וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק השיקה את העסק החכם

14.3.2017 / 14:44

אחרי הבית והעיר גם העסק הופך חכם: בזק מציעה חבילות לעסק החכם הכוללות סט מסכים משולב המשמש לניהול וצפייה של כלל הפעילויות בבית העסק. המחיר ההתחלתי של השירות: 99 שקל ללא התחייבות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזק השיקה היום (שלישי) את פלטפורמת העסק החכם, ויוצאת עם כמה חבילות לעסק החכם, במחיר התחלתי של 99 שקל בחודש. מחיר זה כולל את עלות החיישנים, מערכת הניהול החכמה והתמיכה השוטפת, נוסף על דמי התקנה וללא התחייבות.

המערכת מבוססת על פלטפורמה שפיתחה חברת Axonize הישראלית, וכוללת סט מסכים משולב המשמש לניהול וצפייה של כלל הפעילויות בבית העסק, ומאפשרת לקבל התראות חכמות על פי תרחישים מובנים בזמן אמת. כמו כן, המערכת מאפשרת לנתח מידע ממגוון החיישנים והמערכות, ואלה מאפשרים לבית העסק להתייעל ועל ידי כך לחסוך במשאבים.

בנוסף, מציעה החברה מגוון פתרונות ושירותים המותאמים לצורכי העסק, בהם בקרת טמפרטורה לזיהוי שינויים במתקני קירור, בקרת נפח לזיהוי תנועה במתחם מסוים, בקרת פתחים לזיהוי פתיחה של דלתות וחלונות, בקרת תקלות, מרחבי מסחר חכמים, חיישנים המאפשרים זיהוי לקוח במרחב המסחרי של בית העסק, מעקב אחר מכונות ועוד. השירות מבוסס על פלטפורמה פתוחה המאפשרת חיבור של כל סנסור IoT, בכל פרוטוקול תקשורת.

"כבר לפני כשנתיים בזק הגדירה לעצמה יעד אסטרטגי להוביל את תחום החיים הדיגיטליים בישראל", אמרה סטלה הנדלר, מנכ"לית בזק. "התחלנו בהבאת הבית החכם לעשרות אלפי לקוחות. היינו הראשונים להפעיל פלטפורמת עיר חכמה, המתקדמת מסוגה בישראל, וכבר היום כבר רשויות עושות בה שימוש. היום בזק משיקה את הרגל השלישית באסטרטגיית החיים הדיגיטליים, ונכנסת לתחום העסקים. מטרת המהלך היא לאפשר לעסקים, בעיקר קטנים ובינוניים, להתייעל, לספק שירות טוב יותר להגדיל תפוקות, וזאת על בסיס הטכנולוגיה המתקדמת ביותר".

גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות בבזק העריך ששירותים אלו יצברו תאוצה במהירות, וייצרו קפיצת מדרגה משמעותית בדרך ניהול העסקים. ""בישראל קיימים היום כ-560 אלף עסקים, מעוסק זעיר ועד לארגון המונה אלפי עובדים, ועתה אנו נאפשר להם ליהנות מהערך העצום של מהפכה זו. בזק פועלת היום כדי לאפשר לכל אחד מאיתנו לחוות את הסביבה הדיגיטלית האישית, בכל מקום, בבית או בעסק, תוך התבססות על שירותי הרשת והענן המתקדמים שלה. מהפיכת ה-IoT יכולה להתרחש בכל סוג של עסק, קטן כגדול והשירות החדש שבזק משיקה היום מאפשר לכל עסק להפוך לחכם בקלות ובעלות נמוכה יחסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully