וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז:משיקים טרנד בישול חדש

רונית מטיאס

19.3.2017 / 9:13

אוכלים ב-GORNIER, ישנים בהולנדיה, חוגגים בסמגל, מסיירים בסנארה

משקיעים בפלטפורמה

קובי ריכטר, אסף ברנע, יאן קיפמן ומייקל היידן. איציק בירן,
קובי ריכטר, אסף ברנע, יאן קיפמן ומייקל היידן/איציק בירן

סנארה ונצ'רס - פלטפורמת ההשקעות בחברות סטארט-אפ של פיליפס וטבע, ערכה את האירוע השנתי לוועדה המייעצת שלה במשרדי החברה ברעננה. המוזמנים סיירו במשרדים ונחשפו לפעילות חברות ההזנק שהצטרפו לפורטפוליו ופועלות במסגרת סנארה. אסף ברנע, מנכ"ל SANARA VENTURES, ציין כי בשנתיים וחצי האחרונות נבחנו כ-750 פרויקטים שונים, רובם בישראל והם בחרו להשקיע ב-9 חברות. על-פי תנאי זיכיון המדען הראשי, מחויבת החממה להשקיע כ-600 אלף דולר בכל חברת סטארט-אפ, אך סנארה משקיעה לעיתים סכום של מיליון דולר ויותר.

בנוכחים: ד"ר יאן קימפן, סמנכ"ל רפואה ראשי (CMO) בפיליפס העולמית; ד"ר האנס הופסטראט, סגן נשיא חטיבת המחקר הגלובלית של פיליפס; ד"ר מייקל היידן, נשיא מחקר ופיתוח גלובלי והמדען הראשי בטבע; אבינועם ספיר, מנכ"ל טבע ישראל; ד"ר קובי ריכטר, מנהל אשכול מדינות אפריקה ומזרח-תיכון ומנהל החדשנות בשווקים המתפתחים, ומייסד "מדינול"; פרופ' יעקב סוסנה, מנהל מערך הדימות בהדסה עין כרם; פרופ' ניר גלעדי, מנהל המערך הנוירולוגי באיכילוב; פרופ רן בליצר, מנהל המחקר בכללית; פרופ' עמית שגב, מנהל מכון הלב בשיבא; ד"ר בני זאבי, שותף מנהל בקרן הון סיכון DFJ Tel Aviv .

מסיבה במטבח

אסף גרניט ואלעד סייג. שוקה כהן
אסף גרניט ואלעד סייג/שוקה כהן

ערן ואלעד סייג, מבעלי "סמגל", השיקו את קולקציית המטבחים ואולם התצוגה החדש בראשון-לציון שנפתחו בעלות של כ-3,800,000 מיליון שקל, באירוע מושקע. השטח בין שני אולמות התצוגה עוצב על-ידי סינגה ללאונג' שחופה בשטיחים, פינות ישיבה, צמחיה טרופית וזרי פרחים לבנים, השף אסף גרניט וצוות מחניודה היו על האוכל כולל שולחן המתוקים המפורסם. האירוע הסתיים עם מסיבת ריקודים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ערן סייג, רוני מאנה גני צרווני. שוקה כהן
ערן סייג, רוני מאנה גני צרווני/שוקה כהן
ציפי רומנו וסינגה. רונית מטיאס,
ציפי רומנו וסינגה/רונית מטיאס

לאכול עם שף

יוסי סרודי ברברה סושניק. עדי אלירן,
יוסי סרודי ברברה סושניק/עדי אלירן

קבוצת ח.י. משווקת GORENIE, בישראל-מהקבוצות המובילות בישראל לייבוא ושיווק מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ותקשורת, השיקה בסניף GORNIER בהרצליה-פיתוח, את טרנד הבישול החדש של gorenje-תנור אידוי בשילוב תנור עם בישול חכם, בשלושה שלבים בתוכנית אחת, ומאפשר שיטת בישול ירוקה, מהירה וחסכונית המשביחה את הטעם והערכים התזונתיים. השף אייל לביא הכין ארוחת ערב כשכל מנה הוכנה בפינה אחרת של המתחם.

כוכי מרדכי, ברברה סושניק, נוני מלכא. עדי אלירן,
כוכי מרדכי, ברברה סושניק, נוני מלכא/עדי אלירן

יוקרה הולנדית

יובל ישראלי דיוויד קוורי ואבי ברססט. רונית מטיאס,
יובל ישראלי דיוויד קוורי ואבי ברססט/רונית מטיאס

אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה, חגג בסניף הולנדיה בדן-דיזיין סנטר, את קבלת הזיכיון לשיווק והפצת מותג המזרנים הבריטי VISPRING הנחשב ליוקרתי בעולם, עליו ישנים המלכה אליזבת, קייט וווילאם, ויקטוריה ודייויד בקהאם, אלטון ג'ון, ופול מקרטני. שגריר בריטניה דיוויד קווריי שיבח את שיתוף הפעולה בין הולנדיה ל-VISPRING הנתפרים בתפירה אישית לפי מידה עם אחריות לכל החיים, כשעלות מזרן יכולה להגיע ל-60,000 פאונד, ברססט סיפר כי נרשמו הזמנות כי ישראלים מבינים את חשיבות השינה על מזרן איכותי לחיים תקינים ובריאים.

ראשונים בשינה

יובל ישראלי דיוויד קוורי ואבי ברססט. רונית מטיאס,
אבי ברססט ורינה בן חמו/רונית מטיאס

ברססט חגג את מינויו לנציגו הרשמי של יום השינה הבינלאומי בישראל, (ארגון השינה העולמי הכריז על ה-17.3.2017 כיום השינה הבינלאומי), בסניף הולנדיה בראשל"צ. ברססט הודיע כי ישראל מצטרפת ל-72 מדינות בעולם הלוקחות חלק באירועי היום שנועד לחבר בין מומחי שינה בריאותית לציבור הרחב במטרה ליצר מודעות סביב נושא השינה תחת הסיסמא "שינה שקטה לאורח חיים בריא". הרקדניות של מיכל הרמן קפצו ורקדו על המיטות.

חגיגה כפולה

ארז וירון טל. רונית מטיאס,
ארז וירון טל/רונית מטיאס

המעצב ירון טל, חגג בצהרי שישי יום הולדת 50 ו-20 שנות פעילות לסטודיו שבבעלותו בקומפלקס האירועים 1947 בתל-אביב, על ארוחה של השף מורן לידור והלהקה הבלקנית, Felicia, שניגנו כלייזמר ומוזיקה יהודית עממית לצד עיבודים מקוריים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייל קיציס, יוסי עזר , גלית וירון טל/מערכת וואלה!, צילום מסך

במברכים: האח ארז טל, אייל קיציס הישר מיום הולדת לבנו, שיר אלמליח, אייל דואניס, מבעלי מודי קרמיקה, אור איתני, מבעלי כרמל גרופ, עודד גולן מבעלי "פלאג אין", האמן דוד טרטקובר, יוסי עזר, סמנכ"ל ומבעלי פנטהאוז רהיטים.

חתונה נוצצת

שמאל שניצר נוי  אלראי בן ושרונה שניצר. עדי כהן צדק,
שמאל שניצר נוי אלראי בן ושרונה שניצר/עדי כהן צדק

היהלומן והיזם בן שניצר - בנם של שרונה ושמואל שניצר, יו"ר מכון היהלומים הישראלי, ונוי אלראי, מנהלת השיווק והדיגיטל ב'יש עתיד', נישאו במלון הילטון תל-אביב. הרב ישראל לאו שחיתן, סיפר כי חיתן בעבר את הורי החתן ואת הורי הכלה. יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים; אלי אבידר וקובי קורן נשיא התאחדות היהלומנים, חווה ואלפרד אקירוב, צביקה לימון, יהודית רקאנטי יובל, יהודית ואבי טיומקין, הלל קוברינסקי, זאב אבלס, יו"ר דירקטוריון בנק איגוד; הילה ורני רהב, רונית וראובן אדלר, יורם באומן, אירנה ורמי שלמור, דניאלה רייבנבך עורכי הדין רם כספי, גדעון פישר, יוסי גרוס ואילן שרקון.

בן שניצר, נוי אלראי יאיר לפיד. עדי כהן צדק,
בן שניצר, נוי אלראי יאיר לפיד/עדי כהן צדק

המרצים

אביגיל טננבאום, דליה הוכברג, רועי גליץ. אור קפלן,
אביגיל טננבאום, דליה הוכברג, רועי גליץ/אור קפלן

דליה הוכברג, מנכ"לית ה"מרכז המרצים לישראל" ורועי גליץ, מנכ"ל "גליץ בית-ספר לצילום", מקימי TalkMaster – בית הספר למרצים, מוסד שייקנה תכנית הכשרה מקיפות ומגוונות לצד תכנים ממוקדים באמנות הדיבור, ערכו במשכן לאמנויות הבמה בתל-אביב, את כנס המרצים ואמנות הדיבור הראשון בפני קהל. אביגיל טננבאום, מאמנת מנהלים בכירים ודוברים ב TED-העולמי; יוני כהן-אידוב, אלוף העולם בדיבייט; פרופ' דן אריאלי; פרופ' יורם יובל; ד"ר חיים שפירא, מומחה לרטוריקה ושפת גוף, הרצו.

הרמטכ"לים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהוד ברק, נילי פריאל, דץ חלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסינמטק תל-אביב נערכה בכורה לסדרה הדוקומנטרית "הרמטכ"לים" שתעלה לשידור הערב. איתי לנדסברג נבו, ראש מחלקת התעודה בערוץ אמר כי לסדרה חשיבות רבה לדורות הבאים וזו האחריות שלהם כגוף ציבורי, צבי שפי, מפיק הסדרה אמר כי זו סדרה שאפשר לעשות רק בשידור הציבורי והפור נפל שהסדרה תעלה לשידור בשבועות האחרונים לקיום הערוץ ומאז הם במרוץ נגד הזמן.

אופנה במגדל

מאיה נגרי ורונית בלום. רונית מטיאס,
מאיה נגרי ורונית בלום/רונית מטיאס

מעצבת האופנה מאיה נגרי, בעלת בית האופנה MayaNegri, השיקה במגדלי מאייר בתל-אביב, את קולקציית אביב-קיץ 2017 באווירת חופש רעננות, וחדשנות, שבאו לידי ביטוי בקו ורסטילי ועוצמתי, ובחירת חומרים מדויקת. נגרי אמרה כי איכות היא חלק מתהליך היצירה שלה, וצרכי הלקוחה עומדים תמיד לנגד עיניה, תוך שהיא נשארת קשובה לרוח הזמן, הליך ההתחדשות לצד הקפדה בלתי מתפשרת, הוא סוד קסמה של הקולקציה, כמו גם הבנת הגוף הנשי ויכולת מוקפדת של יצירת גזרות נכונות ומדויקות, כשהלקוחה עומדת תמיד לנגד עיניה רלוונטית, בטוחה בעצמה, ומשדרת איכות ויוקרה. נגרי אמרה כי בכוונתה לפתח ולהרחיב את אתר ה-e-commers.

שרית וייס לייזה המאירי. רונית מטיאס,
שרית וייס לייזה המאירי/רונית מטיאס
יעל קרן סלע ואלה גפן. רונית מטיאס,
יעל קרן סלע ואלה גפן/רונית מטיאס

דוהרת להצלחה

מורן אטיאס. אביב חופי
מורן אטיאס/אביב חופי

מורן אטיאס נחתה בישראל לקידום 24 - סדרה חדשה שעולה בעולם בה היא מגלמת תפקיד ראשי של מתנקשת. אטיאס סיפרה שהיא סיימה לצלם בלוס אנג'לס סרט תעודה חדש על יהודי LA, שיעלה בסוף השנה בארה"ב, וקיבלה חוזה טאלנט מפוקס. כדי להתנייד שכרה רנו טווינגו צהובה-רכב עירוני שהושק לאחרונה בישראל. מישראל תחזור ל–LA, שם תנחה ועידה עסקית של אחד העיתונים העסקיים בארה"ב.

בקטנה

+במלון "רמדה חדרה" נערך גיבושון לקואליציה, המלון בבעלות חברות אמירי גן ואספן גרופ הוא בית המלון הראשון בעיר. עודד תורג'מן, מבעלי אמירי גן; גיא פרג, יו"ר חברת אספן; וגיא אליאס, מנכ"ל אספן ארחו את ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרים וחברי כנסת שצפו בסרט היתולי בו התבקשו כתבי כנסת בערוצי התקשורת לענות מה הדבר הכי טוב שעשתה הקואליציה הנוכחית. ספי עובדיה אמר כי ההישג הבולט ביותר הוא מרפסת העישון שנפתחה בקדנציה הנוכחית בסמוך למזנון הכנסת.

+בנק ירושלים בחר בג'ודוקא אריק זאבי, כפרזנטור של הבנק.בנק ירושלים, גיל טופז, מנכ"ל הבנק וזאבי שוחחו על ערכי הבנק, המוצרים המוצעים ללקוחות, חוזק מנטלי, וחיבור בין כישלון והצלחה בעולם העסקי ובעולם הספורט המקצועי. תקציב הפרסום נאמד בכ-12 מיליון שקלים.

+נאוה סמל ונאוה דיק, נפגשו באירוע רנסנס תרבותי-ישראלי שערכו אמנון דיק, יו"ר אגודת ידידי אוניברסיטת תל-אביב וסיגל אדר המנכ"לית, וסיפרו שבילדותן למדו באותה כיתה, צבי סטפק ממיטב דש אמר כי הוא בעל עניין באירוע, בתו שהשתתפה בערב היא דוקטורנטית בחוג לספרות, פרופ' קלפטר אמר כי הספרייה של המחר היא לא הספרייה של האתמול, ויש תכנית להפוך אותה לאינטראקטיבית "לא נצטרך יותר להגיד ששש בביקור בספריה". במאזינים: גליה מאור, אודליה פרידמן, אסתר אלדן, נעמי לויצקי, חנה בית הלחמי, מיקי בריק, חנה דורסמן, רמי שלמור, אבנר סטפק, יחיאל לשמן, עו"ד מיבי מוזר, ד"ר דנה אולמרט, צבי ימיני והשופט דורי ספיבק.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully