וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ערך אירוע מיוחד לכבוד אל רפאלי?

רונית מטיאס

29.10.2017 / 11:54

מה פתח איוב קרא, מי ייצא נעליים לאנגליה, מה העיסוק החדש של ענת פרנקל, מי חגג עם עדה תומר, מה עשתה טל מן. רכילות עסקית

סרנדה לעדה

איילת נחמיאס ורבין, עדה תומר, אורית מור סיניבר. וואווי P10,
איילת נחמיאס ורבין, עדה תומר, אורית מור סיניבר/וואווי P10

עדה תומר המשיכה בסוף השבוע בחגיגות יום הולדתה ה-70. החגיגות החלו אצל חברתה הטובה לאה גלובוס בלוס אנג'לס, והמשיכו ביום שישי בבוקר במגדל מנהטן. החברות הטובות נהנו מארוחת בוקר של קייטרינג ביסקוטי, ברכות של ח"כ איילת נחמיאס ורבין ורחל עטייה, הופעה חיה שהוביל הבעל קובי אושרת במהלכה שרו שרונה בן-עטר, ענת סגל ורוברטו ד'קורי שהצליחו להקים את החברות למסיבת ריקודים.

מריה רוקח, עדה תומר, קובי אושרת, רוברטו דקורי, ענת סגל. וואווי P10,
מריה רוקח, עדה תומר, קובי אושרת, רוברטו דקורי, ענת סגל/וואווי P10

בחוגגות: יעל רבהון, מנכ"לית אבוט; עו"ד אורית מור סיניבר, רחלי עטייה, מבעלי עטייה נכסים; הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן; הניה נור, מבעלי קבוצת נור.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יעל רב הון רחלי עטייה, הדסה פתאל. וואוויP10,
יעל רב הון, רחלי עטייה, עדה תומר, הדסה פתאל/וואוויP10

בערב המשיכה החגיגה בביתו של יובל כספין עם הופעות של אילנית ששרה את "ברכת הבורא לאלוף נעורי" ויובל כספין, ששר את "וישירו המלאכים", שירים שבתבה המשורררת גילה לפידות מבעלי קבוצת לפידות, והלחין קובי אושרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גילה לפידות/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחופש נולדה

איוב קרא ורייצל ויצמן. וואווי P10,
איוב קרא, רייצל ויצמן/וואווי P10

השר איוב קרא התפנה מעיסוקיו הפוליטיים כדי לחגוג עם האמנית והמלונאית רייצ'ל ויצמן, את קבלתה לרשת הגלריות הבינלאומית LUMAS. ויצמן היא הישראלית הראשונה להתקבל לשורות הגלריה בזכות סדרת צילומי נשים שחורות שתעדה במהלך חופשותיה בעולם. האירוע נערך בגלריה LUMAS בתל-אביב.

איוב קרא רייצל , לירן ואייקה ויצמן. איקו פרנקו,
איוב קרא, רייצל , לירן ואייקה ויצמן/איקו פרנקו

בחוגגים: ילדיה ניר ויצמן ומיכל הקטנה, תמיר ויצמן, לירן ואייקה ויצמן שהגיעו במיוחד מחו"ל; השר איוב קרא שברך; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי; הנד"לניסט איציק דואק, רינה שביט; דליה ממרוד, מבעלי קבוצת תדיראן; רונית אבישר, בעלת RENE .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיכל, ניר, יולי, רייצל ולירן ויצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשנות רפאית

דרור חרץ, אלי כהן, אהרון אהרון, טלי בן-נריה. מיכה בננו,
דרור חרץ, אלי כהן, אהרון אהרון, טלי בן-נריה/מיכה בננו

פרופ' דרור חרץ, מנכ"ל חברת VBL Therapeutics VBL (נאסדק: VBLT), הכריז על פתיחה רשמית של מפעל הייצור החדשני של החברה במודיעין לתרופות מבוססות על טיפול גני שישמש לייצור תרופת הדגל של החברה במידה ותאושר. זהו מתקן הייצור המסחרי הראשון בישראל עבור תרופות המבוססות על טכנולוגיית טיפול גני, ומהגדולים בעולם.

חרץ אמר כי הקמת המפעל ופתיחתו מהווים שלב חשוב לקראת אישור התרופה ושיווקה לחולים. ד"ר בן שפירו, יו"ר מועצת המנהלים אמר כי חנוכת המתקן מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה, וההשקעה בתשתיות הינה חיונית על-מנת לקדם את תוכניות הרישום עבור VB-111 ולהפוך את החברה מחברת ביוטק קטנה לחברת ביופארמה.

השר אלי כהן אמר כי הקמת מפעל היא עדות לחדשנות הישראלית פורצת הדרך ולמדיניות הממשלתית לעודד חברות מו"פ לפתוח את פעילות הייצור שלהן בישראל, לצד הקמת חברות חדשניות ברמה הבינלאומית ותמיכת רשות החדשנות במשרד הכלכלה בהיקף של 22 מיליון דולר הייתה חיונית על- מנת לקדם זאת. כהן הבטיח להמשיך לעודד חברות חדשניות המבקשות להישאר בישראל ולרכז בה פעילותן.

יוגה שוויצרית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיטר ואינס בוכר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גילי רביד, בעלת מותג היוגה והפנאי ANJALY, ארחה את פיטר ואינס בוכר, הזכיינים של Anjaly Switzerland, שהגיעו לישראל על-מנת להתרשם מהקולקציה החדשה של המותג. הזוג בוכר, פנה לפני כ-5 שנים לרביד במטרה להביא את המותג לשוויץ בעקבות אהבתו ליוגה ומאז מנהלים את המותג שזוכה להצלחה רבה ומתפתח בהתמדה.

העיקר הבריאות

וויליאם אמזלג ודני פלד. אלכסנדר גולדשטיין,
וויליאם אמזלג, דני פלד/אלכסנדר גולדשטיין

דני פלד, מנכ"ל JEUNESSE GLOBAL ISRAEL ערך במרכז הירידים בתל-אביב, אירוע היכרות עם החברה לאורחים ומפיצים מכל הארץ. ד"ר וויליאם אמזלג, דובר רפואי ויועץ האיחוד האירופי ודירקטור מדע המוצרים של החברה ופביאן פיטזנר, מפיץ בכיר בחברה, הגיעו במיוחד מחו"ל, והעבירו את התוכן למוזמנים.

גלגל נוסטלגי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאיר נג'יב, טל מן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TOGO, השיק את פעילות "גלגל המזל" של הרשת עם נערת גלגל המזל המיתולוגית טל מן. במסגרת הפעילות, אוטובוסים שיסעו ברחבי הארץ, יאפשרו לקהל הרחב לסובב את גלגל המזל ולזכות בפרסים.

מעוררת השראה

אלישבע מילוא, לימור לבנת, ורד גרינבוים, מאיה נגרי וענת פרנקל. וואווי P10,
אלישבע מילוא, לימור לבנת, ורד גרינבוים, מאיה נגרי, ענת פרנקל/וואווי P10

מאיה נגרי, בעלת בית האופנה MayaNegri , השיקה בגלריה נעמי גבעון את קולקציית חורף 2017-18 וסיפרה כי היא תמיד מחפשת מקום מיוחד להציג את הקולקציה שלה. כשהגיעה לגלריה ועלתה לקומה הראשונה התאהבה וידעה מיד כי זה המקום עבורה. המוזמנות נהנו מקוקטייל בקומה השניה ובהמשך ירדו לתצוגה שנערכה לצלילי נגני נבל בגלריה. נגרי הציגה את ענת פרנקל שחברה אליה לאחרונה וסיפרה כי DNA המותג הוא חיבור בין מינימליסטי קלאסי להשראה משנות ה-70, עשור פורץ גבולות, יצירתי וצבעוני הידוע כאייקוני בהיסטוריית האופנה המודרנית ששם דגש על האינדיבידואל בעולם האופנה.

היהודים

איתן כבל חיים סלוצקי ודרי שי. רפי דלויה
איתן כבל, חיים סלוצקי, דדי שי/רפי דלויה

חיים סלוצקי ודרי שי, מבעלי סלוצקי אפיקי תקשורת ורינת קליין, מנהלת ועורכת ראשית ערוץ HOT8 ערכו בסינמטק ת"א הקרנת בכורה לסרטו של רינו צרור "יהודים, פעם שלישית". יפעת בן-חי שגב, יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו; טל גרנות, מנכ"לית הוט; יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן.

רינת קליין רינו צרור וטל גרנות. רפי דלויה
רינת קליין, רינו צרור, טל גרנות/רפי דלויה

טבעי לו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיכאל אילוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טבע נאות מרחיבה את הייצוא ונכנסת לראשונה לאנגליה. החברה חתמה הסכם עם "נטורל פוט וור" - חברת הפצת הנעליים הגדולה באנגליה, לפיו יימכרו נעלי טבע נאות בכ-100 נקודות מכירה (רשתות שיווק וחנויות נעליים מתמחות), החברה תמכור כ-10,000 זוגות נעליים בשנה בשווי של כ-1.2 מיליון ליש"ט. מיכאל אילוז המנכ"ל ציין כי לאור מאמציי ארגון B.D.S לפגוע בחברות ישראליות ובמוצרים ישראליים המשווקים באירופה, הודגש שהנעליים מיוצרות במפעל בגליל העליון. לפני כחודש חתמה החברה הסכם לשיווק בבולגריה באמצעות רשת HODILEKO המתמחה בנעלי נוחות ומוצרי בריאות לכף הרגל. לרשת 5 חנויות בסופיה, בורגס ופלובדיב. על-פי התוכנית האסטרטגית היקף המכירות בבולגריה בשנה הקרובה מוערך ב כ-2 מיליון שקל.

מרימים לאל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמעון באבו שפירא, ציפי רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמעון באבו שפירא, מבעלי מסעדת קיוטו, ערך במסעדה שבהרצליה פיתוח הרמת כוסית לכבוד חברתו הקרובה ציפי רפאלי לרגל הולדת נכדתה השניה אל. בתפריט יין וסושי שבר הצהירה במהלך הריונה שהכי חסר לה.

היעד ניו-יורק

בנלי  טל וטיטי איינהו. רפי דלויה
בנלי טל, טיטי איינהו/רפי דלויה

איש העסקים בנלי טל ארח במסעדה שבבעלותו COPPER לאונג'-בר במגדל האופרה בתל-אביב את מסיבת הפרידה לטיטי איינהו שטסה לנסות מזלה בניו-יורק. השף בן מינדלין היה על התפריט שכלל טרטר סלמון, טרטר בקר, סביצה מוסר ים ,קרפציו ומשקאות בריאות מ- BAR RE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully