחים: פרופ' בועז גולני, סגן נשיא הטכניון; ד"ר ערן אדן, מנכ"ל MeMed, גוידו פרדו רוקואס, נשיא פיליפס ישראל; ד"ר גבי חיון, סמנכ"ל מו"פ מובילאי; ד"ר יואב מדן,TASP מערכות אוטונומיות רפואיות; ד"ר אלון סלפק מנהל פיתוח RODradar, שגיא גליקסמן, סמנכ"ל טכנלוגיה NanoVation – GS.

חינוך ירושלמי

עדי נבו ונפתלי בנט. דוד מור יוסף,
עדי נבו ונפתלי בנט/דוד מור יוסף

עדי נבו, מנכ"ל מלון מצודת דוד בירושלים, ארח את כנס שרי החינוך של מדינות ה-OECD בנושא חדשנות בחינוך. לכנס שנערך לראשונה בישראל הגיעו מעל 30 משלחות מארה"ב, סין, האיחוד האירופי, גרמניה, צרפת, קוריאה, פינלנד וכו'. בתום סיור בירושלים וביקור במוסדות חינוך חשובים בישראל, הכין להם אבי תורג'מן, שף המלון, מזנון ישראלי- ירושלמי מול חומות העיר העתיקה.

תרומה בביתן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסים ציוני וארז אייזנברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן, נפגש במרכז החלוקה של ארגון פתחון-לב בראשון לציון, עם ניסים ציוני, מנכ"ל ומייסד הארגון והעניק לו את תרומת נחום ביתן, מבעלי הרשת לחג-תלושי קניה בסך 25,000 שקל לניצולי שואה שמקבלים סיוע מהארגון באופן קבוע לאורך השנה. ציוני הודה וסיפר כי בחג הקרוב צפויים אנשיו לתרום 13,000 סלי מזון לנזקקים.

קולב הזהב

יובל סיגלר, אורן רווח וערן קראוס. רונית מטיאס,
יובל סיגלר, אורן רווח וערן קראוס/רונית מטיאס
שלומית מלכה ואיתי זמיר. רונית מטיאס,
שלומית מלכה ואיתי זמיר/רונית מטיאס

המו"ל יובל סיגלר, ארח ב"אושן" בגני התערוכה, את טקס פרסי האופנה הישראלי של מגזין "את" שבבעלותו. באירוע בהנחיית מאיה דגן ודפנה לוסטיג, חולקו פרסי קולב הזהב לבכירי התעשייה בתחומי העיצוב, סטיילינג, צילום, והוקרה מיוחדת לשחקנית רונית אלקבץ שהלכה השנה לעולמה בטרם עת, ונחשבה לאייקון אופנה בינלאומי שנתנה לאורך השנים השראה למעצבות ומעצבים בארץ. האירוע נערך בחסות מרכזית של חברת הקוסמטיקה קליניק, שהשיקה באירוע את סדרת השפתונים קליניק פופ מאט.

אורנה אלוביץ, ג'יל יהב, דדי שוורצברגר. רונית מטיאס,
אורנה אלוביץ, ג'יל יהב, דדי שוורצברגר/רונית מטיאס
אוליסיה וויקו קובה. רונית מטיאס,
אוליסיה וויקו קובה/רונית מטיאס

מקועקעים

אסף גרניט ורונית אבנר. שי טלבי,
אסף גרניט ורונית אבנר/שי טלבי

אריאל אפשטיין מנכ"ל חברת "הכרם"; רונית אבנר, סמנכ"לית השיווק; וארז מולאי, מנכ"ל עמותת "כנפיים" השיקו בגלריה "קן לאמנות" את התערוכה LOOK AT ME בחסות "סיילור ג'רי"-רום מתובל שנוצר בהשראת רוחו של נורמן קולינס, מקעקע אולד-סקול מהמפורסמים בעולם. בתערוכה הוצגו צילומים של עשרות מובילי דעה וידוענים שחשפו את הקעקוע האישי שלהם עבור עמותת "כנפיים" הפועלת למען אנשים עם צרכים מיוחדים שניחנו בכישרון אמנותי שהעמותה מסייעת להם ליצור ולתפקד כאמנים יוצרים שווים בחברה.

בורסה שיק

חגית כץ שינובר וגל לנדאו יערי. קובי קנטור,
חגית כץ שינובר וגל לנדאו יערי/קובי קנטור

בבורסה לניירות ערך בתל-אביב נערך אירוע "השיק של השוק" שעסק בטרנדים בתחום המזון ובהשפעת התחרות בענף על הכיס שלנו. גל לנדאו-יערי, מ"מ מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, דברה על הקשר בין קפה וכסף והקשר בינו לבורסה. חגית כץ-שינובר, ממקימי ובעלי קופיקס וסמנכ"לית הסחר והרכש בקבוצה, סיפרה על ההתחלה של קופיקס וגילתה שבימים הראשונים עבדה כמוכרת בסניף, וקראה לנשים לא לחשוש מתפקידים שנתפסים גבריים ולהעיז להגיע רחוק. עדי יופה, מומחית לחיזוי מגמות, סיפרה על השתנות הצרכנים ומדוע אנחנו מעדיפים טרי וטבעי ומשנים את האופן שבו אנחנו עורכים קניות. אלה אלקלעי, שותפה וסמנכ"ל פיתוח עסקי ב- IBI בית ההשקעות, סיפרה איך לנצל את יכולת זיהוי הטרנדים לטובת השקעות חכמות.

דור העתיד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלום טולדנו אייל וולדמן וניצן גונן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל וולדמן, מייסד ומנכ"ל מלאנוקס, השיק את הפיתוח החדש של החברה-'ספקטרום' ואת- connect X -4 lx והפעם בהודו. ולדמן הציג את פיתוחי החברה האחרונים, ואמן החושים ליאור סושרד הופיע בנושא העברת נתונים מהירה, או כפי שהוא קורה לזה-קריאת מחשבות מהירה. בין האורחים היו ניצן רונן ושלום טולדו-סטודנטים העובדים במלאנוקס כחלק מתוכנית פיתוח מיוחדת של החברה, הרואה בסטודנטים את דור העתיד של החברה, שהוזמנו להצטרף לנסיעה.

ערב מתוק

גל סידס, מתיו מולר אייל ארד. רונית מטיאס,
גל סידס, מתיו מולר ויובל ארד/רונית מטיאס

גל סידס, סמנכ"לית שיווק סידס-רק הטוב ביותר, סגנית יו"ר ענף המזון בלשכת המסחר וחברת נשיאות, השיקה בקניון אביב, חנות פופ-אפ Lindor Pick & Mix, של מותג השוקולד השוויצרי Lindt לכבוד ההשקה נחת בישראל מת'יו מולר, מאסטר שוקולטייר לינדט שהכין למוזמנים וריאציות מיוחדות של השוקולדים . ענבל חן, מנהלת השיווק של לינדט בישראל ויובל ארד טעמו.

בקטנה

+ליזי דלריצ'ה, ראש מועצת גני תקווה, אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים, חיים פייגלין, מנכ"ל צמח המרמן, ליאת דנינו, סמנכ"לית שיווק ומכירות אפריקה ישראל מגורים, רן בן אברהם, המשנה למנכ"ל צמח המרמן, הניחו את אבן הפינה בפרויקט סביוני גני תקווה הכולל כ- 336 יח"ד ב-6 בניינים.

+איש העסקים גרי אברמוביץ', יו"ר קבוצת הכדורעף הפועל כפר-סבא ועו"ד יוסי סדבון, סגן יו"ר הקבוצה, אירחו את אלכסנדר בורוציץ' נשיא איגוד הכדורעף האירופי, וסגנו רנטו ארנה, שהגיעו לביקור בזק בן 48 שעות כולל ארוחה עם יעקב בן-שמעון, מנכ"ל אושילנד במסעדת בשרלה שהגיע לאחרונה לסיכום עם מועדון הכדורעף של כפר-סבא על שיתוף פעולה שיכלול פעילויות לטובת חברי המועדון ואירוח אורחים וקבוצות מחו"ל בקניון.

+רשת "קפה גרג" חתמה על הסכם חסות של כמיליון שקלים עם מועדון הכדורסל מכבי תל-אביב. במסגרת החסות יופיע הלוגו "קפה גרג" על גב חולצת שחקני מכבי פוקס ת"א בכל משחקיה הרשמיים של הקבוצה, בליגה הישראלית וביורוליג.

+אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, הפגין אופטימיות באירוע הרמת כוסית לשנה החדשה של המלונאים וראשי תעשיית התיירות במלון הילטון תל אביב. שר התיירות יריב לוין, איחל שבשנה הבאה יגיעו לארץ יותר תיירים, שפחות רגולציה מטורפת תוטל על בתי המלון, שהמחירים יהיו נמוכים יותר, והרווחיות גבוהה יותר. אבי אגאג'ני, סגן נשיא התאחדות המלונות, קיבל תעודת דירוג של 4 כוכבים למלון קולוני בחיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully