וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביפר מקימה CALL CENTER בגליל שיעסיק כ-500 עובדים בתוך שנתיים

ערן גבאי

9.7.2006 / 18:52

כך נודע ל-TheMarker; החברה תקבל החזרי שכר מהמדינה ותשקיע במרכז 5 מיליון שקל; המרכז יתווסף למוקד הטלפון ברמת גן; ההכנסות של ביפר השנה צפויות להגיע ל-130 מיליון שקל



חברת ביפר, בה מחזיקה מוטורולה ב-50% מהמניות, לצד אנשי תעשייה פרטיים המחזיקים במחצית השנייה של המניות, תקים מוקד טלפוני (CALL CENTER) חדש בגליל בתחילת 2007 שיעסיק בשלב ראשון כ-150 עובדים, ובתוך שנתיים - כ-500 עובדים. ההשקעה במפעל תעמוד על 5 מיליון שקל - כך נודע ל-TheMarker.



מרכז זה יתווסף למרכז מוקד הטלפון של ביפר ברמת גן, בו מועסקים כ-600 עובדים. החברה תקבל החזר מהמדינה על שכר העבודה. ביפר מעניקה במרכזים שירותי טלמרקטינג, שירותי מידע והזמנות, שירותי תמיכה ומענה קולי, וביצוע סקרים לשוק העסקי.



הפעילות של ביפר, שנוסדה ב-1988 ושאותה מנהל אילן פרידלנד, מתבססת על אספקת שירותי העברת מידע באיתוריות (PAGING) והודעות כתובות (SMS) באלחוט; וכן פעילות התקשורת המתבססת על הפעלת מרכזי CALL CENTER, באמצעות שירותי מיקור חוץ עסקיים.



את הפעילות של המוקדים הטלפוניים הקימה ביפר לפני ארבע שנים, והיא צפויה לרשום השנה צמיחה של כ-20% בהכנסות. המתחרות הגדולות של ביפר בתחום זה הן בעיקר חברת תקשוב, שלה נתח שוק מוערך של יותר מ-50%, ובזק און ליין.



ביפר תרשום השנה הכנסות המוערכות בכ-130 מיליון שקל והיא רווחית לאורך זמן.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully