וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה טבעי שנבחר בישראל": הכירו את מרכז החדשנות שהוקם בתל אביב

וואלה! NEWS בשיתוף פיליפ מוריס

29.3.2017 / 13:47

אחרי עמק הסיליקון, בחרה חברת פיליפ מוריס אינטרנשיונל להקים את מרכז החדשנות השני שלה בעולם בתל אביב ולרתום את חברות הטכנולוגיה והיזמים בישראל למימוש חזונה "עתיד ללא עשן"

מרכז החדשנות של חברת פיליפ מוריס אינטרנשיונל בעיר תל אביב. נגה ואן דה ריפ, מערכת וואלה! NEWS
שילוב ידיים עם חברות הטכנולוגיה הישראליות/מערכת וואלה! NEWS, נגה ואן דה ריפ

כחלק מהגשמת חזונה ליצירת "עתיד ללא עשן" פתחה חברת הטבק הבינלאומית פיליפ מוריס אינטרנשיונל מרכז חדשנות בתל אביב. מרכז זה הוא למעשה הדרך של החברה לשלב ידיים עם חברות טכנולוגיה ישראליות שיסייעו לה במשימתה, וצוות מיוחד מטעמה מנסה לזהות ולאתר חברות במגוון תחומים, מטכנולוגיות רפואיות ועד כאלו העוסקות בייעול שירות לקוחות ופתרונות מכירה, כדי להשיג את המטרה.

החברה אף תציע ליזמים ליווי וידע מצד מומחי החברה בעולם וגישה לכלים העומדים לרשותה, כגון המעבדות וכלי מחקר, וזאת בכדי להאיץ את עבודתם ולסייע להם להתגבר על קשיים בפיתוח הטכנולוגי.

מרכז החדשנות של חברת פיליפ מוריס אינטרנשיונל בעיר תל אביב. נגה ואן דה ריפ, מערכת וואלה! NEWS
"היעד הבא שלנו בחיפוש אחר פריצת הדרך שתוביל לקיצו של עידן הסיגריות הקונבנציונליות"/מערכת וואלה! NEWS, נגה ואן דה ריפ

"טבעי לבחור בישראל, אומת הסטארט-אפ, כיעד הבא שלנו"

לצורך כך פיליפ מוריס אינטרנשיונל פתחה לאחרונה מרכז חדשנות בתל אביב והוא השני בעולם, לאחר שלפני שנה הושק מרכז חדשנות דומה שלה בסן פרנסיסקו. מאז תחילת פעילותו, המרכז התרחב ואיתר פתרונות טכנולוגים חדשניים עבור החברה במגוון תחומים, כולל במחקר ופיתוח מוצרים המיועדים להפחתת הנזקים הבריאותיים. שני המרכזים, בעמק הסיליקון ובתל אביב, נועדו כדי לממש את חזון ה"עתיד ללא עשן". בין החברות הישראליות שהציגו את פיתוחיהן ניתן למצוא את BumpYard, ZoomAnalytics, Laser Detect Systems (LDS) Vayyar & Screemo.

"מאז 2008 השקענו כבר מעל ל-3 מיליארד דולר כדי להפוך את החזון הזה למציאות", אמר דראגו אזינוביץ, נשיא מזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בפיליפ מוריס כעל פתיחת המרכז בישראל, "כבר פתחנו מרכז כזה בעמק הסיליקון וזה רק טבעי לבחור בישראל, אומת הסטארט-אפ שקיבלה שם עולמי בזכות החידושים הרפואיים ופיתוחים טכנולוגיים שונים, כיעד הבא שלנו בחיפוש אחר פריצת הדרך שתוביל לקיצו של עידן הסיגריות הקונבנציונליות".

"החברה חרטה על דגלה את החזון 'עתיד ללא עשן'", אמר דניאל אלפן, מנכ"ל פיליפ מוריס בישראל, "כעת אנחנו פותחים מרכז חדשנות כאן, ב'סטארט-אפ ניישן' ומצפים לעבוד בשיתוף פעולה עם המוחות המבריקים ביותר במטרה להמשיך ולמצוא פתרונות עתידיים ואלטרנטיביים למעשנים בגירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully