וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בני זוג סחטו את בן זוגה לשעבר של האשה

רמי שני

15.6.2012 / 23:40

על פי החשד, לאחר ששכנעה האשה את בן זוגה לשעבר להיפגש עמה, הגיע למקום בעלה ואיים כי יתלונן על אונס אם לא יקבל 20 אלף שקלים. בני הזוג המשיכו לאיים ולהטרידו בטלפון

לפי חשדות המשטרה, בני זוג מסכנין חשבו על דרך קלה ומקורית להגדיל את חשבון הבנק שלהם: באמצעות סחיטת כספים מאדם שבעבר היה לו קשר עם האשה בתואנה כי הוא מקיים עמה "קשר אסור".

מעשה הסחיטה, על פי החשד, החל בכך שהאשה התקשרה לאהובה לשעבר, רופא שיניים שעבר להתגורר בדרום, וביקשה להיפגש עמו כדי לחדש ביניהם את הקשר, הרופא ניסה תחילה להתחמק מהפגישה, אך בסופו של דבר הסכים. השניים קבעו מקום מפגש סמוך לכרמיאל, שם טייל הרופא וכשהגיע למקום הוא נכנס למכונית בה ישבה האישה, שם שוחחו השניים.

לדברי רופא השיניים, זמן קצר לאחר שנכנס למכוניתה של האישה, הגיע למקום בעלה והחל לאיים עליו באמרו כי הוא "מקיים קשר אסור עם אישתו" והוסיף: "אם לא תשלם לי פיצוי של 20 אלף שקלים, תוגש נגדך תלונה במשטרה על אונס".

רופא השיניים, שהיה גם הוא בעבר תושב סכנין, שב לביתו בדרום וניסה לשכוח מהאיום, אלא שלדבריו, בני הזוג לא הרפו ממנו והמשיכו להתקשר אליו ולדרוש את הכסף. בשלב מסוים החליט הרופא להגיש תלונה בתחנת המשטרה בנגב. יחידת החקירות המרכזית ביצעה שורה של פעולות, בהן האזנות לשיחות מוקלטות ואיתור הטלפונים מהם נעשו השיחות.

הראיות כלפי בני הזוג הלכו והצטברו עד שבשבוע שעבר החלו חוקרי היחידה לבצע חקירה גלויה. הם עצרו את שני המאיימים, הטיחו בהם שורה של האשמות ועימתו אותם עם הראיות נגדם. בראשית השבוע תגיש פרקליטות המחוז הדרומי נגדם כתב אישום בגין ניסיון סחיטה באיומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully