וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי פתח את פסטיבל הסרטים בחיפה?

רונית מטיאס

19.10.2016 / 11:11

מה תרם עדי כהן, מי זכה להתחכך בג'ייסון קונרי, מי חנך את תערוכת ריהוטים, ומי דגם אוכל מולקולרי בלקסוס גלרי

פסטיבל בחיפה

סבסטיאן קוך ולריה ברוני טדסקי וג'ייסון קונרי. גלית רוזן,
סבסטיאן קוך ולריה ברוני טדסקי וג'ייסון קונרי/גלית רוזן

באודיטוריום חיפה נפתח פסטיבל הסרטים הבינלאומי ה-32. המוזמנים נהנו מקוקטייל בגינת בית הכט וטקס בהנחיית יונה אליאן. המוזיקאי שלומי שבן ניגן קטע מחווה לבוב דילן - זוכה פרס נובל ודואט לקולנוע ומוזיקה - קטע מוזיקלי שייצר במיוחד לפסטיבל.

ראש העיר חיפה יונה יהב בירך וגילה כי 50% מהסרטים הישראלים בפסטיבל נוצרו ע"י נשים. נשיא המדינה רובי ריבלין שלח ברכה מצולמת.

בפותחים: השחקנית ולריה ברוני טדסקי, אחותה של קרלה ברוני שהגיעה להקרנת הסרט "חיים משוגעים" בכיכובה; השחקן סבסטיאן קוך זוכה האוסקר "חיים של אחרים", שהגיע להקרנת סרט בכיכובו "ערפל באוגוסט"; הבימאי ג'ייסון קונרי, בנו של שון קונרי שהגיע לסרטו "הכבוד של טומי"; פנינה בלייר, המנהלת האמנותית של הפסטיבל; נורית שני, בעלת רשת קולנועי לב; גילה אלמגור ויעקב אגמון; אלון גרבוז; השחקנית זוכת פרס אופיר נעה קולר; פרופ' רבקה יהב; נספח התרבות של איטליה בישראל ד'ר מאוריציו צסלבי; עדנה ארבל לשעבר שופטת בית המשפט העליון; השופט סלים ג'ובראן; מבקר המדינה לשעבר מיכה לינדנשטראוס; עו"ד אורנה לין; תמי ברק יו"ר 'נעמת' חיפה.

רהיטים ונהנים

עמית ישראל, עדי שאולי וירדן תלמי אלחרר. רונית מטיאס,
עמית ישראל, עדי שאולי וירדן תלמי אלחרר/רונית מטיאס

בגני התערוכה, נפתחה אתמול תערוכת "ריהוטים" במסגרתה הושק ביתן 'הבית הישראלי' - פרויקט ראשון מסוגו של איגוד תעשיות הריהוט הישראלי שבהתאחדות התעשיינים, המשתרע על 300 מ"ר ומדמה בית, כשבכל חלל מגורים מוצגים חידושים כחול לבן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קורל ששון, קארן דנסקי, ניסים מזרחי. רונית מטיאס,
קורל ששון, קארן דנסקי, ניסים מזרחי/רונית מטיאס

במשיקים: ירדן תלמי אלחרר, מנכ"לית תים תערוכות; עמית ישראל, מעצב רב-תחומי שעיצב את הבית הישראלי; עדי שאולי, מנהל איגוד תעשיות הבניה והצריכה בהתאחדות התעשיינים; אורי סגרה, יו"ר איגוד תעשיות הריהוט ומנכ"ל ריביירה ארונות; אריה ריכטמן, מנכ"ל קליל תעשיות; אפרת אילן, ציירת ואמנית ישראלית בעלת גלריה במתחם דן-דיזיין שיצירותיה נתלו על קירות הבית הישראלי; מילי עשור, מנכ"לית ובעלים רהיטי האוס-אין; מאיר בראל מבעלי תים תערוכות; ניסים , מבעלי חברת "גולד"-יצרנית בשמים תואמים, שהציג ניחוחות חדשים על בסיס אלכוהול ועל בסיס שמן הנשארים לאורך כל היום ונמכרים בדוכנים בקניונים בפריסה ארצית.

התערוכה מתקיימת במהלך חוה"מ סוכות.

שקלים ושותים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורי, רון ודן שקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

דן שקל, מנכ"ל ובעלים "ספיריטים סחר", יבואנית וודקה ואן גוך, ואורי שקל, המשנה למנכ"ל, ניצלו את פגרת החג לסבב טעימות במפעל וודקה ואן-גוך ברוטרדם שבהולנד ופגישה עם טים ווס, המאסטר דיסטלר של המותג, שעשה להם סיור במזקקה החדשה ששופצה. השניים בקרו בתערוכת הדיוטי-פרי בקאן והתעדכנו בטרנדים העדכניים בעולם האלכוהול והדיוטי פרי.

לתת בטיב טעם

יוסי שליו עדי כהן וערן וינטרוב. אלעד גוטמן,
יוסי שליו עדי כהן וערן וינטרוב/אלעד גוטמן

עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם; יוסי שליו סמנכ"ל הסחר; ורוני גרין, מנהל המכירות ומועדון הלקוחות העניקו לערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת, הפועלת למען משפחות נזקקות בישראל, צ'ק על-סך 45,000 שקל. כהן אמר כי תרומה לקהילה היא אבן יסוד בבסיסה של כל חברה מתוקנת ורשת טיב טעם מגייסת למטרה את משאביה, עובדיה ולקוחותיה, למתן עזרה לעמותות וארגונים ללא מטרת רווח מתוך תחושת שליחות קהילתית. וינטרוב הודה על שיתוף הפעולה עם רשת טיב טעם, שנרתמה למבצע איסוף תרומות, במטרה לסייע בחלוקת ארוחות למשפחות נזקקות .

למען החיות

יגאל הורוביץ  אורן שבת לורנט. אביב חופי,
יגאל הורוביץ אורן שבת לורנט/אביב חופי

איש העסקים אורן שבת לורנט ורעייתו סיון, תרמו לבית החולים לחיות בר (מייסודם של הספארי ורשות הטבע והגנים). בעזרת התרומה נרכש מכשיר אנדוסקופיה מתקדם המאפשר ביצוע בדיקות מעמיקות וטיפולים מצילי חיים לחיות בר פצועות המגיעות באלפיהן לבית החולים מדי שנה. ד"ר יגאל הורוביץ, מנהל ביה"ח שאירח לאחרונה את הזוג שבת לורנט בבית החולים, סקר בפניהם את היקף פעילות הצלת כ-4,000 חיות בר מדי שנה. בתום המפגש, השיב שבת לורנט את הציפור הלאומית דוכיפת שטופלה בבית החולים לטבע, כמו גם בז שכנפו נשברה והשתקם לאחר ניתוח חירום לאיחוי הכנף.

אמנות מולקולרית

אלכסנדר לחניש, רייצל ויצמן ודרור גרלניק. אביב חופי,
אלכסנדר לחניש, רייצל ויצמן ודרור גרלניק/אביב חופי

ב"לקסוס גלרי - אולם התצוגה הקונספטואלי של רכבי לקסוס, הושקה תערוכת אמנות של אלכסנדר לחניש (זונדר), שף ואמן שהפך לתופעת רשת. זונדר יצר מיצב ששילב קולינריה ואמנות שבו יצירות מפוסלות מסוכר, מנגנונים מגנטיים הקוראים תיגר על כוח המשיכה ומנות מיוחדות שפותחו במעבדת ניסויים קולינרית. דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, וענת שגיא אלדר, מנהלת השיווק, סיפרו כי התערוכה של זונדר היא הראשונה בסדרת אירועים שתתקיים לאורך השנה, במטרה להפוך את האולם למקום מפגש לתרבות ואמנות. המוזמנים הוגשו טעמו מנות מולקולריות המוגשות באירועים פרטיים של האלפיון העליון.

גלי לי

מושיק גנזי, שלמה וענבל בוסקילה. רונית מטיאס,
מושיק גנזי, שלמה וענבל בוסקילה/רונית מטיאס

בכירי קבוצת בריל ביניהם: אליעזר ושלמה בוסקילה, בעלי הקבוצה; יהודה אלבז, המנכ"ל; מושיק גנזי, יו"ר הדירקטוריון; סיגל כספי, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה, התייצבו ב"אנג'לו ונינה" להשקת קולקציית סתיו-חורף של רשת גלי. יהודה אלבז אמר כי ברבעון הקרוב 3 סניפים של גלי בחיפה, באשקלון ובפתח-תקווה ישופצו וישודרגו בהשקעה של כמיליון שקל. מדובר בקונספט חדש של הרשת, כמהלך אסטרטגי של הרשת החושבת על נוחות היא השיקה קו נעלי ספורט כשבשלב השני יושקו בנעלי האופנה, רפידות נוחות מתקדמותMEMORY FOAM . סיגל כספי אמרה כי הקונספט המשפחתי לקמפיין ממשיך זו העונה השנייה היות וגלי היא רשת שפונה לכל המשפחה כשהדגש המרכזי הוא ערכי משפחה. להשקה התייצבו הפרזנטורים החדשים ובני משפחתם, שלי גפני ובנה אוריין קאירי אדווה ויניב ברדה וילדיהם חושן ושלו; סופיה טייב, אחותה של נינט; שרון לוי, אחותה של אילנית לוי.

מושיק גנזי, שלמה וענבל בוסקילה. רונית מטיאס,
סופי טייב, סיגל כספי ושרון לוי/רונית מטיאס

ספידיים

מוטי דותן ויוסי בן דוד, אילן ואיריס בן דרור. איתמר,
מוטי דותן ויוסי בן דוד, אילן ואיריס בן דרור/איתמר

בזמן שכולם הוסיפו קלוריות היו מי ששרפו אותן. איריס ואילן בן-דרור, מבעלי קבוצת בן-דרור וספידו-המותג המוביל למעלה מ-25 שנה את ענף השחייה, ערכו את משחה Speedo הבינלאומי בכנרת, שיהפוך למסורת. המשחה נערך בשיתוף איגוד ערים כנרת, עיריית טבריה, משרד התרבות והספורט, איגוד השחייה, מכבי עולמי, מרכז הפועל וחוף גיא. סמנו ביומנים המשחה הבא יתקיים ב-5-6 במאי 2017 בכנרת.

משפחה איכותית

מאיה תמיר עמית  מלמוד. רחלי פרידמן,
מאיה תמיר עמית מלמוד/רחלי פרידמן

תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל, התייצב בסטודיו בו נערכו צילומי פרויקט העלאת המודעות לאיכות הסביבה עם הבקבוקים הרב פעמיים המעוצבים של סודהסטרים, נושאת דגל השימוש הרב-פעמי כדרך לשמירה על הסביבה, שם פגש את בנותיו מאיה ועמית שלקחו חלק בפרויקט לצד מובילי דעה.

העולם שייך לילדים

יעל אמסלם, אליעזר בוסקילה וסיגל כספי. אלעד גוטמן,
יעל אמסלם, אליעזר בוסקילה וסיגל כספי/אלעד גוטמן

אליעזר ושמעון בוסקילה, מבעלי קבוצת בריל; סיגל כספי, סמנכ"לית אסטרטגיה ושיווק של הקבוצה; ויעל אמסלם, מנהלת מותג סולוג, השיקו על ארוחת בוקר ב"חדר פרטי", את קולקציית חורף 2016, שהציגה קים אזולאי, 14-אושיית אינסטגרם עם למעלה מ-70,000 עוקבים. אמסלם, סיפרה כי רשת סולוג היא בין הרשתות המובילות בארץ בבגדי ילדים, ומלבד סולוג משווקים ברשת גם את לי קופר ילדים ונאוטיקה.

מעוצבות

סנדרה רינגלר ומעיין כרמל. דרור סיתהכל,
סנדרה רינגלר ומעיין כרמל/דרור סיתהכל

רוני קרן ומעיין כרמל בעלות בית העיצוב PAS NORMAL השיקו את הסטודיו שלהן לעיצוב ברמת-גן. המוזמנים נהנו מקוקטייל והקרנה ראשונה בה נחשפה הקולקציה הייחודית של הסטודיו ועבודות עיצוב מקוריות.

בקטנה

=עו"ד דביר אינדיג מנכ"ל חב' "בריקסטון" שהשיקה לאחרונה מתחם כספות פרטי ראשון בישראל, פנה באמצעות הועד האולימפי לירדן ג'רבי ואורי ששון, זוכי מדליות הארד בריו והציע להם לאחסן את המדליות בכספות אישיות ללא עלות, לכם זה היה עולה 1,990 שקל לשנה.

+פרופסור ארנון אפק, משנה למנכל משרד הבריאות; אנה ליפניק לוי, מנהלת שיווק תאגידי בסמסונג ישראל; מדי יעקבזון, מנכ"לית האגודה לסוכרת נעורים; וראש עיריית כפר-סבא יהודה בן-חמו באו לתמוך ב'מסע לעתיד מתוק"-מסע הספורט של האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל, באירוע גויסו כ 350 אלף שקל, לקידום המחקר ומציאת מרפא לסוכרת נעורים.

=מקס סרטייב, מנכ"ל ויו"ר קבוצת טמבור, פתח את חגיגות ה-80 עם הנהלת קוסטו העולמית, שרכשה את טמבור ב-2014. 2,500 עובדי החברה התייצבו בלונה פארק תל-אביב. בחוגגים: ירקין טטישב, יו"ר הקבוצה שציטט בנאומו את שמעון פרס ז"ל: "אם חלומותיך גדולים מהישגך סימן שאתה עדיין צעיר" והוסיף שלמרות 80 שנותיה, טמבור עדיין חולמת ולכן עדיין צעירה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully