וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויית קנייה אחרת: הצצה לחנות הפופ אפ הכי לוהטת בארץ

6.7.2017 / 17:00

אירוע ביוטי סיטי הפך את ביתן 1 בגני התערוכה לחנות עצומה בה מוצגים כל החידושים והטרנדים של עולם הטיפוח והאופנה, כולל מבצעים שווים. ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "אפשר לראות פה את כל טווח הגילאים". דני לוזון, משנה למנכ"ל: "רוצים להוביל את שוק הקוסמטיקה". צפו

צילום מסך

במשך ארבעה ימים הופך ביתן 1 בגני התערוכה שבתל אביב לחנות הקוסמטיקה הכי לוהטת בארץ, במסגרת אירוע ביוטי סיטי. בחנות הענקית מוצגים כל החידושים והטרנדים של עולם הטיפוח והאופנה, ולקהל הקונות והקונים מחכים מבצעים שווים.

"חשבנו איך מוציאים את המותג 'סופר-פארם' מהחנויות הפיזיות החוצה ולתת איזושהי חוויה אחרת, נוספת", אומר ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם. "אפשר לראות פה את כל טווח הגילאים, מילדות צעירות שלומדות מהו איפור ומהי קוסמטיקה. כמובן שככל שהרגע מתקרב הפרפרים בבטן מגיעים".

אירוע ביוטי סיטי מתקיים זאת הפעם ה-11 ברציפות. על הניהול האמנותי אמון מוטי רייף, מפיק-על ומאנשי האופנה הבולטים בארץ. באירוע לוקחות חלק דמויות מפתח בתעשיית האופנה, היופי, החברה והמדיה בארץ. "זאת חנות הפופ אפ הגדולה ביותר בעולם לקוסמטיקה", אומר דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם, "אנחנו רוצים להוביל את שוק הקוסמטיקה של מדינת ישראל, על אירוע כזה עובדים חצי שנה".

עופר לוי, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם: "אנחנו משתדלים להוסיף תכנים לא פחות חשובים שקשורים להעצמה נשית. יש פה הרצאות, יש פה סדנאות ודברים שהם הרבה יותר ממענה לשאלה איך שמים מייקאפ".

וואלה! NEWS בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully