וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלריית המומחים

ענת קם

26.2.2009 / 0:01

נתנאל סמריק, יאיר אלוני, יאיר שטרן וצבי לידר בין יועצי התוכן בגל השני של מכרז הרדיו האזורי

נבחרו חמשת יועצי התוכן של הגל השני של מכרזי הרדיו האזורי. החמישה, ד"ר אמאל ג'מאל מאוניברסיטת תל אביב, קריין רשת א' דני בלוך, מזכיר מועצת העיתונות הנכנס אריק בכר, מנכ"ל רשות השידור לשעבר יאיר אלוני והעיתונאי והמפיק נתנאל סמריק, הוזמנו על ידי הרשות השנייה לשמש יועצי תוכן במכרז הקרוב, אולם בשלב זה לא כל המינויים סוכמו באופן סופי. היועצים ילוו את המכרזים המתקיימים באזורים בהם מתמודדות רק הקבוצות המשדרות כיום. למכרז באזור השרון, שם משדר כיום רדיו FM99 ועליו מתמודדות שתי קבוצות, מונו ארבעה יועצים: מנהל ערוץ 1 לשעבר יאיר שטרן, קריין קול ישראל לשעבר צבי לידר, העיתונאי איתן דנציג ומנהלת התכניות של רדיו "קול חי" לשעבר דבורה פרקש.

ד"ר אמאל ג'מאל צפוי לייעץ במכרז באזור הצפון שם פועלת כיום תחנת "צפון ללא הפסקה", דני בלוך במכרז באזור העמקים שם פועלת כיום תחנת "רדיו קול רגע", יאיר אלוני במכרז הרדיו באזור גוש דן שם פועל רדיו תל אביב, אריק בכר באזור השפלה שם פועל "רדיו לב המדינה" ונתנאל סמריק באזור עמק חפר, שם פועל כיום "רדיו אמצע הדרך".

החלטת הרשות השנייה על הזוכים במכרז צפויה להינתן בתוך כחודש. את הצעות הקבוצות יבדקו יועצי התוכן וכן יועצים משפטיים וכלכליים שיתנו את חוות דעתם. נזכיר כי בגל הראשון של מכרזי הרדיו האזורי, בשלושה מתוך ששת אזורי המכרז התמודדו רק הקבוצות שהפעילו אותו באותה עת ובחמישה אזורים זכו הקבוצות המפעילות, גם אם לא היו המתמודדות היחידות. באזור ירושלים זכתה קבוצה חדשה והפעלת הרדיו מתעכבת בשל העתירה לבג"צ שהגיש נגדה רדיו ירושלים, המשדר כיום באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully