וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מיתג את ארקיע רומא מחדש?

רונית מטיאס

14.5.2017 / 13:09

שרי אריסון שרה, אופיר גוטמן מאושר, אודי דהאן מארח

מחשבות שכדאי לשתף

פול דונובן ודר אודי דהאן. רונן מחלב,
פול דונובן ודר אודי דהאן/רונן מחלב

ד"ר אודי דהאן, מנכ"ל UBS Wealth Management Israel, אירח בבניין פורטר באוניברסיטת תל-אביב, בכירים מהארץ ומהעולם לארוחת בוקר ומרתון דיונים והרצאות שנתנו הסתכלות חדשנית על ניהול הון. בפורום שכותרתו Thoughts Worth Sharing-מחשבות שכדאי לשתף, נלמד כיצד להשקיע במטרות שיטיבו עם החברה ולא רק ישיאו ערך למשקיעים, איך משכנעים בעלי ההון להשקיע את כספם ברעבים באפריקה ולמה בלי נשים הצמיחה הגלובלית תתעכב. המוזמנים קבלו הצצה לתהליך קבלת ההחלטות הנוגע להשקעות, ודהאן אמר שדור המילניום משכתב ומעצב מחדש את כללי הכלכלה והעסקים, וכיום ניהול הון מונע יותר ויותר באמצעות השקעות שמשפיעות על העולם ובפרט השקעות שיש להן השפעה על הסביבה, שיפור והנגשת החינוך והבריאות, עם תשואות חזקות.

ג'ואנה לנדאו ויהלי הררי. רונן מחלב,
ג'ואנה לנדאו ויהלי הררי/רונן מחלב

ג'ואנה לנדאו, מיסדת ומנכ"לית Vibe Israel; לי רובין, יזמת Wekudo; יהלי הררי, מייסדת ומנכ"לית Innovesta; ליאת מרדכי-הרצנו, מייסדת 24Me , סיפרו על ההשראה האישית שלהן להקמת המיזמים והחיבור בין פרויקטים קהילתיים לפעילות הסטארטאפ. בתום היום נהנו המוזמנים מארוחת צהריים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שירי הייבלום, ליאת מרדכי-הרצנו, זיו ביילין. רונית מטיאס,
שירי הייבלום, ליאת​ ​מרדכי-הרצנו, זיו ביילין/רונית מטיאס

הכל זהב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירון פאריזון, יאיר שריידר, ענת אנגלמן הירשהורן, גלעד קט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל מאושר. קמפיין החסות של מותג הד אנד שולדרס למשחק חצי גמר הפלייאוף בכדורסל, של מכבי תל-אביב, זכה במדליית זהב בקטגורית החסות המצטיינת בתחרות השנתית הבינלאומיתFestival of Media Global Awards שנערכה ברומא והוקדשה לתעשיית הפרסום העולמית. קטגוריית החסויות העולמית מגלגלת כ-57 מיליארד דולר, מה שמעמיד את מדלית הזהב של ישראל כהישג עוד יותר מרשים. גוטמן אמר כי זו השנה השנייה בה המותג הד אנד שולדרס זוכה במדליית זהב, בשנה שעברה היה זה קמפיין "100% נקי מחמץ 100% נקי מקשקשים".

גדול ביפן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'רמי לוסטמן, מארק רוזנבאום, זאב וייס ומאקיקו קאוומורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פירמת עורכי הדין הגלובלית Dla Piper בשיתוף פירמת הייעוץIsrael PwC ערכו יום עיון בנושא עשיית עסקים ביפן. עו"ד מאקיקו קאוומורה, ראש מחלקת המסים ב-DLA Piper טוקיו, הנחשבת לכוכבת בתחום המסים ביפן ומעניקה ייעוץ בתחום המס לתאגידי ענק בינלאומיים, הציגה היבטי מיסוי וחוק הרלוונטיים למשקיעים ויזמים זרים ודיברה על דרכים לדריסת רגל עסקית ראשונה ביפן. עו"ד זאב וייס, ראש לשכת המסחר ישראל-יפן חשף כי בהמשך לפגישה שהתקיימה לאחרונה בין שרי הכלכלה של יפן וישראל, הוחלט על הקמת מיזם משותף בתחום החדשנות בין שתי המדינות, כמו גם החלפת ידע בתחומים רבים ומגוונים כגון סייבר, הייטק ועוד .

פועלים בשוויץ

אירוע בנק הפועלים שוייץ.
עודד ערן אורית לרר שרי אריסון ואריק פינטו

בנק הפועלים שוויץ ערך בקיבוץ שפיים אירוע לקוחות במסגרת מהלך שיווקי מקיף שמשיק בימים אלה הבנק, הכולל גם השקת אתר אינטרנט חדש. המוזמנים נהנו מהופעה של חווה אלברשטיין, וצפייה בחצי גמר ליגת האלופות.

בחוגגים: שרי אריסון, בעלים קבוצת אריסון ובעלת השליטה בבנק הפועלים; עודד ערן, יו"ר הבנק; אריק פינטו, המנכ"ל; דני קולר, יו"ר בנק הפועלים שוויץ ואורית לרנר, מנכ"ל הפועלים שווייץ.

טיסה ממותגת

עוז ברלוביץ שמואל ניר דגן. אביב חופי
עוז ברלוביץ שמואל ניר דגן/אביב חופי

לראשונה מזה 17 שנה, ביצעה ארקיע ברומא, מהלך מיתוג מחדש הכולל, התחדשות בתחום מטוסים בתחום הטכנולוגיה והתקשורת, שינוי לוגו החברה, והשקת אפליקציה מתקדמת, תחת הסלוגן החדש: "ארקיע–מא' ועד כיף". ניר דגן, מנכ"ל קבוצת ארקיע אמר כי בארקיע מציעים ללקוחות מגוון גדול של אפשרויות חופש באמצעות שרות מיטבי, טכנולוגיה ותקשורת ומטוסים חדישים ונוחים. עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל אמר כי האפליקציה החדשה שתושק בשבועות הקרובים תאפשר לנוסעי ארקיע חווית משתמש חדשנית. המשתתפים חזרו לישראל במטוס הממותג הראשון.

הפועלים מסיירים

שמואל דונרשטיין יעקב אורבך ויגאל מורן. רונן חורש,
שמואל דונרשטיין יעקב אורבך ויגאל מורן/רונן חורש

שמואל דונרשטיין, בעלים ויו"ר רב-בריח, ויגאל מורן, מנכ"ל הקבוצה, אירחו במפעל החברה באשקלון את יעקב אורבך, משנה למנכ"ל ומנהל החטיבה המסחרית בנק הפועלים ועומר קרייזלר, מנכ"ל פועלים שוקי הון. הקבוצה סיירה בחלק מששת מפעלי החברה באזור התעשייה הדרומי, וקבעה מזוזה במפעל החדש למוצרי נעילה, אליו עוברת החברה בקרוב. ב-2016, בנק הפועלים השקיע כ-50 מיליון ש"ח ברב-בריח באמצעות זרוע ההשקעות והבנקאות להשקעות.

תל-אביב וגאס

אופיר אורן, סנדרה רינגלר, אלעד לוי. רונית מטיאס,
אופיר אורן, סנדרה רינגלר, אלעד לוי/רונית מטיאס

אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים , השיק בחנות הדגל בקניון עזריאלי תל-אביב, את קולקציית קיץ 2017 של מותג תומאס סאבו, שעוצבה בהשראת אפריקה. לוי אמר כי במהלך התקופה הקצרה בה תומאס סאבו בישראל, המותג ביסס עצמו והפך לגורם משמעותי בתחום התכשיטים. בתום האירוע טס לוי לתערוכת התכשיטים הגדולה בעולם JCK לאס ווגאס. המוזמנים נהנו מקוקטייל והרצאה של הסטייליסטית סנדרה ריגלר על טרנדים ומגמות בתכשיטים לקיץ 2017. רינגלר ובעלה השף משה שגב, יטוסו לתערוכה ויסיימו את החופשה בניו-יורק.

סנדרה רינגלר ודניאל רחום. אסף לב,
סנדרה רינגלר ודניאל רחום/אסף לב

הוקרה בניו-יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעד ברהום הילארי בקמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

באירוע שערך ארגון American Jewish Committee (מהארגונים היהודים הגדולים והמשפיעים בארה"ב), בניו-יורק, קיבל ד"ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל (נהריה), אות הוקרה על פעילות הומניטרית של הצוותים הרפואיים בכל הסקטורים במרכז הרפואי לגליל, ועל טיפול רפואי מסור בפצועים ממלחמת האזרחים בסוריה. עד היום לאורך 4 שנים טופלו במרכז הרפואי למעלה מ-1,600 פצועים כ-70 אחוזים מכלל המטופלים הסורים שטופלו בבתי החולים בישראל.

קיץ חם

עופר שטרית, אסף שלו, יריב המאירי, דודי בן גל. בן פרידמ,
עופר שטרית, אסף שלו, יריב המאירי, דודי בן גל./בן פרידמ

אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות רימונים ועופר שטרית, סמנכ"ל ברשת, נפגשו במלון רימונים חוף התמרים עכו עם בכירי אוצרות הגליל, להשקת שתוף פעולה תיירותי לרגל פתיחת עונת תיירות קיץ 2017. המוזמנים סיירו בעכו ואכלו ארוחת צהריים גלילית במרפסת המלון. אסף שלו, מנכ"ל רשת מלונות רימונים אמר כי חופשה בעכו היא מיוחדת במינה, ועכו מזכירה את חופי יוון וטורקיה, אך נמצאת במרחק 90 דקות נסיעה מהמרכז, ללא בזבוז יום שלם של על טיסות.

בטעם פאפיה

משה אורון, ריטה וראלי עינת אורון. ארז בלסבלג,
משה אורון, ריטה וראלי עינת אורון/ארז בלסבלג

ענת ומשה אורון, בעלי רשת פפאיה, השיקו בסניף החדש של רשת פפאיה בקניון ראשונים, את מותג YOUNGERהמיועד לנערות ולנשים צעירות. אורון אמר שהוא שמח להשיק את המותג ולפתוח קטגוריה חדשה בתחום ההנעלה בישראל. מדובר במותג איכותי ואופנתי לבנות הנוער ולנשים צעירות, שמציג את הטרנדים הבינלאומיים בקו צעיר, טרנדי, ובמחירים נגישים ונוחים.

באופנתיים: עדי קרום, מנכ"לית הקניון; ריטה, חברה אישית של אורון; מירי לוי, אשתו של פבלו רוזנברג שביתה דגמנה בתצוגה.

גרוב בעמנואל

אבי זמיר, אורי גינדי ומנור גינדי. אלירן אביטל,
אבי זמיר, כפיר גינדי ומנור גינדי/אלירן אביטל

חברת האופנה עמנואל השיקה את החנות החדשה בגינדי'fashion mall קרן רונן, הקניינית הראשית של הרשת ערכה למנור וכפיר גינדי, מבעלי גינדי השקעות, ולאבי זמיר, מנכ"ל מתחם קניון ומגורי גינדי, סיור בחנות. במתחם ה-vip נהנו המוזמנים מהופעה של להקת טרנטה גרוב משין, שמפניה ופירות.

רוית אסף, מנור גינדי וקרן רונן,. ארלירן אביטל מקור זאביק דרור,
רוית אסף, מנור גינדי וקרן רונן,/ארלירן אביטל מקור זאביק דרור

הדשא של השכן

אלינור אבני קרן שפילשר גיא מורג צפלביץ?. אורלי פלד,
אלינור אבני קרן שפילשר גיא מורג צפלביץ?/אורלי פלד

דרור אלוני, ראש המועצה המקומית כפר-שמריהו החוגגת 80 , פתח במרכז וייל לתרבות את התערוכה "הדשא של השכן", שבה עבודות של אמנים ופרויקטים שיצרו תושבי הכפר.

בקטנה

+יהונתן ביטון, פיינליסט מאסטר שף, מתכונן לחגיגת בת-מצווה לבתו הבכורה. ביטון, שמעביר סדנאות בישול בסניפי רשת "ארקוסטיל", ביקש מבעלי "לורד גרדן" באשקלון-שם יתקיים האירוע, להחליף את כלי המטבח וצלחות ההגשה שיתאימו לקונספט המרוקאי. בתכנית נגנים ממרוקו, ודוכני אוכל שוק. דני זיינגריך, מנכ"ל ומבעלי מילניום-יבואנית ארקוסטיל בישראל, הבטיח השתתפותו.

+עמותת גדולים מהחיים הזמינה לנופש באילת עשרות משפחות ילדים חולי סרטן שנהנו במצפה התת-ימי, בריף הדולפינים, שטו על יאכטה, והחליקו על הקרח. ליאור שמואלי, מנכ"ל גדולים מהחיים אמר כי משפחות ילדים חולי סרטן עומדות בפני אתגרים רגשיים, חרדה, ייאוש, עייפות, התנהלות מול המוסדות, והנופש הוא אחד מעשרות אירועים שמקיימת העמותה במהלך השנה במטרה לתמוך ולהעניק חוויות משמחות.

+נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, קיבל את הגיליון המיוחד של כתב העת הרפואי הבינלאומי THE LANCET, העוסק במערכת הבריאות בישראל שערך פרופ' מרק קלרפילד מאוניברסיטת בן-גוריון, בעקבות ביקורו של פרופ' ריצ'ארד הורטון, עורך המגזין שהוזמן לישראל לפני 3 שנים לאחר פרסום מכתב מגמתי כנגד מערכת הבריאות בישראל בעקבות "צוק איתן".

+חברת מלאנוקס הזמינה את עובדי החברה, בני משפחתם וחברים במשרדי החברה ביוקנעם, תל-אביב ובאר-שבע, לצפות בחצי גמר ליגת האלופות, והרצאות של רון קופמן, ושייע פייגנבוים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully