וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי בירך את SAP עם פתיחת הבניין החדש?

רונית מטיאס

28.5.2017 / 10:19

דורון ספיר מסייר, שי באב"ד משיק, אייל פישמן חונך, הניה נור מארחת

מתרעננים בסאפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיאל שמרון, ביל מקדרמוט, סתוית נבון, שי באבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע הושק בית SAP ברעננה. ביל מקדרמוט, מנכ"ל SAP העולמית, ציין את חשיבות מרכז החדשנות החדש ובירך על המחויבות הגדלה של החברה לישראל. סתוית נבון, מנכ"לית SAP, בירכה את לקוחות החברה ביניהם מנכ"לים של חברות מובילות במשק הישראלי ואמרה כי SAP השתלבה בשנים האחרונות בכל התעשיות המרכזיות והמשמעותיות במשק הישראלי ונמצאת בליבת העסקים.

שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר, אמר כי זו פריבילגיה גדולה עבורו להיות באירוע ולראות כמה משמעותיתSAP לכלכלה הישראלית. "SAP בוחרת לפעול פה וזה לא מובן מאליו".

במשיקים: עדיאל שמרון, מנכ"ל רשות מקרקעי ישראל; רן כהן, יו"ר מכון התקנים הישראלי; יונה פוגל, מנכ"ל פז.

ITS MINE

עירית שסטוביץ וקרן אקרמן. רונית מטיאס,
עירית שסטוביץ וקרן אקרמן/רונית מטיאס

שרון שסטוביץ ברק, וגיא אקרמן, יזמים ומנכ"לים בפועל של MINE, השיקו בגלריית LUMAS, את MINE-מיזם אופנתי שהקימו. MINE הנו אתר מרקט-פלייס המתווך בין מוכרים לקונים בשוק אופנת האונליין ומייצר זירה אינטרנטית שיתופית, השניים סיפרו כי בעקבות מחקר צרכני שקבע כי 70% מהמלתחה שלנו אינם בשימוש כלל, וכ-20% לא נלבש מעולם, גילו ששוק האופנה הישראלי אינו מציע לצרכן אפשרות נוחה ונגישה למכור ולקנות אונליין פריטי אופנה של מותגים במחיר אטרקטיבי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שרון שסטוביץ ברק גיא אקרמן. רונית מטיאס,
שרון שסטוביץ ברק גיא אקרמן/רונית מטיאס

MINE משמש כזירה אופנתית המאפשרת לצרכנים להפוך את המלתחה שאינה בשימוש לכסף ולשדרג אותה עם פריטים אופנתיים במחיר הוגן. שרון, ביתם של עירית ומיקי שסטוביץ וגיא בנם של קרן ומיקי אקקרמן, מבעלי אקרמן משקאות

שותים ונהנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דורון ספיר יוסי שטרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

דורון ספיר, מנכ"ל Cal סייר עם השפים חיים כהן, שאול בן-אדרת, ויוסי שיטרית, בין דוכני המזון בפסטיבל תל-אביב EAT. כאל העניקה השנה חסות לפסטיבל כל שמחזיקי כרטיס האשראי של החברה נהנו משתייה במחיר מוזל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיים כהן שאול בן אדרת דורון ספיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אכיפה הגבלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שי בקל, אורי שוורץ, דוד תדמור, ליאון קירסטן, גרמי לוסטמן, תמר קרונגרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

משרדי עורכי הדין תדמור יובל לוי ו-Dla piper ערכו יום עיון בנושא אכיפה הגבלית בארץ ובחו"ל. עו"ד ליאון קורסטן, ראש תחום תחרות-בינלאומית והגבלים ב-Dla Piper שהגיע מהולנד וסיפר כי כשסייר בטיילת תל-אביב, נתקל במחירון להשכרת כסאות ושמשיות, בו נכתב שהמחיר 'פיקס', בהמשך ראה שלט עם מחיר זהה ותהה האם מדובר בקרטל בוטה בין מפעילי החופים אך ברר וגילה שמדובר ברגולציה של העירייה שמפקחת על המחירים בחופים. עו"ד אורי שוורץ, היועץ המשפטי של רשות ההגבלים, התייחס למגמת ההחמרה של רשות ההגבלים כלפי מונופולים ואמר כי בקרוב נראה יותר ויותר סנקציות נגד חברות ומנהלים שלא יעמדו בחוק, כשהקנסות האישיים על מנהלים יהיו גבוהים יותר ויעמדו על סכומים של מאות אלפי שקלים. עו"ד שי בקל, ראש מחלקת הגבלים עסקיים במשרד תדמור יובל לוי חשף נתונים המלמדים על הגברה ניכרת בפעילות האכיפה של רשות ההגבלים העסקיים מאז קיבלה הרשות את הסמכות להטלת עיצום כספי.

שיפוץ נעים

אייל פישמן, אלון עוזרי עמי אסרף. רונית מטיאס,
אייל פישמן, אלון עוזרי עמי אסרף/רונית מטיאס

הנהלת רשת הום סנטר-רשת עשה זאת בעצמך הגדולה בישראל, התייצבה בסניף בני-ברק, לאירוע השקת מחלקות לשיפוץ הבית ביניהן מחלקת פרקטים חדשה ביבוא מאירופה, מחלקת מטבחים עם דגמים חדשים, ומחלקת הדפסה דיגיטלית חדשנית שבה ניתן להדפיס במקום טפט או מסגרת קנבס מכל תמונה שבוחרים.

במסיירים: איל פישמן, מנכ"ל הרשת, אלון עוזרי, משנה למנכ"ל; ועמי אסרף מנהל מכירות ארצי.

צבע הדברים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעל רב הון, הדסה פתאל, הניה נור רייצ'ל ויצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הניה נור, ארחה אמש חברים ב"מחסן 2" ביפו, שם מוצגת התערוכה "צבע הדברים"-תערוכת הציורים השנתית של בוגרי הסטודיו של ברוריה הסנר המתקיימת זו השנה ה-26. בתערוכה מוצגים ציורים מקוריים של התלמידות. הערב הסתים בארוחת-ערב ב"מסעדת הדייגים הסמוכה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רותי ברק, דבי מצקין, אורלי הרברט הניה נור/מערכת וואלה!, צילום מסך

במפרגנים: הבעל משה נור, מבעלי קבוצת נור; יעל רב-הון, מנכ"לית אבוט וד"ר יוסי ; השפית ומחברת הספר "ליפול או לעוף" דבי מצקין; האמנית והמלונאית רייצ'ל ויצמן; הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן; המו"לית רינה בן-יהודה; לאה ז'בנר מבנק דיסקונט, אורלי הרברט מפדני ועוד.

עגבניות או לא להיות

שניר אנג סלע, ירון גירס, יעל רוזנפלד,איציק עזרא. נילי שניר,
שניר אנג סלע, ירון גירס, יעל רוזנפלד,איציק עזרא/נילי שניר

חברת "הזרע"-מהחברות המובילות בעולם הטיפוח, ייצור ושיווק זרעי ירקות וגידולי שדה, השיקה במסעדת ג'וז ודניאל במושב בני ציון, זן חדש של עגבנייה. ירון גירס, מנהל מוצר עגבנייה גלובלי, הדגים סיפר והדגים על יתרונות העגבנייה כעגבנייה הראשונה המתקלפת עם קולפן, ושף המסעדה שניר אנג סלע, הכין ארוחת מבוססת עגבניות מגי, וויטני ודורה, בהשראת חג שבועות.

יותר עדיף

שלומי אברהם, טלי ירון אלדר, מינה אורגד, עמוס רון. יוני רייף,
שלומי אברהם, טלי ירון אלדר, מינה אורגד, עמוס רון/יוני רייף

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים פתח את כנס 'עסקים ונגישות' ביוזמת הבנק ועמותת נגישות ישראל, שמטרתו הגברת המודעות לצרכי אנשים עם מוגבלויות בישראל, קידום והפיכת קהילת האנשים עם מוגבלות לכוח צרכני מוביל ומשפיע. באירוע הושק כרטיס אשראי חדש של עדיף מבית ישראכרט-מועדון צרכנות חדש עדיף לנכים ובעלי מוגבלות, שחגג כ-4000 מצטרפים ראשונים תוך שבועיים. הכרטיס יעניק לחברים במועדון הטבות והנחות מיוחדות, בנוסף הושק כרטיס נכה בינלאומי לראשונה בישראל שיעניק תנאים נוחים כמו חניה, כניסה למוזיאונים ותיאטראות, עזרה וסיוע לפי הצרכים ועוד.

עו"ד רועי כהן נשיא להב לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל, יובל וגנר נשיא עמותת נגישות ישראל ואריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים.
רועי כהן יובל וגנר ואריק פינט

השראה באמסטרדם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנן קמחי, אלי קמחי, ארנוד בונווארלט ויניר קמחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יניב קמחי, מנהל FUJICOM ישראל וארנוד בונווארלט, מנהל FUJICOM אירופה, פגשו בתערוכתPLMA באמסטרדם- התערוכה החשובה ביותר באירופה בתחום ה-Private Label, את הנציג הבינלאומי של המותג ודנו על המשך שיתוף פעולה והשקות עתידיות הצפויות בישראל. התערוכה מהווה מקור משיכה למבקרים מקצועיים רלוונטיים מתחומי מוצרי תחזוקת הבית, טואלטיקה, קוסמטיקה, בריאות ויופי.

שבועות ב-G

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילן דניאל, דנה יקותיאל, בועז אופיר, שני חורש הולנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בועז אופיר, מנהל נכסים גזית גלוב ישראל; שני חורש הולנדר, מנהלת השיווק של הקבוצה; אילן דניאל, מנכ"ל קניון G; ודנה יקותיאל, מנהלת השיווק התייצבו בקניון G צמרת, להשקת מנות מיוחדות שמציעים בתי העסק במקום ביניהם קפה בראון, רביבה, בית הגבינות, הבוסתן ודרך היין.

זהבי עצמון מתרחבת

אורן כוזיהנוף וגבי קליין. אביב חופי
אורן כוזיהנוף וגבי קליין/אביב חופי

גבי קליין, מנכ"ל זהבי עצמון, השיק את הסניף המחודש של החברה בראשון לציון בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. בכירי קבוצת "אשטרום" ורגבה המחזיקות בבעלות החברה ביניהם רמי נוסבאום, יו"ר דירקטוריון החברה; גיל גירון, המנכ"ל; ואלכס ליפשיץ, המשנה למנכ"ל. זהבי עצמון השיקה החודש סניף חדש בבאר-שבע ובימים אלו מחדשת את סניף הדגל של החברה ברחוב הלחי.

קוס במול

מארי הונדה, זיו קווין, אנדרו חורש. שוקה כהן
מארי הונדה, זיו קווין, אנדרו חורש/שוקה כהן

אנדרו חורש, יו"ר ובעלים Matchretail, מארי הונדה, נשיאת COS העולמית, וזיו קווין, מנכ"לית COS ישראל, חנכו רשמית את חנות COS שנפתחה ב- TLV Fashion במשיקים: יולי תמיר, נשיאת שנקר, מאיה דבש, אוצרת ראשית מוזיאון חולון; אבי זמר, מנכ"ל TLV FASHION MALL; אסתי אקרמן, מבעלי חברת אקרמן; אירינה שלמור ויפעת אירני.

בקטנה

+תחת מעטה סודיות ואבטחה כבדה, הגיע טוני בלייר, למלון 'הרודס' בהרצליה, שם קיבל מטעם הפורום הישראלי למנהיגות מגן הוקרה כהערכה על מאמציו לכונן שלום במזרח התיכון. 200 חברי הפורום שהוזמנו, התעדכנו על המיקום רק בערב המפגש, והתבקשו להגיע בלבוש רשמי.

בזוכים: גליה אלבין, מנכ"לית ובעלים אלמדיה; מאיה כ"ץ, יו"ר הפורום הישראלי למנהיגות וסגנית ראש עיריית הרצליה; שי בזק מייסד הפורום; רועי אלבז, מנכ"ל פנגו; דיויד אריסון, מנכ"ל מודל עשית הטוב-אריסון השקעות; יגאל ברקת, מנכ"ל פרסום יהושוע; צחי רייכנשטיין, סמנכ''ל פיתוח עסקי מטריקס; תומר כץ, סמנכ"ל השקעות הכשרת הישוב; עו''ד שלומי אילני, יועמ''ש BDO נאמנויות; רביב טריכטר, מנכ''ל שרייבר; ערן שכטמן, מנכ"ל קונקט הרכבת הקלה; אביב בושינסקי, יו"ר קרן הישג; עו"ד אבי אסיאו.

+ ניר גלבוע, מנכ"ל קבוצת האבטחה צוות 3, פתח את אירוע מועדון הבכירים בתערוכת security Israel 2017 שהתקיימה במרכז הירידים והקונגרסים בתל אביב.

+יונית הראל-ידלין, מנכ"לית שכונת " רובינשטיין על הפארק" ברעננה, מסרה לששון ושני דניאל את המפתחות לדירה ה- 100 בפרויקט שהוא פרויקט השכרה ארוך טווח הראשון שנבנה בישראל, ומאפשר לשכור דירות לטווח של עד 20 שנה. בשכונה 14 בניינים, ו-238 יחידות דיור.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully