וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנס לקראת יום המעשים הטובים: מיליון וחצי איש ישתתפו

12.12.2016 / 14:32

250 נציגי רשויות מקומיות מרחבי הארץ השתתפו בכנס שנערך לקראת יום המעשים הטובים הצפוי להיערך במרץ 2017. שרי אריסון: "זה מדהים לראות לאן הגענו. אני רוצה לומר קודם כל תודה לכל השותפים לדרך"

שרי אריסון, ג'ייסון אריסון ורפי אלול.
שרי אריסון, ג'ייסון אריסון ורפי אלול

כחלק מההיערכות לקראת יום מעשים טובים 2017, התקיים היום (שני) בתל-אביב כנס ייחודי בהשתתפות כ-250 נציגים מרשויות מקומיות בכל רחבי הארץ – מדן ועד אילת. בכנס השתתפו גם יוזמת יום המעשים הטובים, אשת העסקים שרי אריסון, יו"ר עמותת רוח טובה רפי אלול, יו"ר הקרן המשפחתית ע"ש תד אריסון, ג'ייסון אריסון ומנהלת עמותת רוח טובה שרון טל.

"זה מדהים לראות לאן הגענו. אני רוצה לומר קודם כל תודה לכל השותפים לדרך", אמרה אריסון. "בנינו תשתית ענקית של עשיית טוב. כל אחד עושה טוב, אבל החיבור יחד – מביא עוצמה. ביחד אנחנו יכולים להעביר את המשקל לחיובי ולטוב וזה מביא המון תקווה. תדמיינו איזה עולם אתם רוצים לראות – אם נחלום ונאמין בזה – זה יקרה".

בכנס שיתפו הנציגים מהרשויות המקומיות בסיפוריי עשיית טוב בקהילה ובסיפורי התנדבות ביום מעשים טובים ולאורך כל השנה במטרה ללמוד מקרוב על היום הייחודי שצפוי להתקיים בישראל ב-28 במרץ ולהתכונן לפרויקט שהוא פרויקט הדגל של עמותת "רוח טובה" אשר פועלת כל השנה לחיבור בין אנשים המעוניינים להתנדב לבין עמותות וארגונים הזקוקים למתנדבים.

יו"ר עמותת רוח טובה, רפי אלול אמר בכנס: "אני מאמין שאפשר לבנות עולם טוב יותר, עוד לא ראיתי אדם שהצטער על עשיית טוב ועל עזרה לזולת. בשנה הראשונה, לפני כ-11 שנים, השתתפו ביום מעשים טובים 7,000 אנשים והשנה צפויים לקחת בו חלק מיליון וחצי ישראלים".

כמדי שנה, ההתגייסות בישראל ובעולם לעשיית מעשה טוב למען הזולת עצומה, ומיליוני בני אדם מעורבים ביום הזה שיצויין בכ-75 מדינות ברחבי העולם.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully