וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקר שנפתח בטביעת אצבע ומציאות מדומה: החידושים בחדרי הכושר

11.3.2018 / 11:00

וגם אפליקציה לריצה חברתית בטבע ופונקציה גלובלית למרתון: התערוכה לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא של קבוצת שטיר שנפתחה בתל אביב, מציעה למתאמנים הפרטיים ולחדרי הכושר חידושים שעולים לא מעט כסף - אבל יש גם הטבות. צפו

צילום:מאצ'י הוף עריכת וידאו:ניר חן

(בווידאו: יעל געתון, כתבת הצרכנות של וואלה! עסקים, מבקרת בתערוכת ההספורט)

חדר הכושר כבר מזמן אינו רק מקום לחזק את ליבת השרירים. הוא מקום מפגש, שינוי אווירה, ובעיקר דרך חברתית לשדרג את איכות החיים. תערוכה חדשה שנפתחה אתמול (שלישי) בגני התערוכה בתל אביב, תחת השם Gym & Pools, מציגה את החידושים האחרונים בעולמות הכושר והספורט. אז התכוננו להיפרד מההליכון המסורתי והמאמן הפרטי - פיתוחים חדשים יאפשרו למתאמנים להיעזר בטכנולוגיה כדי למדוד הצלחה, לפתח סיבולת ואפילו להתחרות נגד חבר במדינה אחרת.

מדובר בתערוכה מקצועית של קבוצת שטיר, לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא, המתקיימת אחת לשנתיים, ומיועדת לקהל הרחב ולאנשי מקצוע וננעלת היום. תוכלו למצוא בה כורסאות מסאז' של חברת אקווה ספא, שנוסף על חווית המסאז' מספקות חווית מציאות מדומה. כמו כן, חברת סייף לוקר מחזיקה בפטנט שמאפשר להשתמש בלוקר באמצעות טביעת אצבע בלבד.

גם בתחום הכושר התערוכה מביאה בשורה: מכשיר הכושר איקרוס יספק לצד השלת הקלוריות, חוויה נוספת של מציאות מדומה. המתעמל מתחבר למכשיר בעמידת שש, חובש משקפי מציאות מדומה ומנסה לנייד את עצמו דרך האתגרים הווירטואליים. אבל השמחה עוד מוקדמת, החוויה עולה לא פחות מ-60 אלף שקל, כולל המערך הטכנולוגי.

חשוב לציין: קשת המחירים בתערוכה מגוונת, ונותנת מענה לציבור הרחב, החל באלפי שקלים בודדים לצרכן הפרטי המחפש להכניס לביתו מתקן כושר צנוע; ועד אלפי דולרים עבור ציוד לחדרי כושר יוקרתיים, מתקדמים, המבקשים לשדרג את חווית המתאמנים. למרות המחירים הגבוהים, מובטחות הטבות במעמד הקנייה.

תערוכת הספורט של קבוצת שטיר. (צילום: סיון פרג'),
איקרוס. מציאות מדומה וכושר/(צילום: סיון פרג')

"ב-2018 אנו צפויים לראות יותר מכשירי אירובי עם מסכים חדשניים", אומר ארנון פרי, מנכ"ל אנרג'ים ספורט המשתתפת בתערוכה. "כך, למשל, למותג life fitness יש מסכים המתחברים באמצעות בלוטוס". עוד בתערוכה: אפליקציות של ריצה חברתית בטבע ופונקציה לפיה אנשים יכולים לרוץ מקצוות העולם ביחד ולהתחרות זה בזה. "טרנד האימונים הפונקציונליים צפוי להתחזק, אנו רואים צמיחה במותגים escape או trx . תופעה נוספת שצומחת היא עלייה גדולה בחדרי כושר משותפים לבניינים. מתוך הצורך הקיים, יש עלייה למכשירים המעניקים פתרון של חדר כושר שלם במכשיר אחד, כמו מכשיר קרוס כבל או סינרג'י של לייף פיטנס".

"בשנים האחרונות הפכה ישראל למעצמת ספורט, וכושר והיקף הפעילות בתחומים אלו גדל במאות אחוזים", מוסיף גיל שטיר, מנכ"ל קבוצת שטיר, "התערוכה מאפשרת לנו להציג את החידושים האחרונים בתחום ולהפגיש במקום אחד את הקהל המקצועי - מאמנים, מדריכים, סיטונאים ומפעילים - עם החברות המובילות בתחום".

seperator

יש לכם תלונה צרכנית? מוזמנים לפנות לוואלה! עסקים במייל: yael_g@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully