וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרנה תייעץ לאימהות במשדרי פייסבוק לייב

6.6.2017 / 9:21

לאחר שייעצה לאימהות בנושאי תזונה והנקה לתינוק בקבוצות גרופeat בוואטסאפ מרחיבה מטרנה את הפעילות הדיגיטלית שלה ותשתמש בשידורים החיים של פייסבוק להעברת המידע לאימהות

אמא מחזיקה תינוק. ShutterStock
אמא מחזיקה תינוק/ShutterStock

מטרנה מרחיבה את הפעילות הדיגיטלית שלה באמצעות המרכז לייעוץ תזונתי ומשיקה סדרת משדרי לייב בפייסבוק. המשדרים יכללו את יועצות המרכז לייעוץ תזונתי אשר ישיבו בלייב על שאלות הגולשים. המהלך ממשיך את הייעוץ שהציעה החברה באמצעות קבוצת גרופeat ברשת וואטסאפ ובמסגרת משדרי הלייב יענו היועצות גם עלעל השאלות הנפוצות ביותר שעלו בקבוצות אלה.

צוות היועצות מורכב מיועצות תזונה-דיאטניות קליניות, יועצות שינה ויועצות הנקה, המלוות ומייעצות לאימהות לאורך כל שלבי התפתחות התינוק.

לדברי סיון צור, מנהל הדיגיטל של מטרנה "כחברה המובילה את תחום מזון התינוקות בישראל, אנו מחויבים לתפיסת שירות חדשנית הפוגשת את קהל האימהות בפלטפורמות הפופולריות והאהובות עליהן. טכנולוגיית משדרי הלייב שפייסבוק השיקה לאחרונה, אפשרה לנו להרחיב את התמיכה והשירות של המרכז לייעוץ התזונתי שלנו לאפיקים חדשים. במסגרת שירותי גרופeat – ייעוץ בקבוצות ווטסאפ בו חברות אלפי אמהות, אנו נחשפים לשאלות נפוצות המעסיקות את האמהות בשלבים השונים של גידול תינוקן ואנו שמחים וגאים באמצעות טכנולוגיית הפייסבוק לייב להרחיב את המענה המקצועי הללו לציבור הרחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully