וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח שבוע הסטארט אפ של בנק הפועלים

14.11.2016 / 8:40

האירוע הנערך בשיתוף עם אמאזון מפגיש בעלי חברות סטארט אפ ומשקיעים על מנת ליצור שיתופי פעולה ביניהם והאקאתון לפיתוח אפליקציות בנקאיות

בנק הפועלים – שבוע סטארט אפ. מערכת וואלה!
"תרבות הנשענת על פתיחות, הקשבה, גיבוי ללקיחת סיכונים ואחריות"/מערכת וואלה!

מאות אנשים הגיעו אתמול לאירוע הפתיחה של Poalim Startup Week – שבוע אירועים ייחודי שנערך ביוזמת חטיבת החדשנות בבנק הפועלים ובשיתוף פעולה עם אמזון ישראל, אשר יכנס יזמי היי-טק, ראשי חברות סטארט-אפ, מפתחים, משקיעים, ראשי קרנות הון סיכון ובכירים בתעשייה, במטרה ליצור שיתופי פעולה ושיתוף ידע בפיתוח הדור הבא של טכנולוגיות הבנקאות והפיננסים.

יאיר סרוסי, יו"ר הדירקטוריון של בנק הפועלים, אמר באירוע הפתיחה כי "תהליך הפינטק שהתחלנו לפני שש שנים בבנק הפועלים, של מפגש בין מנהלי הבנק לחברות סטארט-אפ צעירות, נועד ליצור תרבות שטוחה ופתוחה, והוא משתלב באסטרטגיה שלנו המתבססת על 'תרבות מאפשרת' - תרבות הנשענת על פתיחות, הקשבה, גיבוי ללקיחת סיכונים ואחריות. ארגונים גדולים מבינים כיום שהחוכמה לא נמצאת במרכז אחד אלא מבוזרת באזורים שונים. עלינו לאתר את אלו שמתאימים לנו ויחד לפתח פתרונות. המטרה שלנו היא להבין מה הלקוחות רוצים לעשות טוב יותר ולשפר את עצמנו בהתאם. אנחנו מבינים שכדי להשיג את היעד הזה, אנחנו תלויים יותר ויותר בשיתופי פעולה עם גורמים שונים – בעולם העסקי, באקדמיה ובכל תחום חדשני. בנק הפועלים פועל וימשיך לפעול לפי האסטרטגיה הזו במסגרת שיתופי הפעולה עם חברות טכנולוגיה ועם עולם האקדמיה".

מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, אמר כימ "הטכנולוגיה מאפשרת לנו לספק חוויה בנקאית פשוטה יותר, מהירה יותר, נוחה יותר ומותאמת הרבה יותר לצרכיו האישיים של כל לקוח. הטכנולוגיה לא תחליף את הבנקאי האישי, אשר ימלא תפקיד משמעותי יותר, בתחומי הייעוץ הפיננסי והפנסיוני. הטכנולוגיה תאפשר לחסוך משאבים, אבל לממשק הפיזי עדיין יהיה מקום קריטי: אנו לא נמצאים במרוץ נגד הטכנולוגיה, אלא מרוץ בעזרת הטכנולוגיה – מרוץ שתכליתו לספק שירותים ומוצרים טובים יותר ללקוחותינו מתוך מטרה לסייע להם לצמוח פיננסית לאורך שנים".

"קיימת תפיסה כי חברות הפינטק מתחרות בבנקים. התפיסה הזו מוטעית. לדוגמה, לא רבים יודעים שרוב חברות אבטחת המידע הישראליות שהונפקו בבורסה, פיתחו את המוצרים שלהם בשיתוף פעולה עם בנק הפועלים. אני רואה את תעשיית הפינטק כהזדמנות גדולה עבור הבנקים. רוב החברות מדברות כיום על עבודה משותפת עם הבנקים, וזו הזדמנות נהדרת שאסור לנו להחמיץ – לטובת הלקוחות שלנו", אמר פינטו.

שבוע האירועים, שיתקיים עד יום חמישי, 17 בנובמבר, ב"בית השמחות" בתל-אביב, נועד למסד ולחזק את מערכת הקשרים בין בנק הפועלים וחברות סטארט-אפ וליצור ערוץ פתוח לשיתופי פעולה שיעודדו הטמעת חדשנות בתחום הבנקאות הישראלי. הוא יכלול הרצאות וסדנאות מעשיות בתחומים שונים שקשורים לבנקאות העתיד, כמו פינטק, ביג דאטה ואנליטיקה,IOT, בנקאות דיגיטלית ועוד.
את הסדנאות המעשיות שייערכו במהלך Poalim Startup Week יובילו מומחים מאמזון AWS מהארץ ומהעולם, והמשתתפים יוכלו להתנסות בכלים המתקדמים שמציעה AWS בענן, במסגרת שיתוף פעולה בין הבנק לבין AWS ישראל בבחינה משותפת של פתרונות מתקדמים לעולמות הפיננסים.

לצד השתתפות בהרצאות ובסדנאות של מומחים בעלי שם מהארץ ומהעולם, יוכלו המשתתפים ליהנות גם ממתחם עבודה חופשי שיוקם במקום, תוך יצירת מפגשים עם בכירים בתעשייה ויזמים אחרים.

ביום חמישי ייערך האקתון בן 24 שעות, במהלכו יוכלו מפתחים עצמאיים לפתח אפליקציה תוך שימוש ב-API, מימשק המאפשר חיבור למערכות המידע של הבנק, אשר יציע לא רק גישה לנתוני מידע בנקאי אלא גם לנתוני ביצוע פעולות בנקאיות כדוגמת העברת כספים, ביצוע תשלומים ועוד. לרשות משתתפי ההאקתון יועמדו ללא עלות גם כלי הפיתוח המתקדמים של אמזון. ההתחברות לאתר הבנק מתוך האפליקציה החיצונית מתבצעת תחת נהלי אבטחת מידע מחמירים, והנתונים של הלקוחות לא נחשפים כמובן לאפליקציה החיצונית.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully