וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון שעשוע: "נספק המידע הדרוש לתקינת נהיגה אוטומטית"

2.11.2016 / 16:43

בכנס תחליפי דלקים שנערך בתל אביב אמר פרופ' אמנון שעשוע כי טכנולוגית driving policy שמפתחת החברה תספק לרכב יכולת לנהוג במקומות מורכבים ובערים סואנות

אמנון שעשוע, מייסד מובילאיי.
אמנון שעשוע

מייסד-שותף, יו"ר ו-CTO מובילאיי, אמנון שעשוע אמר היום (רביעי) בכנס תחליפי דלקים שנערך בתל אביב כי בתוך זמן קצר ידרשו רגולטורים ברחבי העולם לקבוע סטנדרטיזציה ותקנות הנוגעות לנהיגה ברכב האוטונומי. לדבריו, "המידע המצוי בידם מועט מידי ואינו מספק לצורך קביעת סטנדרטיזציה. אנו מעמידים לרשותם טכנולוגיה חדישה : DRIVING POLICY ,אשר תספק להם את מידע הדרוש לצורך משימה זו". הכנס נערך על ידי מנהלת תחליפי דלקים שבמשרד רוה"מ יחד עם חברת בלומברג Bloomberg Fuel Choices Summit..

"התפיסה הרווחת כיום בהקשר ליכולת נהיגה אוטונומית הינה נאיבית ומאפשרת נסיעות פשוטות באזורים בלתי מורכבים. האתגר הגדול כעת הוא לאפשר לרכב לנוע באזורים מורכבים ובערים סואנות כגון ירושלים ,ת"א או רומא", אמר שעשוע.

מכוניות אוטנומיות פורד-uber. AP
רכבים אוטונומיים/AP

שעשוע סיפר בכנס כי מובילאיי מפתחת טכנולוגיה מתקדמת אשר מתמודדת עם סוגייה זו. טכנולוגיה זו הנקראת "מדיניות נהיגה" (DRIVING POLICY (היא בעצם דרך קבלת ההחלטות שבה רכב מתמזג לתוך התנועה. "בטכנולוגיה זו בעצם מלמדים את הרכב לחשוב באופן אנושי על ידי לימוד רפטטיבי של סיטואציות שונות המצולמות על ידנו ומוזנות לתוך מחשב הרכב" ,הסביר שעשוע. "חשוב להבין "ללא פתרון ראוי ל DRIVING POLICY תעשיית הרכב האוטונומי עלולה להגיע למבוי סתום".

בנוסף, השתתפה מובילאיי בפסטיבל city motion המתקיים היום בסמוך לכנס בתל אביב והקימה עמדה אינטראקטיבית המאפשרת התנסות ולמידה על מערכות למניעת תאונות הדרכים המתקדמות של החברה. במסגרת הפעילות, הפתוחה לציבור הרחב, התקיימה תחרות מרוץ מכוניות, במסגרתה נהג שינהג במהירות אך בבטיחות מרבית יזכה במדליה מבית מובילאיי.

  • עוד באותו נושא:
  • מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully