וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום חדר הכושר התגשם בעזרת "המרכז לליווי עסקים"

16.1.2017 / 8:12

המרכז לליווי עסקים הוקם על מנת לעזור לעסקים קטנים לצלוח את הקמתם, וזאת על ידי ייעוץ והכוונה ומתן הלוואות במידת הצורך. צפו וגלו כיצד עזרו לרוחמה להקים את חדר הכושר שלה

צילום מסך

לרוחמה אמסלם, בת 30 מאשקלון, היה חלום להקים חדר כושר. בעזרת ליווי ועזרה של "המרכז לליווי עסקים" של בנק הפועלים היא הצליחה להגשים את החלום ולפתוח את העסק. היא נמצאת בו פיזית כמעט כל הזמן ויש לה טיפ קטן שאומר שכדאי להיות בעסק שלך על מנת שהוא יצליח ולא למנות מנהל חיצוני. כלומר להיות בכל הזמן עם היד על הדופק בעסק שלך.

המרכז לליווי עסקים הוקם מתוך הצורך לתת מענה לעסקים קטנים שלהם אין יכולת להשקיע ביועצים ומלווים לפתיחת העסק. למעשה, המרכז נותן את כל הכלים: החל בייעוץ ועד הלוואות כספיות והכל כדי שתוכל לפתוח עסק קטן משלך שיצליח ולא ייכשל בתחילת דרכו.

עפ"י דו"ח משרד הכלכלה והתעשייה, שפורסם בחודש ינואר 2016 הסוקר את מצבם של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל, עולה כי החסמים העסקיים העיקריים העומדים בפני העסק הקטן בישראל הנם מציאת לקוחות 27%, תחרות 19%, גישה למימון 11%, עלויות ייצור או עבודה 10%, זמינות כוח עבודה או ניהול מיומן 9%, עומס בירוקרטי 8% ואחר 16%. בשל כך, ליווי של הבנק יכול לתרום רבות להקמת עסק מצליח.

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully