וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להפוך את ירושלים לעיר בירה שדומה לוושינגטון"

וואלה! NEWS בשיתוף רוח חדשה

8.1.2017 / 10:00

כ-15 מנכ"ליות ומנכ"לים של משרדי הממשלה, תאגידי ממשל ועיריות הגיעו לשוק מחנה יהודה, ובין כוס בירה לשאיפה מנרגילה הם שוחחו עם מאות צעירים מקומיים על הדרך לחיזוקה ומיצובה מחדש של העיר. צפו

צילום מסך

"הערב הזה בא בעצם לשבור את החומה בין המגזר הציבורי, לבין החיים המטורפים וכל היופי הזה שקורה בירושלים. מבחינתנו אחד הכוחות של ירושלים להפוך אותה לעיר ממשל אמיתית, ממש כמו וושינגטון וערי בירה אחרות". חפצי תירוש, מנהלת קהילות ב"רוח חדשה" ומי שיזמה והגתה את רעיון האירוע "מנכ"לים על הבר" מלאה באופטימיות. מאות הצעירות והצעירים שסביבה דנים בלהט על הדרכים לשנות ולשפר את מצבה הכלכלי והחברתי של ירושלים, ואמנם החזון עדיין רחוק מלהתממש, אבל הוא בהחלט קורם עור וגידים.

האירוע שנפתח בקוקטיל חגיגי בבית אליאנס, הממוקם בצמוד לשוק מחנה יהודה, התקיים במסגרת הפעילות הענפה של תחום הממשל בעמותת "רוח חדשה", ששמה לה למטרה למצב ולחזק את ירושלים כעיר ממשל, דוגמת ערי בירה אחרות בעולם, ובשיתוף הרשות לפיתוח ירושלים, שמשקיעה ביצירת משרות בעיר. יוזמות אלה נהנות מהרוח הגבית של עריית ירושלים ומשרד ירושלים ומורשת.

העיר המורכבת הזאת היא גם תאוות חיים, ותושביה, על כל גווניהם, כמהים לעיר שכיאה למעמדה בעולם תהא מקור לגאווה. לשם כך הוקם הארגון המקומי "רוח חדשה", שמפתח קהילות מקצועיות, יצירתיות ויוזמות בירושלים במטרה לחזק את העיר ולהשיב אותה להיות מרכז תרבותי-כלכלי חזק בישראל.

בין הדוברים נכחו גם מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אלי גרונר, מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, מנכ"ל משרד האוצר, שי באבד, מנכ"ל העירייה, אמנון מרחב ומנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים אייל חימובסקי. המנכ"לים הסתובבו ברחבי השוק, ניהלו שיחות פתוחות עם מאות הצעירים שהגיעו לאירוע ובהחלט ניתן היה לומר שלמרות מזג האוויר הקר ששרר, האווירה הייתה חמימה ומקרבת.

אירוע מנכ"לים על הבר לחיזור העיר ירושלים שקיימה עמותת רוח חדשה. : דניאל שטרית,
מאות צעירים וצעירות שרוצים ירושלים טובה יותר/: דניאל שטרית

"המשרד לירושלים ומורשת רואה לנכון לחזק את האוכלוסייה שנתפסת כפחות שגרתית בירושלים, בדגש מאוד על צעירים וסטודנטים", אומר רן ישי, מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת. "אנחנו רוצים לשלב בעיר אנשים שחלקם באים מבחוץ וחלקם מירושלים, ולחזק אותם פה".

המנכ"ליות והמנכ"לים שמחזיקים במסגרת פעילותם בתקציבים הנאמדים בכ-400 מיליארד שקלים בשנה, הגיעו למספר ברים הפזורים ברחבי השוק, ובין כוס בירה ושאיפה מנרגילה, שוחחו עם הצעירים המקומיים על הפיכתה ומיצובה של ירושלים לוושינגטון די.סי של ישראל.

"חלק גדול מהמנכ"לים שראיתם כאן גדלו בתוך הממשלה, גדלו בירושלים עצמה, והגיעו לתפקידים האלה כתפקידי שיא בקריירה שלהם", אומרת מנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור תוך כדי שיחה בבר ה"ביר באזר". "הממשלה היא מקום עבודה מלא משמעות, מלא סיפוק ואם עברת בין האנשים, בין המנכ"לים, יש להם מכנה משותף אחד – נוצצות להם העיניים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אירוע מנכ"לים על הבר לחיזור העיר ירושלים שקיימה עמותת רוח חדשה. : דניאל שטרית,
רוצים לשנות את המציאות הקיימת בבירת ישראל. אירוע "מכ"לים על הבר בשוק מחנה יהודה שבירושלים/: דניאל שטרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully