וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאפר הראשי של איב סאן לורן קפץ לביקור ויש לו מה לומר על הישראליות

22.3.2017 / 13:04

"קהל הלקוחות של המותג מתרחב בישראל וכולל גם נשים צעירות, שמוכנות להשקיע יותר במוצרי איפור", כך אומר המאפר הראשי של המותג שמסרב לצאת במבצעים והנחות. כמה יעלה לכן אותו סט איפור אחרי מיסוי ועלויות יבוא בישראל - ובכמה תוכלו לקנות אותו באירופה?

יח"צ - חד פעמי

צלם וידאו: אבי כהן


אמן האיפור הבינלאומי של מותג המעצבים איב סן לורן, פרדריק לטייר, הגיע לישראל כדי לעדכן את הטרנדים לאיפור של קיץ 2017. בראיון לוואלה! עסקים הגדיר את ישראל כשוק חשוב עבור החברה, ויש לכך סיבה: "נתוני המכירות של המותג בישראל הוכפלו. הצמיחה היא באחוזים דו ספרתיים, ולכן מדובר בשוק שמאוד חשוב לנו להכיר בו".

לטייר מוביל כבר 23 שנה את מראות האיפור של איב סן לורן ואחראי על המראה של קארה דלווין, הפרזנטורית היוצאת של המותג. איב סן לורן שייך לחברת לוריאל העולמית, שבבעלותה מותגים נוספים בהם לנקום, לוריאל ומייבלין ניו יורק, והוא משווק בישראל ברשת אפריל ובחנויות פרטיות.

בניגוד למותגי קוסמטיקה אחרים, שנמכרים בארץ במבצעים במשך כל השנה, ובעיקר בתקופת החגים, המוצרים של איב סאן לורן נמכרים במחיר אחיד וסופי בכל החנות - ובלי מתנות. המוצר הזול ביותר הוא עיפרון עיניים שנמכר ב-110 שקל, והיקר ביותר הוא קרם פנים ועיניים מסדרת טיפוח אורוז' שמחירו 1,600 שקל. שפתונים ומסקרות נמכרים ב-160 שקל ליחידה, עיפרון שפתיים ב-140 שקל ו"טוש אקלה", הקונסילר המיוחד של המותג, נמכר ב-170 שקל.

המחירים מגלמים בתוכם את המיסים ועלויות היבוא של המוצרים, ולכן הם גבוהים ב-10%-20% בהשוואה לאירופה. באתרי מכירות באינטרנט מצאנו את המחירים הבאים למוצרי החברה: 37 דולר לשפתון, 29 דולר למסקרה, ו-42 דולר לקונסילר ולטוש אקלה.

באירופה משווק המותג בבתי כלבו גדולים על שטחים נרחבים, ומציע ללקוחות חוויה כוללת של רכישה. בארץ מדובר בסטנדים עם מוצרים בודדים בלבד. ייתכן שהעובדה שהוא נמכר רק ברשת פארם אחת, פוגעת בפופולריות שלו בישראל. "באירופה, אנחנו מגיעים ללקוחות בנקודת המכירה, בעוד שכאן אנחנו עורכים אירועים מרכזיים, שבהם הלקוחות יכולים לפגוש אותי או את הצוות שלנו ולקבל את המגע האישי והחיבור האישי שלהם עם המותג", מסביר לטייר.

בהתייחס לצרכנית הישראלית ולהרגלי האיפור שלה, אומר לטייר: "זה הביקור השני שלי בישראל, ואני רואה את השינוי שהנשים הישראליות עוברות – הן מעודכנות ופתוחות יותר להתנסות בצבעים ובטרנדים חדשים. גם קהל הלקוחות של המותג מתרחב וכולל גם נשים צעירות, שמוכנות להשקיע יותר במוצרים של איב סאן לורן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully