וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם לעזוב את ההיי טק וללכת אחרי החלום האמיתי?": אלון גל מייעץ

אלון גל

7.7.2017 / 9:30

המאמן האישי המצליח במדינה מגיע לוואלה! עסקים: בכל סוף שבוע ייעץ לכם אלון גל בשלל תחומי החיים שמעסיקים כל אחד מאיתנו. השבוע – איש היי טק מצליח בן 40 שמתלבט אם לנסות את מזלו בתחום האימון. האזינו לשיחה ב-103FM

אלון גל. Creative Commons
אלון גל/Creative Commons

"אני איש היי טק מצליח, בן 40. בשנתיים האחרונות אני מאמן אישי ומלווה אנשים עם מחלות כרוניות והתשוקה שלי נמצאת בתחום הזה. אני מתלבט האם לשנות תחום מאחר ששוק המאמנים האישיים מאוד רווי ושינוי כזה עלול לגרום לפער כלכלי בהשוואה למצבי כיום. הכנתי תוכנית פעולה למשך שנה. האם כדאי לעזוב את ההיי טק ואיך אדע מתי להפסיק לנסות את מזלי בתחום האימון?" – את השאלה הזו הפנה מאזין למאמן האישי אלון גל, במהלך תוכנית הייעוץ השבועית שלו ששודרה היום (שישי) ברדיו 103FM, ומתפרסמת גם כאן כחלק משיתוף פעולה חדש עם מערכת וואלה! עסקים.

"זהו אכן ענף שונה לחלוטין", ענה גל. "לא פשוט להיות עצמאי בתחום 'המיומנויות הרכות' ולהקים עסק לבד. ההשקעה כלכלית שלך בעסק תדרוש ממך הפסד כלכלי. ישנה מחשבה אוטומטית שבמידה ואחליף את המזדה שלי ואשלם 50 אלף שקל יותר עבור רכב אחר, אני אהיה מאושר יותר. זוהי שטות מוחלטת. תוותר על התשוקה שלך, קח סיכון מחושב כך שתוכל לחזור להיי טק אחרי שנה של ניסיונות בתחום החדש. אם לא הייתה לך את היכולת לקחת סיכון ואתה חושש להמר על חייך אז היינו בוחנים מחדש אם הצעד נכון עבורך. מכיוון שאתה כל כך רוצה לנסות את התחום החדש ויש לך תוכנית שמגדרת את הסיכון שלך, כך שתוכל להתחרט ולחזור במקרה של חוסר הצלחה, אז אין סיבה לחשוש. אתה צריך לקבוע לעצמך מינימום הכנסה כספית בשנה ואם אינך מספק אותה עליך ללכת לחפש פתרונות חדשים להשלמת הכנסה. במידה ולא תמצא את מקומך תוכל לחזור להיי טק".

לדברי גל, "תוכל לבצע השלמת הכנסה בלימודים פרטיים או הדרכות על היי טק לנוער. הסביבה שאנו חיים בה מגדירה כשלון בצורה מניפולטיבית, היא טוענת שכשלון הוא כשאנחנו מציבים לעצמנו מטרה מסוימת ומקבלים תוצאה שאיננו מרוצה ממנה. זוהי טעות. כישלון הוא כשאני רוצה להשיג מטרה מסוימת ולא יוצא לנסות להשיג אותה מתוך פחד. אנשים מבינים זאת מאוחר מדי כשהם מסתכלים לאחור וחשים כישלון. הם חשים כישלון לא כי הם ניסו ונפלו, אלא כי הם לא העזו לנסות. אל תוותר על התשוקות שלך כי אתה תתחרט על כך בעתיד. קח סיכונים מחושבים ואל תוותר על התשוקה בחיים שלך".

תוכניתו של אלון גל משודרת בכל יום שישי ב-8:00 ברדיו FM103

האזינו לשיחה

  • עוד באותו נושא:
  • אלון גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully