וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזו שחקנית פגש אביב גלעדי בקנדה?

רונית מטיאס

24.9.2017 / 12:08

אילן בירנפלד חונך, דוד מימון מוזיקלי, משפחת ששרבט חוגגת, יורם דבש מספר, שירן מילר מעצבת, עמרי כהן מתחרה באיטליה. רכילות עסקית

אביב בטורונטו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגו רובי ואביב גלעדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביב גלעדי, יו"ר ומבעלי קבוצת RGE, פגש בטורונטו את השחקנית מרגו רובי המשחקת בתפקיד הראשי בסרט "אני, טוניה". הסרט מספר את סיפורה של המחליקה האולימפית טוניה הארדינג. הסרט הופק על-ידי חברת ההפקות Al Films בניהול גלעדי ובבעלות לן בלווטניק, שותפו של גלעדי בקבוצת התקשורת RGE. "אני, טוניה" הוצג לאחרונה בפסטיבל טורונטו הבינלאומי 2017 בו גם היה הסרט שנרכש להפצה בסכום הגבוה ביותר (5 מיליון דולר) וזכה לביקורות אוהדות מהמבקרים.

נצרת על המפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילן בירנפלד, איימן סיף, יגאל דור/מערכת וואלה!, צילום מסך

פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte, השיקה משרד חדש בנצרת. רו"ח אילן בירנפלד, יו"ר ומנהל עסקים ראשי ב-Deloitte אמר כי Deloitte נצרת תשמש כמקפצה לחברות ולעסקים שעומדים בפני שינוי והתרחבות, כאלו המחפשים דרכים לגיבוש אסטרטגיה, תוכניות עסקיות והקמת פלטפורמות טכנולוגיות. Deloitte תסייע לחברות אלה למצוא מקורות מימון אלטרנטיביים וערוצי סיוע מקומיים וגלובליים והיא מהווה מוקד משיכה לצעירים מוכשרים בתחומי הייעוץ, המיסוי וראיית החשבון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דבש ויהלומים

קובי קורן, יורם דבש, יעקב שלי, שמואל שניצר. דני ארוסי,
קובי קורן, יורם דבש, יעקב שלי, שמואל שניצר/דני ארוסי

הנהלת בורסת היהלומים, ערכה ל-3,000 חברי בורסת היהלומים, אירוע לשנה החדשה. יורם דבש, נשיא הבורסה סיפר כי שב מתערוכת היהלומים הגדולה בעולם בהונג-קונג שם נרשמה הצלחה גדולה לבורסת היהלומים הישראלית וציין כי לאחר שנים בהן ענף היהלומים העולמי סבל מקשיים, יש הרגשה שמתחיל עידן חדש וענף היהלומים חוזר למה שהיה. דבש אמר כי חברות סטארט אפ רבות מעוניינות להיכנס ולשתף פעולה עם הבורסה. ישראל זינגר, ראש עירית רמת-גן, אמר כי חברי בורסת היהלומים הם אזרחי כבוד של רמת-גן, ושמואל שניצר, יו"ר מכון היהלומים ציין כי השנה חגיגית במיוחד בשל 80 שנה להקמת הבורסה, חגיגות שישפיעו על העסקים. הרב הראשון לציון הרב יצחק יוסף סיפר שחזר מכנס רבנים במוסקבה שם הוזמן לפגישה עם הנשיא פוטין, הרב סיפר לנשיא על תרבות עתיקות כמו יוון, רומי ומצרים והתרבות היהודית, ופוטין שאל כיצד יתכן שכל התרבויות נכחדו ורק התרבות היהודית ממשיכה להתקיים.

אוזניות או לא להיות

גיא ראובן , רותם כהן גיל צוויק. רונית מטיאס,
גיא ראובן, רותם כהן גיל צוויק/רונית מטיאס

רונן קאופמן, מבעלי קבוצת קאופמן, השיק בהאנגר 11 את מותג האוזניות "סול ריפבליק" עם הופעה של רותם כהן - הפרזנטור של המותג בישראל. כהן ארח את הזמר דסמר בואנו שהגיע במיוחד לישראל, ואת מגי אזרזר שהצטרפה לדואט המשותף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רונן קאופמן ודוד מימון/מערכת וואלה!, צילום מסך

במוסיקליים: דוד מימון, מנכ"ל אל-על; יוסי אלבוחר, מנכ"ל רשת ד"ר גב; רועי הראל, סמנכ"ל שיווק יקב טפרברג; רונן ברקוביץ, מבעלי b connect . כמה ימים קודם הושק המותג ב"האוס אוף מארלי" בדיזינגוף סנטר, עם הופעה אינטימית של רותם כהן.

קפסולה סטייליסטית

דודי כהן , שירן (שירנקה) מילר, אביבה בילצקי. רונית מטיאס,
דודי כהן , שירן (שירנקה) מילר, אביבה בילצקי/רונית מטיאס

דודי כהן, מנהל חטיבת נעמן, והסטייליסטית שירן (שירנקה) מילר, אשתו של עומר מילר, השיקו קולקציית קפסולה בעיצובה שתימכר במהדורה מוגבלת בחנויות נבחרות של נעמן. בקולקציה 25 פרטים ביניהם צלחות, כוסות, קערות, אגרטלים, קנקנים ומאגים, עליהם מתנוססים משפטי השראה. כהן אמר כי בקולקציית הקפסולה פריטים עם טוויסט אופנתי שעושה חשק לצרף אותם לאוסף כלי הבית, והטאץ' האופנתי של שירנקה משדרג אותם. הקולקציה הייחודית תימכר ב-8 סניפים נבחרים בפריסה ארצית ב-Limited Edition בסניפי נעמן בתל-אביב, ב"אם הדרך", בקניון עופר ברחובות, בקניון הגדול בפתח תקוה, בקריון, בקניון "אורות" באור עקיבא, בקניון רננים ברעננה ובחוצות המפרץ.

סיפורי סבון

סיגל קוטלר לוי ואבי פיאטוק. לם -וליץ סטודיו 03,
סיגל קוטלר לוי ואבי פיאטוק/לם -וליץ סטודיו 03

סיגל קוטלר לוי ואבי פיאטוק, בעלי SABON, פתחו חנות קונספט באזור ה-SOHO בניו-יורק בהשקעה של כחצי מיליון דולר, החנות ה-18 ברשת והגדולה בעולם. בחנות הוקם SkinCare Station - ספא טיפולי פנים להתנסות במוצרים. דברה בוסון, המנכ"לית החדשה לפעילות בארה"ב, תחזק ותרחיב את פעילות החברה ברחבי ארה"ב וצפון אמריקה אמרה כי פתיחת החנות היא חלק ממהלך התפתחות וצמיחת הרשת בעולם, ובארה"ב בפרט.

ניו יורק בנמל

צפריר וגלית שרבט. רונית מטיאס,
צפריר וגלית שרבט/רונית מטיאס

גלית וצפריר שרבט, מבעלי שרבט יזמות ובניה - מחברות הבנייה המובילות, חגגו בר מצווה לבנם אריאל ב"רידינג 3" בנמל תל-אביב. חיה אלוני עיצבה את המקום כלאונג' ניו יורקי, והמוזמנים נהנו מארוחת ערב של השף ברק לביא, עמדת צילום והופעה מלאה של עומר אדם.

גלית וניר שרצקי. רונית מטיאס,
גלית וניר שרצקי/רונית מטיאס

בחוגגים: אורית וזוהר שרבט, האח והשותף של צפריר; ניצה ועו"ד יוסי זילברברג; ליאת מוליוב, מבעלי קבוצת וחברתה האמנית ורד רוזן; משה גולברי, מבעלי רשת גולברי.

ורד רוזן וליאת מוליוב. רונית מטיאס,
ורד רוזן וליאת מוליוב/רונית מטיאס

אלוני מובילה

גיל גבע אריה בכר , ציון גייניש. אסף לוי,
גיל גבע, אריה בכר, ציון גייניש/אסף לוי

אריה בכר וגיל גבע, מבעלי חברת תדהר, העניקו תעודת ספק מצטיין לדוד מטלון מנכ"ל אלוני, וציון גייניש, סמנכ"ל המכירות, לרגל סיום פרויקט בניה במתחם "תדהר על הפארק". אלוני עשתה שימוש במוצרי גמר בניה בפרויקט שאכלס 1,024 דירות באזור ראש העין לחברי מועדון "חבר". גניש אמר כי אלוני הפכה בשנים האחרונות למובילת שוק בתחום הבניה הרוויה בישראל, ומלווה מאות פרויקטים בישראל.

איסלנד בתרנגול

מרטין קופר, סימון דהאן, חנה עטיה, בריאן לידן. רונית מטיאס,
מרטין קופר, סימון דהאן, חנה עטיה, בריאן לידן/רונית מטיאס

ענקית הלקים הבינלאומית OPI השיקה במסעדת התרנגול הכחול את קולקציית סתיו-חורף 2017, בהשראת איסלנד - מדינת הקרח והאש, ואת Pro Spa - סדרת הדגל של המותג לטיפוח פרימיום. במסעדה הוצבו מכונות שפלטו עשן לבן והמוזמנים נהנו מארוחה של השף שאול בן אדרת ומופע להטוטני אש.

במשיקים: בריאן ליידן, מנכ"ל ברייסון שיווק - יבואנית המותג בישראל; מרטין קופר סמנכ"ל החברה; חנה עטיה, מדריכה ראשית opi בישראל, שהציגה את הגוונים בקולקציה וסיפרה על ההשראות לבחירתם; סימון דהאן שויקי,מאסטר נייל ארט ומדריכה ראשית ברשת נייל סטודיו, שספרה על סדרת הטיפוח.

שלווה בגינה

ענת כרם אנגל, סמדר גנזי, חני שטיינר. רונית מטיאס,
ענת כרם אנגל, סמדר גנזי, חני שטיינר/רונית מטיאס

ענת כרם אנג'ל פתחה את גינת ביתה לאירוע לזכרה של שלווה בן-גל, מחלוצות מפיקות תצוגות האופנה, שהלכה השנה לעולמה. דוגמני עבר שבחלוף השנים הפכו לאנשי עסקים התייצבו והעלו זיכרונות משנות ה-80.

חנוך רייכלסון, מרתה לוי, מקס לביא. רונית מטיאס,
חנוך רייכלסון, מרתה לוי, מקס לביא/רונית מטיאס

ביניהם: סמדר גנזי, מפיקה שעזרה בארגון הערב; דגנית חרל"פ, מבעלי כולמוביל; בת שבע בובליל, מבעלי קלאב-הוטל; חנוך רייכלסון מ"אלוני" שהגיע ימים ספורים לאחר מתיחת פנים וצוואר שעבר; דורית בלימן מהמרכז הערבי-ישראלי ביפו; ליאת רון.

כרמית וגלית אהרוני, ענת כרם אנגל, אבי חזן, סמדר גנזי. רונית מטיאס,
כרמית וגלית אהרוני, ענת כרם אנגל, אבי חזן, סמדר גנזי/רונית מטיאס

מלך הפסטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמרי כהן ,סתיו יואלי ומשה קניאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמרי כהן, שף מסעדת "ווסט סייד" במלון רויאל ביץ' תל-אביב, ערך ארוחת-ערב רגע לפני שטס לתחרות הבינלאומית "השף הצעיר והמבטיח" שתיערך ביום שלישי ב"אקדמיה ברילה" באיטליה. כהן אמר כי בנה תפריט בהשראת מהמטבח האיטלקי, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים של פסטה "ברילה". סתיו יואלי, מנהלת חטיבת המזון בשסטוביץ, אמרה שזו הפעם הראשונה שבתחרות הבינלאומית המתקיימת 6 שנים בעיר פארמה ישתתף שף ישראלי, וספרה כי התחרות נערכת בחסות "האקדמיה של ברילה" - מוסד קולינרי שמטרתו קידום תרבות האוכל האיטלקי והמטבח הים תיכוני ופיתוח תרבות הקולינריה האיטלקית בעולם. המוסד פועל בכמה תחומים כגון טיפוח החקלאות. בתחרות משתתפים שפים ושפיות צעירים מ-20 מדינות שנבחרו על-ידי נציגות ברילה, ומטרת התחרות חיבור בין המטבח הישן והקלאסי למודרני. המתמודדים יכינו שתי מנות, קלאסית ומודרנית, והשתתפות ישראל בתחרות מצביעה על גודל מותג ברילה בשוק הישראלי וההערכה למטבח הישראלי בעולם.

בקטנה

+גיורא אלמוגי, מנכ"ל OPC וחני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה, פתחו את המסחר בבורסה לניירות ערך, לרגל רישום מניותיה של OPC בבורסה. חברת OPC עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה ותפעול תחנות כוח ומתקני ייצור חשמל בישראל. OPC היא החברה ה-13 שביצעה הנפקת מניות ראשונית השנה. גיוסי ההון של 13 החברות הסתכמו בכ-2.6 מיליארד שקל, ושוויין המצרפי מסתכם כיום בכ-6.6 מיליארד שקל.

+ שייקה לנדאו, מבעלי בנק איגוד, זכה ליום הולדת הפתעה במהלך ערב הגאלה של מוזיאון נחום גוטמן. יהורם גאון, שהקדיש לו שיר, סיפר שבערב הגאלה לפני שנה, היה בין מקבלי אות יקיר המוזיאון, והוא שמח להופיע בפני מי שבחרו בו כיקירם. ד"ר ציפי לנדאו, יו"ר הוועד המנהל של המוזיאון ומוניקה לביא, המנכ"לית והאוצרת הראשית, העניקו את אות היקיר לפזמונאי ולמשורר יורם טהר-לב, לחוקרת תולדות תל-אביב שולה וידריך, ולעו"ד נחום פיינברג, שותף בכיר בנ.פינברג ושות', המתמחה בדיני עבודה. פינברג אמר כי מוזיאון נחום גוטמן הינו דוגמא מוחשית לפעילות חברתית חשובה בעיקר בתחום החינוך של הדור הצעיר הלומד את ההיסטוריה של תל-אביב דרך חייו ויצירתו של גוטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully