וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך מתכנת? סטודנטיות פיתחו אפליקציה לחברת פתרונות תוכנה

4.5.2017 / 10:41

3 סטודנטיות להנדסת תעשייה וניהול זכו ב"האקתון" - המרתון של אנשי התוכנה והמחשוב - לאחר שפיתחו עבור חברת priority הישראלית אפליקציה מבוססת GPS המאפשרת לעקוב אחר שעות עבודה של עובדים בפרויקטים. החברה תמשיך בפיתוח האפליקציה

איש עסקים מחזיק מחשב. ShutterStock
צילום: ShutterStock/ShutterStock

בלי אנשי היי-טק, מתכנתים מקצועיים או סטארט-אפ גדול: סטודנטיות להנדסת תעשייה וניהול פיתחו אפליקציה מבוססת GPS עבור חברת פתרונות תוכנה עסקיים ישראלית, שתמשיך בעבודות הפיתוח שלה. האפליקציה מאפשרת למנהלים בחברות ובארגונים ברחבי העולם לעקוב אחר שעות העבודה של עובדים במסגרת פרויקטים - כלומר עובדים שאינם מקבלים שכר גלובלי אלא מקבלים שכר לפי פרויקט.

הפיתוח נעשה במסגרת "האקתון" במכללת שנקר ברמת גן - אירוע בן 36 שעות, מעין "מרתון" של מפתחי תוכנה, מתכנתי מחשב ועוד, שהוקדש למציאת פתרונות טכנולוגיים דיגיטליים עבור ארגונים כלכליים ותעשייתיים, ובו השתתפו 20 צוותים של סטודנטים מרחבי הארץ.

לסטודנטים הוצגו סוגיות מקצועיות על ידי חברות מובילות במשק, כמו אינטל, מקורות וחברות נוספות אחרות. את האירוע יזמו בית הספר להנדסת תעשייה וניהול בשנקר עם פורום הדיקנים, ראשי המחלקות להנדסת תעשייה וניהול ואגודת מהנדסי תעשייה וניהול בלשכת המהנדסים.

הצוות של הסטודנטיות ספיר סלדניגר מ-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון ורות בראונר ומיכל ואזאנא מאוניברסיטת אריאל זכה במקום הראשון על פיתוח עבור חברת priority החברה, היושבת בראש העין ולה סניפים ברומניה, אנגליה וארה"ב, מספקת פתרונות תוכנה לאלפי חברות ב-40 מדינות בעולם.

כיום מחזיקה החברה בממשק דיווח אודות שעות עבודה של עובדים על פרויקטים, אולם הבעיה העיקרית שלו היא שהעובדים לא מדווחים על הפעילות, וראשי הפרויקטים צריכים "לרדוף" אחריהם כדי שידווחו. האפליקציה שפיתחו הסטודנטיות מבוססת GPS ומאפשרת למנהלי הפרויקטים לראות בזמן אמת מי עובד על הפרויקט ומה סטטוס הפעילויות. כך ניתן, בין השאר, להעריך את זמן עבודתם ולאפשר תמחור של העבודה.

לדברי סלדינגר, סטודנטית שנה ד' שבמקביל ללימודיה עובדת בחברת אלתא מערכות, "כיום קיים ממשק שהוא לא ידידותי למשתמש ועובדים לא משתמשים בו. האפליקציה שפיתחנו דורשת לחיצת כפתור אחת כדי לדווח אונליין על פעילות, משך הזמן שלה ואופייה, על פני אינספור דברים שהיה צריך למלא בממשק הקודם לצורך דיווח. האבטיפוס הועבר לסמנכ"ל הפיתוח של חברת Priority שהתעניין בפיתוח המוצר עבור חברתם".

אפליקציה פריוריטי קריירה עסקים. פריוריטי,
צילום מסך מתוך האפליקציה/פריוריטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully