וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל נגרין נסגרת: "הבור הכספי עמוק בהרבה משחשבנו"

שני מוזס

24.9.2019 / 11:21

120 עובדי החברה יפוטרו והמפעל של החברה בבת ים יסגר. לפי החברה החנויות ימשיכו לפעול לפי שעה בהתאם לכמויות הסחורה שכבר יוצרה

מיכל נגרין. נמרוד סונדרס
מיכל נגרין/נמרוד סונדרס

רגע לפני החגים: רשת מיכל נגרין נסגרת. כך הודיעה היום החברה ל-120 עובדיה אשר קיבלו הבוקר הודעת פיטורים. גם המפעל של החברה בבת ים נסגר. בשלב זה החנויות עדיין מחזיקות במלאים וימשיכו לפעול עד למכירתם. בסך הכל מפעילה החברה 22 חנויות בחו"ל, במדינות כמו רוסיה, קרואטיה, רומניה, הולנד, הונגריה, צרפת, יפן, מקסיקו, ארה"ב, אוסטרליה וסין. בארץ פועלות כיום 13 חנויות מתוכן 6 חנויות בבעלות ו-7 בזכיינות.

בהודעה שמסרה לעובדיה מיכל נגרין, המעצבת והיזמית של הרשת נכתב: "בצער רב ובכאב גדול אנחנו נאלצים לומר לכם שהדרך שלנו הסתיימה, ואנחנו נאלצים לסגור את מפעל חיינו שהשקענו בו את הלב הנשמה וכל כספנו".

"אני מניחה שהבנתם שקורה משהו, נאלצנו להצטמצם לבניין אחד, פיטרנו עובדים, חשבנו שנוכל לעשות שינויים בעסק ולהוביל אותו למקום טוב יותר, לקחנו יועצים חיצוניים שנכנסו לעובי הקורה, התחלנו תהליך שנראה מבטיח ונכון אך לצערנו בשבוע האחרון הבנו שהבור הכספי עוד עמוק בהרבה ממה שחשבנו, ואין לנו את הכסף והיכולת להמשיך להפעיל את כל המערך הזה".

עוד כותבת נגרין, "כל הכסף הפרטי שצברנו לאורך השנים, עשרות מיליוני שקלים, הושקעו בעסק שלנו כדי להמשיך לגלגל אותו, מתוך אמונה ותקווה במפעל החיים שלנו ובהמשך העשייה שלנו כאן בארץ, ולשמש מקור פרנסה לכולנו. עכשיו הגענו לשקל האחרון, ואנחנו מבינים שאין לנו ברירה, ואין מוצא אלא בסיום דרכה של החברה. זה יום עצוב ונורא בשבילנו. כמו שעצוב לי על עצמי, עצוב לי עליכם על שאתם מאבדים את מקום עבודתכם. אני מבקשת סליחה מכולכם שניסיתי ללכת עם החלום שלי ונכשלתי. צר לי שכך אנחנו מקבלים את תחילת השנה החדשה, הלב שלי בוכה והנשמה לא מוצאת מנוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully