וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו משלחת בכירה ביקרה בקניון רמת אביב?

רונית מטיאס

27.8.2017 / 10:50

וגם: מי אכל בתלת-ממד, מה חגגו ראשי אל על ובואינג, מי זכה להשיק את גלקסי נוט 8 ומי התבשם בניחוח החדש של בולגרי? רכילות עסקית

בובי מתחדשת

עדי קדם, קורין קוטנר, אביגיל אלוני. רונית מטיאס,
עדי קדם, קורין קוטנר, אביגיל אלוני/רונית מטיאס

האנק וון דר מארק, סגן נשיא קבוצת החברות אסתי לאודר באזור אירופה והמזרח התיכון, שהגיע לביקור מיוחד בישראל, הצטרף בסוף השבוע לאורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל ולקורין ברוך קטנר, מנכ"לית בובי בראון וג'ו מלון ישראל, שגזרו בהתרגשות את הסרט, וחנכו את החנות המחודשת של בובי בראון בקניון רמת-אביב. גאווה גדולה נרשמה בישראל, שכן החנות מהווה חנות ראשונה מסוגה באזור אירופה.

אורן רווח, קורין ברוך קטנר, האנק וון דר מארק. רונית מטיאס,
אורן רווח, קורין ברוך קטנר, האנק וון דר מארק/רונית מטיאס

החנות המשמשת סניף דגל של המותג, נפתחה לפני כ-5.5 שנים, וכעת, בתום שיפוץ מקיף המוערך בכ-2 מיליון שקל, נפתחה מחדש. החנות נועדה לתת ללקוחות חווית איפור שלא נראתה עדיין. קטנר הסבירה כי החנות בנויה לפי אזורי עניין כמו צבע-שם מרוכזים שפתונים וצלליות; פנים-אזור שכולו מייקאפים, קורקטורים וקונסילרים; אזור טיפוח; אזור התנסות ו-DRAMMING של קטגוריית המייק-אפים, בו ניתן להתנסות במרקמים ובגוונים ולקבל הביתה מייק-אפ להתנסות בכמות לשבוע.

כמו בכל חנויות בובי בראון בישראל, גם החנות בקניון רמת אביב מציעה שיעורי איפור ללקוחות ללא עלות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מטוס חלומי

יהודית גריסרו אליעזר שקדי יוסי ברזני. סיון פרג,
יהודית גריסרו אליעזר שקדי יוסי ברזני/סיון פרג

אלי דפס, יו"ר אל-על; תמי מוזס בורוביץ, סגנית יו"ר הדירקטוריון; ודוד מימון, מנכ"ל אל-על, נחתו בסוף השבוע בטיסה ישירה ממטה בואינג בסיאטל, שם קיבלו את מטוס הדרימליינר 787 הראשון מבין 16 המטוסים החדשים שיצטרפו לצי המטוסים של אל-על, ויחליפו את מטוסי הג'מבו הוותיקים מדגם 747-400 ובהמשך גם את צי מטוסי ה 767. אל-על השקיעה ברכישת המטוסים למעלה מ- 1.25 מיליארד דולר. בתא הטייס התרגשו קברניט נועם דורון, מנהל פרויקט 787, קברניט אלי נרי, קברניט רועי בנימיני, וקצין ראשון אריאל להב. באותו זמן נערך על הקרקע טקס מרגש, חברת סופ-פוש חיפתה את מסלול הנחיתה עם שטיח אדום ודגללה עם דגלים. במתחם האווירי הוקם אוהל מעוצב בו נהנו האורחים מארוחת בוקר והמתינו בהתרגשות לנחיתת המטוס.

דוד מימון אלי דפס, תמי מוזס  נעם דורון ונרי אלי. סיון פרג,
דוד מימון אלי דפס, תמי מוזס נעם דורון ונרי אלי/סיון פרג

כמיטב המסורת נערך טקס ההסלנה-התזת סילוני מים על ידי מכוניות כיבוי אש על המטוס החדש. דוד מימון אמר כי זהו יום חג לאל-על, שיאה של תנופת התחדשות שהחלה לפני שנה וחצי בעת רכישת 16 המטוסים החדשים מבואינג שהגעתם תהווה מהפכה בחוויית הלקוח בכל ממשקי הטיסה. "קבענו לעצמנו רף גבוה של מצוינות שירותית ומוצרית על-מנת להתמודד בזירה התחרותית ולשמור על מעמדנו כבחירה הראשונה והמועדפת של הנוסעים, אל ומישראל".

השתתפו: שר התחבורה ישראל כץ; אליסטר ברט, השר הבריטי לענייני המזרח התיכון ופיתוח בינלאומי; שגריר ארה"ב בישראל דוויד פרידמן; שגריר ברזיל בישראל פאולו סיזר מיירה דה וסקונסלוס; ד"ר יחיאל לסרי, ראש עיריית אשדוד, על שמה ייקרא המטוס הראשון; ריי קונור, סגן יו"ר בואינג העולמית; סטיב הייזי, נשיא ALC; ד"ר הילר מארק, מנכ"ל יצרנית המושבים ריקארו.

הגדול מכולם

דניאל רי, יעקב לקסמבורג, גיא היבש, משה פרי, אמיר תירוש, עופר יוסף. אנה ליפניק לוי,
דניאל רי, יעקב לקסמבורג, גיא היבש, משה פרי, אמיר תירוש, עופר יוסף/אנה ליפניק לוי

סמסונג אלקטרוניקס חשפה בניו-יורק את ה-Galaxy Note8 הטלפון החכם והמדובר בעולם, הדור הבא של מכשירי ה-Note. אלפי מוזמנים מכל העולם באו לראות את הטלפון הגדול ביותר שסמסונג יצרה אי-פעם ביניהם דניאל רי, מנהל עסקי מובייל ושיווק בסמסונג ישראל; גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג ישראל; יעקב לוקסמבורג, מבעלי סאני-היבואנית הרשמית של המותג ומשה פרי, המנכ"ל; אמיר תירוש, מנכ"ל לפידות; עופר יוסף, מנהל השוק הפתוח בסמסונג ישראל. המכשיר צפוי להגיע לישראל בעוד כחודש.

לילה בולגרי

מישי קמר סבסטיאן ריצ'ארד. לנס הפקות,
מישי קמר סבסטיאן ריצ'ארד/לנס הפקות

חברת "אלפא קוסמטיקה" השיקה ב"טראסק" בתל-אביב את GOLDEA THE ROMAN NIGHT – ניחוח חדש מבית "בולגרי". את הקמפיין מובילה דוגמנית העל בלה חדיד שלא הגיעה להשקה ולכן לא פגשה את סבסטיאן ריצ'ארד מנהל אזור רוסיה, אירופה, אפריקה וישראל והנהלת בולגרי העולמית, ואת מישי קמר, מנהל חטיבת הקוסמטיקה באלפא קוסמטיקה ואת ההנהלה.

סינים סינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מירה אלטמן ליאנג גיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאנג ג'יי, נשיאת המועצה העליונה בסין לקידום סחר חוץ וקשרי חוץ, מהנשים הבכירות בסין בתחומי הכלכלה, מירה אלטמן, מנכ"לית מרכז הקונגרסים הבינ"ל–בנייני האומה, ורקפת אילוז, הסמנכ"לית נפגשו ב- Ibtm China - יריד הכנסים הגדול של בייג'ין והמזרח הרחוק. בפגישה דובר על כך שלישראל, כמדינה המצטיינת בטכנולוגיה וחדשנות, פוטנציאל להגדיל את שיתופי הפעולה העסקיים עם סין, בדגש על כינוסים ותערוכות מסין, שיגיעו לארץ. ג'יי סיפרה לאלטמן כי לסין יש הרבה מה ללמוד ממדינת ישראל, למרות קוטנה. ביום הראשון של היריד הסתבר כי מדינת ישראל בכלל, וירושלים, בפרט, מעוררות עניין אצל הקולגות הסיניים מתעשיית הכנסים והירידים ואצל מקבלי ההחלטות בנושא, בתאגידים כלכליים, רפואיים ואקדמיים, אשר מתעניינים באפשרות לקיים בירושלים כנסים גדולים.

הולכים קדימה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוהר בנזינו ומיכאל הורוביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת קולנוע חדש המחזיקה בבלעדיות למעלה מ-25 מותגי הנעלה מובילים, הציגה את הקולקציה החדשה לסתיו חורף 2018 בשואו-רום החברה בתל-אביב. זוהר בנזינו, מנהלת השיווק אמרה כי בימים אלה הקבוצה נמצאת בעיצומו של מיתוג מחדש של כל סניפי הרשת שהופכים מ"קרוקס אנד מור" ל-weshoes.

באופנתיים: עמוס הורוביץ, מנכ"ל הקבוצה; מיכאל הורוביץ, משנה למנכ"ל; ומורן אפטר מנהל המדיה החברתית.

ארוחה בתלת מימד

יהורם גאון ואסי חן. איציק קדוש,
יהורם גאון ואסי חן/איציק קדוש

יהורם גאון הגיע למסעדת קמפניה החדשה בראשון לציון - המסעדה הראשונה בישראל והחמישית בעולם שיש בה שולחן עם טכנולוגיית ה- mapping המשלבת סרטון תלת-מימד המוקרן על השולחן. גאון המתין חצי שעה שהשולחן יתפנה וסיכם שהיה שווה.

סוויט סיקסטין

נטע סקלי, אלין כהן, גילי אלגבי. רונית מטיאס,
נטע סקלי, אלין כהן, גילי אלגבי/רונית מטיאס

אם צריך הוכחה לכוחם של כוכבי הרשת, היא התקבלה ביום חמישי, לקראת יום הולדתה ה-16 של היוטיוברית המצליחה אלין כהן, נולד שיתוף פעולה עם המותג MAC באתר האונליין. כהן יצרה מראה איפור עם 5 המוצרים האהובים עליה, המוצרים יימכרו באתר של MAC תחת הקטגוריה ALINE SWEET 16 x MAC ההשקה נערכה בחנות MAC ב TLV MALL עם נטע סקלי, מדריכה ראשית MAC; הצמד ליאון שניידרובסקי ויואב מאיר; הסטייליסט גילי אלגבי; ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully