וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות בפסגות

איילה צורף

3.2.2010 / 15:23

חברי ועדת האתיקה של איגוד יחסי הציבור לזהר גושן: בחן את מעורבותו של זמיר דחב"ש בפרשת פסגות. הוועדה מתריעה על ניגוד עניינים מקצועי ואתי

במכתב חריף שהוציאה הבוקר ועדת האתיקה של איגוד יחסי הציבור ליו"ר רשות ניירות ערך הפרופ' זהר גושן, פונים חברי הוועדה לגושן ומבקשים ממנו "להורות על בחינה מתמדת בדבר מעורבותו, הישירה והעקיפה של יועץ התקשורת לרשות ניירות ערך, איש יחסי הציבור זמיר דחב"ש, עד תום חקירת הרשות את נושא בית ההשקעות "פסגות".זאת, על רקע ניגודי העניינים בין דחב"ש בתפקידו כיועץ לרשות ניירות ערך ובין תפקידו כיועץ של אייפקס, שרכשה את השליטה בפסגות.

ועדת האתיקה של האיגוד מונה שלושה אנשי יחסי ציבור: רני רהב, רענן רוגל ובראשה עומד איש יחסי הציבור הותיק משה דיין. חברי הוועדה מכנים את ההתנהלותו של דחב"ש סביב פרשת פסגות כמי שמתנהל בתוך "ניגוד עניינים מקצועי ואתי. הרי לא יתכן שדובר הרשות החוקרת את נושא "פסגות" ישמש גם כיועץ לנחקרים על ידי הרשות".

דחב"ש עצמו סירב להגיב והפנה את השאלות לאורי קציר, דובר רשות ניירות ערך, שמסר: "משרד שלום תל-אביב פעל על-פי ההסכם למניעת ניגוד עניינים עליו הוא חתום מול הרשות והטיפול באייפקס בהקשר של פסגות הועבר מיידית לטיפולו של משרד אחר. אין בכוונתנו להפסיק את עבודתו של שלום תל אביב עבור הרשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully