וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה ישראל עברה להפסד עצום של 2.4 מיליארד שקל

הלל קורן

29.11.2016 / 11:31

עסקת מכירת זרוע הפעילות ברוסיה בתמורה לסך של 550 מיליון שקל הובילה גם לקיטון בהון לבעלים בסך של 1.3 מיליארד שקל

לב לבייב. GettyImages
לב לבייב/GettyImages

עסקת מכירת ההחזקות באפי פיתוח, זרוע הפעילות ברוסיה, העבירה את אפריקה ( 54 -3.57% ) להפסד עצום של 2.4 מיליארד שקל ברבעון השלישי השנה, זאת לעומת הפסד של 6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. כך מדווחת היום (ג') החברה שבבעלות לב לבייב.

כאמור, החברה מכרה את החזקותיה באפי פיתוח בתמורה לסך של 550 מיליון שקל, וכתוצאה מהשלמת העסקה רשמה ברבעון השלישי, בנוסף להפסד, קיטון בהון לבעלים בסך של 1.3 מיליארד שקל.

עוד מדווחת החברה כי הרווח מהשכרה והפעלת נכסים הסתכם ברבעון ב-81 מיליון שקל לעומת רווח של 87 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח מפעילות התעשייה הסתכם ברבעון ב-33 מיליון שקל לעומת רווח של 18 מיליון שקל ברבעון השלישי ב-2015.

מנכ"ל אפריקה ישראל, אברהם נובוגרוצקי (נובו), ציין עם פרסום הדוחות הכספיים כי "המאמצים הרבים המושקעים בקידום הפיתוח העסקי ממשיכים לבוא לידי ביטוי בתוצאותיהן של מרבית החברות הבנות, ואנו שמחים לראות כי החברות קוצרות את פירות ההשקעה של השנים האחרונות. אפריקה נכסים ואפריקה מגורים מציגות תנופת עשייה שמתבטאת בביצועים התפעוליים של החברות. באפריקה תעשיות אנו ממשיכים לקדם מספר מהלכים לייצוב פעילותה. תוצאות הרבעון של החברה שמצויה עדיין בעיצומו של תהליך ההסדר עומדות בסימן עסקת מכירת אפי פיתוח לצד הפסד עמוק שנרשם בגינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully